62. Bölüm

4K 164 3
                                    

İyi okumalar🥰

Cenk zaten arabayı hazırlamıştı, arabaya bindikten yarım saat sonra mekana gelmiştik. Çok güzel ve modern bir mekandı.

Tabi ki içeri girdiğimde ilk hissettiğim şey buram buram para kokusuydu. Kapıdan adımımızı attığım an çoğu kişi gözlerini bize çevirdi, hatta hakkımızda konuşmaya bile başlamışlardı.

İçimden gülüp geçtim. Bu gece içimde bir huzursuzluk vardı nedenini bilmiyorum ama sanki bir şey olucak gibi hissediyordum.

Hazırmısın dedi berk gülümseyerek, bende gülümseyerek başımı salladım onaylar bir şekilde. El ele tutuşup devam ettik. Bir sürü kişiyle tanıştım ilk 10 dakika içinde şimdiden yorulmuştum.

-berk
-efendim hayatım
-ben çok yoruldum biraz oturamaz mıyız?
-gel seni üst kata çıkarım orda boş oda vardır
-tamam olur

Yanımızdaki insanlarla vedalaşıp üst kata çıktık. Yürürken birden önüme çıkan adamı görmemle şoka girdim. Nasıl ama ya?

Bu adam rüyamda gördüğüm adamdı. Şaka falan mı? Yoksa ben kafayı mı yiyorum.  Rüyamda gördüğüm gibiydi aynı halüsinasyon falan mı görüyordum acaba, berk'in bana bağırmasıyla ona döndüm

-hamra iyi misin?!
-şey...evet iyiyim
-emin misin
-evet
-yüzün bembeyaz oldu ama birden bir sorun mu var?
-hayır yok
-peki güzelim

Sağda olan odaya girdik, bildiğimiz oturma salon gibiydi, L şeklinde olan koltuğa oturup kendime gelmek için berk'den su istedim.

-aşkım iyi değilsen bir doktor falan çağırayım
-iyiiym dedim berk tamam!
-birisini mi gördün sen birden böyle oldun
-hayır yani aslında rüya görmüştüm ya , rüyamda gördüğüm adamı şimdi birden karşımda gördüm

Berk sadece bakakaldı bana, delirdiğimi falan düşünüyordu sanırım. Ne diyeceğini o da bilemiyordu ki...

Yanıma gelip oturdu, başımı omuzuna koymamı sağladı, biraz daha koltuğa yaslanıp oturduk.

-yorgunsun sanırım sen
-ne alaka
-onca şeyden sonra normal güzelim
-berk ben iyiiym
-istersen sen dinlen biraz burda olur mu?
-olur

Berk başımı yaslamam için ceketini verdi, giydiğim topuklu ayakkabılarımı çıkarıp ayaklarımı uzattım.Yaşadığım şeylerden dolayı mı böyle tuhaf hissediyordum yoksa psikolojik olarak mı kötüye gidiyordum bilmiyorum gerçekten, rüyamda gördüğüm insanın gerçek hayatta karşıma çıkması kadar tuhaf ne olabilir ki?

Berk yanağıma öpücük kondurup aşağı indi, ben istedim aslında gitmesini onun için önemliydi bu davet, bende gözlerimi kapatıp dinlenmek istiyordum.

....

Berk'in ağzından

Hamra'yı odaya bırakıp asansöre bindim. Tanışmam gerek bir kaç iş adamı vardı.

Cenk'i arayıp hamra'nın uyuduğu odanın kapısında beklemesini söyledim. Ona bir kez daha zarar verirlerse dayanamazdım.

Garsonun gelmesiyle elimde biten viski bardağını bırakıp başka bir bardak aldım. Saat 11 olmuştu, cenk'i arayıp hamra'yı sordum.

Cenk aranıyorr...

-efendim abi
-hamra nasıl
-uyuyor abi
-tamam

-merhaba berk bey nasılsınız?
-iyiiym siz nasılsınız
-bende iyiyim teşekkür ederim,ben alpay bu arada
-memnun oldum
-sizinle daha önce tanışma fırsatımız olmadı , bu gece sizi burda gördüğüme sevindim. Aslında yanınıza gelmemin sebebi size bir iş teklifim var
-tabi dinliyorum
-Burda konuşmasak yarın sizi ofisime bekliyorum

Cebinden kartını uzattığında elime alıp baktım, çok umrumda değildi ama ayıp olmasın diye cebime koydum kartı.

-tabi yarın müsait olursam elbette gelirim
-sevinirim berk bey, iyi akşamlar
-iyi akşamlar

Yanımdan ayrıldığında yavaş yavaş davetten çıktım. Her adım attığımda birilerine selam vermekten yarım saat sürdü çıkmam. Cenk ile hamra arabada bekliyorlardı .

-hamra iyi misin güzelim?
-iyiyim sevgilim
-peki

Başını dizime koyup uyudu tekrardan, saçlarını okşadım. Eve geldiğimizde kucağıma alıp yatağa yatırdım , üzerine pijamalarını giydirip çalışma odasına geçtim.

Cenk'i arayıp şu alpay denen adamın kimin nesi olduğunu öğrenmesini istedim. Daha önce sanki ismini duymuştum ama tam hatırlamıyordum.

-abi şey dicem
-söyle
-yarın sabah erkenden toplantın var haberin olsun
-ne toplantısı Cenk! Bu haftaki işlerim bitmişti
-abi valla yeni öğrendim bende
-tamam saat kaçta
-saat dokuzda
-tamam sekizde hazır ol sen gideriz

Bu tüm olanlardan sonra hamra ile başbaşa küçük bir tatile gitmenin iyi olduğunu düşünmüştüm. Bu yüzden şu işlerim bittiği an ona sürpriz yapıp bir kaç günlüğüne birbirimizi dinleyebileceğimiz güzel bir yere götürecektim.

Benim yüzümden bu yaşta yaşadığı şeyler çok ağırdı. Bazen kendi kendime diyorum acaba hayatında ben olmasaydım nasıl olurdu hayatı?

Ben olmasam daha mı mutlu olurdu yoksa daha mı kötü?

Ben olmasam kime aşık olurdu mesela merak ediyordum belkide aşık olmazdı kimseye bilemiyorum .

Tek bildiğim şey onu daha fazla incitmemek, kırmamak, üzmemek...

Başını dizime koymuştum, prenses gibi uyuyordu, o kadar masumdu ki bazen diyorum melek ile şeytan yan yana gelir mi?

Dizlerime düşen saçlarını okşadım, o kadar tatlı uyuyordu ki araba durduğunda bile uyandırmak istemedim.

...

Kucağıma alıp yatağa yatırdım.

-berk?
-efendim bebeğim
-nereye gidiyorsun?
-üzerimi değiştirip geliyorum hemen
-çabuk gel sana sarılıp uyumak istiyorum
-tamam güzelim

diyip gülümsedim. Kendi üzerimi değiştirdikten sonra hamra'nın üstünüde değiştirip pijama giydirdim. Yanına uzanıp başını göğsüme koydum, nefes almamı sağlayan tek kişiydi bu kız...

....

Saat 07.00

(Hamra'nın ağzından)

Uyandığımda saat yedi'ydi. Berk'e baktım ama yatakta yoktu banyodan ses geliyordu büyük ihtimalle duştaydı. Bu saatte ne işi vardı ki duşta diyip yataktan kalktım.

Banyonun kapısına yaslanıp onu izledim. Ahh o mükemmel kasları mı desem baklavaları mı bilemedim. Saçını her yıkamasında sırtındaki kaslar iyi demekle kalmazdı eminim.

Gülümsedim istemsizce, beni gördüğünde duştan çıkıp beline havlusunu sardı.

-günaydın güzelim erkencisin
-asıl sen erkencisin bu saatte nereye gidiyorsun?
-işe
-ama berk!
-biliyorum söz vermiştim seninle olucaktım tüm gün ama bu toplantıda olmam lazım
-sana ihtiyacım var ama
-biliyorum bilmez miyim, son toplantım bu daha sonra sana küçük bir süprizim var

Küçük çocuklar gibi elimi göğsümde birleştirip arkamı dönüp yatağa yattım. İşe gitmesi gerekiyordu tamam ama sonuçta patron değil mi bu adam emir versin çalışanlara yapsınlar onlar.

-hamra yapma ama
-işe git sen
-öğlene işim biter
-tamam bitsin Napim
-sonra gidiyoruz
-nereye?
-sürpriz
-ama berk?! Ben meraklı birisiyim
-merak etme bu kadar gidince görürsün
-öküzsün

Kahkaha attı. Allahım bir adamın gülüşü bu kadar mı güzel olur ama,  yanağıma yaklaşıp öpücük kondurup gitti, bende geri yattım hayla uykum vardı çünkü başımı koyduğum an uyuya kaldım.

Tutku (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin