İyi okumalarrr🦋🧚🏻♂️
Uzanalım mı beraber, belki dayanamaz sevişirizBerk'in ağzından
Dudaklarımızın her birbirini sarmasında onu daha da çok özlediğimi fark ettim. Canını acıtmak istemediğim için belinden tutup kendime çektim, vücutlarımızı birleştirdim.
Hamra elini saçıma götürüp okşamasıyla daha da sert bir şekilde öpmeye başladım. Onu bu kadar çok özlememiştim sanırım, bir kaç gün yanımda olmaması bile delirmem için büyük bir nedendi, ellerimi belinden poposuna indirdim. Her şeyiyle mükemmeldi. Elimi poposuna götürüp sıktım, kendime daha da bastırdım. Erkekliğime değen kadınlığı bile başımı döndürüyordu.
Kalçalarından tutup kucağıma aldım. Dudaklarımızı ayırıp yatağa doğru ilerledim. O mis gibi kokusunu içime çektim, her zamanki gibi mükemmel kokuyordu. Düşmemek için boynuma sardığı kolundan öptüm, bu kız herşeyiyle güzeldi.
Hamra kucağındayken yavaşça yatağa oturdum, onuda kucağıma oturttum. Ellerimi tekrardan kalçalarına yerleştirdim. Yanağından öpüp kulağına yaklaştım. Fısıldar şekilde konuştum.
-seni çok ama çok seviyorum
-bende seni çok seviyorum
-düşündüm de yarın ev bakmaya gidelim mi?
-ev mi?
-evet sonuçta hep otelde kalamayız
-zaten ev var
-var ama o eve bidaha gitmeyeceğiz, yeni evimizi beraber hazırlamak istiyorum
-ama....İşaret parmağımı dudaklarının üzerine koydum. Eskiyi hatırlayıp her defasında o salonda onu ittiğimi, her kapıyı açtığında ona bağırmamı hatırlamasını istemiyordum.
-aması yok güzelim , sana söz verdim eski yok artık
-peki
-yarın gideriz o zaman, hangi evi beğenirsen o eve taşınırız bu hafta içinde
-olurİşaret parmağımı dolgun dudaklarından çekip , baş parmağımla okşadım. O kadar tatlı bir şekilde gözlerime bakıyordu ki öpmemek için zor tuttum kendimi,
Ellerini yanağıma koyup okşadı, elini elimin içine alıp öptüm. Bu kadına her dakika her saniye tapabilirdim.
Her gülümsemesiyle kalbimdeki mezarda bir çiçek açtırıyordu, her beni sevişinde beni iyi bir adam yapıyordu.
Yanağıma yaklaşıp oda öptü, yanağımdan boynuma öperek yol çizdi. Dilini boynuma değdirmesiyle poposundan tutup kendime daha çok çektim. Sertleşmiş erkekliğimin üzerinde duran kadınlığı onu arzulamamın iki katına sebep oluyordu.
Boynumdan öpüp geri çekildi, Onu şu an deli gibi arzuluyordum ama tam iyileşmeden böyle bir şey olmamalıydı onu da biliyordum. Aramızdaki bu soğukluğun tamamen gitmesi gerekiyordu ilk.
Kucağıma alıp tekrardan yatağa bıraktım. Kolumu yatağa doğru uzatarak üzerine eğildim. Kulağına yaklaşıp
-seni şuan köpek gibi istiyorum ama olmaz güzelim
-anlamadım ne olmaz
-beni tamamen affetmeden olmaz
-doğru, hemen affedilicek bir şey yapmadınYataktan kalkıp gitti. Tabi haklıydı kız ne derse desin haklıydı ne diyebilirdim ki.?
İçeri odaya yanına gittim. Koltukta uzanmış televizyon izliyordu, üzerine pike alıp sarılmıştı.
-güzelim
-hııYanına gidip oturdum. Saçlarının arasına öpücük bıraktım.
-ben sadece ... anladın işte sen
-anladım tabiki sevgilim , affedilcek bir şey yapmadın ben salak olduğum seni affettim olay bu işte
-hamra ne alakası var güzelim
-çok alakası var
-peki dediğin gibi olsun, sen ne dersen o
-öyle zaten
-donut ister misin?
-evet git getir
-emir kipi???
-evet Berk git getir
-getiriyorum hamra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutku (+18)
RomanceHolding sahibi bi adamın küçükken ona el uzatan bi kıza aşık olmasıyla hikaye başlar...