57. Bölüm

17.2K 673 554
                                    



İyi okumalar🥰

Tenime değen her eli aklımı başımdan alıyordu, elleri kalçalarımı yoğurmayı bırakıp belime çıkmıştı.
Gözlerini gözlerime sabitlediği an kurumuş olan dudağımı ıslattım. Altımdaki erkekliğinin sertliği biraz daha kucağında oturursam kötü şeyler olucağının habercisiydi.

-seni ne kadar fazla istediğimi bilsen şuan arabadan inip kaçardın büyük ihtimalle
-hımmm öyle mi

Gözlerimi gözlerine sabitleyip baktım. Dudağımı boynuna yaklaştırıp öptüm, dişlerimin arasına alıp emdim boynunu , zevk almış olmalı ki rahat bir pozisyon alıp kendini geriye yasladı. Açıkta kalan bacaklarımı okşamaya başladı, popoma şaplak atması onu daha da arzulamama sebep oluyordu.

O mis gibi kokan parfümü burnumun direklerini sızlatıyordu. Dil darbelerim altımdaki sertliği iki katına çıkarırken bunun benim yüzümden olması hoşuma gidiyordu. Boynunu morartana kadar emdim, yüzümü boynundan kaldırıp yüzüne baktım. O kadar seksi bakıyordu ki tenim cayır cayır yanıyordu adeta,

Yanağına yaklaşıp öptüm, boynundanda öpüp kulağına yaklaştım.

-seni tam olarak affetmeden olmaz sevgilim

Diyip yan koltuğa geçtim. Şaşkın bir şekilde bana bakıyordu, onu yarıda bırakmaya bayılıyordum . Elbisemi indirip üzerimi düzelttim.

Bana bakıp gülümseyip başını cama doğru çevirdi. Sinir olsa bile yapıcağı hiçbir şey yoktu.

-tabi güzelim
-ev bakmaya gidelim hadi
-gidelim tabi

Bir kaç dakika öylece bana baktı. Bende camdan bakıyormuş gibi yaptım.

Arabayı çalıştırıp gideceğimiz eve doğru sürmeye başladı, camı açıp derin bir nefes aldım zaten hava çok güzeldi bugün.

Arabayı durdurduğunda arabadan indim, berk'de inip yanıma geldi. Elini uzatmasıyla elinden tuttum.

-hadi gidelim

Eve doğru yürümeye başladık. Kapıya yaklaştığımızda kapı açıldı, uzun boylu 30'lu yaşlarda genç bir adam bizi bekliyordu, yanımıza doğru gelmeye başladı.

-hoşgeldiniz Berk bey
-hoşbulduk
-sizde hoşgeldiniz hamra hanım
-hoşbulduk

-size uygun elimde iki tane evim var isterseniz vakit kaybetmeden bakmaya başlayalım
-tabi

Berk'le adamın arkasından eve girdik, ev o kadar büyüktükü nereye bakıcağımı şaşırdım. Ev bembeyazdı iç açıcıydı fazlasıyla, ama bu ev Berk'e göre değildi Berk siyahın insanıydı.

Evi dolaşmaya başladık . 2 katlıydı , üst katta yatak odası vardı sadece , yatak odası o kadar büyüktü ki 3 tane çift kişilik yatak koysanız yine fazlalık kalırdı , odanın içinde bir de banyo vardı ve balkonu vardı. Alt katta ise misafir odası , mutfak ve 3 tane daha oda vardı.

Ama bu ev ikimiz içinde fazlasıyla büyüktü, berk'e döndüm.

-beğendin mi güzelim
-güzel aslında ev ama bize fazlasıyla büyük değil mi ev
-tamam o zaman başka evlere bakalım

Evden çıkıp diğer eve bakmak için arabalarımıza bindik. Adını yeni öğrendiğiniz Faruk bey'i takip etmeye başladık.

-diğer evde bu kadar büyük mü?
-hayır o biraz daha küçük
-bence bu kadar büyük bir eve gerek yok çünkü iki kişiyiz sonuçta
-haklısın

Tutku (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin