İyi okumalar&&
"İstemez " dediğimde yanımdan uzaklaştı.
Saate baktığımda uçağın inmesine bir kaç saat kalmıştı. Şu olaylar bi durulsa dişimi kırıcam yemin ederim belalı mıyım neyim anlamadım. Bari bir günüm sakin huzurlu geçse...
Hamra'nın ağzından
Gelen mezelerden bir kaç lokma daha alıp şarabımı yudumladım. Meze ile şarap pek gitmesede önemsemedim.
Cenk yanımda oturuyordu Cem ise karşımda, etrafım sarılmış gibi hissediyordum. Berk aradığından beri ikinsindede bi huzursuzluk vardı iş ile ilgili diye düşündüğüm için sormak da istemedim.
Etrafımızdaki herkes oyun oynuyordu mekanın kapanmasına yarım saat kaldığı için herkes ayaklanmıştı eğleniyorlardı. Dayanamayıp Cenk'e seslendim.
"Cenk hadi bizde oynayalım" dedim
"Yenge valla bana göre değil böyle şeyler" dediğinde Cem'e baktım sen kalk dercesine eliyle hemen hayır işareti yaptı.
"Ben kalkarım oturun siz"
Dediğimde ayağa kalkıp insanların arasında oynamaya dans etmeye başladım. Uzun zamandır eğlenmemiştim.
Berk'le tabiki çok eğleniyorum ama dans etmek daha da ayrı,o da bu tarz şeyleri pek sevmezdi zaten kalabalığı hiç sevmiyordu.
Berk'in ağzından
"Lan am.... koyduğum herifi ben ne diyorum anlamıyor musun sen?"
Sesim fazla çıktığından dolayı etrafımızdakiler her zamanki gibi bize bakıyordu.
"Efendim bak...."
"Kes sesini o adamı bana bulmadan gelmeyin sakın gelmeyin"
Dediğimde yanımdan uzaklaştılar, derin derin soluyup arabaya bindim. Ben bu kadar parayı bu adamlar zevzeklik yapsın diye mi veriyordum yıllardır, bu konuda nasıl hassas olduğumu bildikleri halde hayla bir şeyler söylüyorlar.
Emniyet kemerimi takıp Cem'i aradım.
Cem aranıyorrr...
"Naptınız"
"şuanlık her şey sakin patron hamra oyun oynamak için kalktı ama gözetliyoruz sürekli"
Gerçekten bunların beyni mi yoktu yoksa hepsi bugün sıra sıra mı geliyordu bana, tamam sakinim ama bir yere kadar be adamın da bir sabrı var,
"Ulan beyinsizler adam gelse davul zurnayla mı hamrayla konuşucak hee "
"Yok tabi patron ama..."
"Aması yok Cem yok am... koyim yok yok gidin hamra'nın yanına gözünü sevim oyun oynarsınız göbek mi atarsınız bilmem ama sakın Cem sakın onu yalnız bırakmayın sakın"
Dediğimde telefonu kapattım. Onların yanına gitmeden bir yere uğramam gerekiyordu. İşim bitikten sonra da hamra'nın yanına gidicektim.
Hamra'nın ağzından
Karşımda görmemle şok oldum gerçekten mi?
"Ya Cenk hani oynamayacaktınız?"
Dediğimde ikiside birbirine baktı,
"Ya yenge herkes oynuyor baksana biz eksik kalamazdık ama aramızda tamam mı bu oyun şimdi karizma çizilmesin "
Dediğinde kahkaha attım. Bu çocuklar deliydi, aynı zamanda da beni şaşırtıyorlardı. Yanıma geldiklerinde ikiside oynamaya başladı, fazlaca eğleniyordum bugün
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutku (+18)
RomanceHolding sahibi bi adamın küçükken ona el uzatan bi kıza aşık olmasıyla hikaye başlar...