İyi okumalar🤍
Bölümü okumaya başladığınız tarihi yazın bakalım .:)
Berk suyumu getirdiği an kafama dikledim tüm
bardağı içim yanmıştı resmen ya, Berk beni izliyordu sadece elindeki hamburgerinden bir ısırık alıp tekrardan beni izlemeye başladı.-bir şey mi var yüzümde ?
-evet
-ne var mayonez falan mı? Nerde ki
-şurda
-nerdeEliyle dudağımın kenarını işaret etti. Silmeye çalıştım ama gitmedi diyordu.
-şurda bebeğim
-gitti mi
-dur ben silerimYaklaşıp parmağıyla dudağımın kenarını sildi. Gözleri yine gözlerimi esir almıştı ve ben yanıyordum o her bana böyle baktığı zaman ...
-gitti sanırım
-evet gittiOndan uzaklaşacağım an oturduğum sandalyeyi kendine doğru çekti, yüzlerimiz o kadar yakındı ki nefes alış verişlerimizi hissedebiliyorduk. Daha da yaklaştı .
-seni çok seviyorum
-biliyorum
-vay biliyorsun demek ki
-evet
-peki seni şuan ne kadar çok arzuladığımı biliyor musun?Hamburgerimden kocaman bir ısırık alıp Berk'e baktım. Bu adam bana bu kadar güzel bakmasın ama bu doğaya aykırı,
Hamburgerimi masaya bırakıp dudağımın yanında kalan ketçapı yaladım, sanırım fazla seksi yalamış olmalıyım ki Berk bana çok kötü bir şekilde bakıyordu şuan
-evet biliyorum sevgilim
-sevgilini fazlasıyla azd....Parmağımı dudaklarına götürüp susması için işaret yaptım.
-ben bişi yapmıyorum
-yapıyorsun hemde fazlasıylaBoynuma yaklaşıp nefesini üfledi, tenim ürpermişti. Kulağıma yaklaşıp fısıldadı
-bak ne dicem , bu akşam beraber yemek hazırlayalım mı ?
-hımm olabilir
-hem sevgilinin mutfakta ne kadar harika olduğunu görürsün
-sende sevgilinin ne kadar beceriksiz olduğunu görürsünGülümsedi. Mutfakta gerçekten berbattım.
-sorun değil ben varım yanında
-tamam ama hemen yapmayalım yemeği daha yeni yedik zaten
-geç yeriz bizde o zaman
-şey leo geliyor dimi çok özledim onu ben
-evet Cenk'e söyledim getiricekGözlerimi gözlerinden çekip havuza baktım, bu ev içimi ferahlatmıştı gerçekten ( tabi ferahlatır kaç trilyon o ev dmmdmdmd) sağa sola bakarken sandalyemin geriye gidip berk'in kucağında bulmam an meselesi oldu. Şaşkın bir şekilde ona bakıyordum. O ise dudaklarıma bakıyordu.
Dudakları dudaklarımın üzerine kapandı, işte yine midemdeki kelebekler harakete geçmeye başlamıştı.
Bir insanı sevgilisi öpünce her zaman böyle olması normal mi acaba?Sandalyenin düşme sesini duyunca dudaklarımızı ayırıp arkama bakıcaktım ki ensemden tutup dönmemem için başımı sabitledi. Dudaklarımız hoyratça birleşti tekrardan, dudağımı ısırdığı an inledim . Canım acımıştı ve ağzıma gelen kan tadı tuhaf hissetmeme neden olmuştu.
Kalçalarımdan tutup kalkmamı sağladı, kendine çekip erkekliğinin üzerine oturmamı sağladı. Oturduğum an bacak aram sızlamaya başlamıştı bile, dudaklarımızı ayırıp birbirimize baktık.
-dudağım acıdı
-farkettim güzelim
-vampir misin sen bide emiyorsun Berk?
-seviyorum seni napim
-acıdı
-öpim geçsinDudağımdan öpüp geri çekildi,kucağındayken ayağa kalkması ile boynuna sarıldım hemen,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutku (+18)
RomanceHolding sahibi bi adamın küçükken ona el uzatan bi kıza aşık olmasıyla hikaye başlar...