~2~

2.2K 61 35
                                    

(Sınıfta Sadece İkisi Kalmıştır)
(Ve Kapı Kapalıdır)

SUGA- Sen Bu Günkü Kız'sın.! Sakin Olurmusun..

Y/N- Sakin Olmam Benide JİSOO Gibi Döveceksin Dimi..? (Yavaş Yavaş Kapının Oraya Gider)

SUGA- Hayır Hayır Sana Zarar Vermiyeceğim..

Y/N- İnanmıyorum sana Psikopat'sın Sen..(Tam Sınıf Kapısını açıp Kaçacakken)

SUGA- (yüksek Ses İle Bağırarak ) BANA BAK O KAPIDAN EĞER ÇIKARSAN SENİSE JİSOO GİBİ YAPARIM..!

(Y/N Hızlıca Açtı Kapıyı Kapatır Ve Yere Çöküp Ağlamaya Başlar)

(Suga Y/N'nin Yanına Yaklaşır)

Y/N- Yaklaşma Bana YAKLAŞMA! tamam Özür Dilerim Çıkmayacağım..Ama Yeterki Bana Vurma..

SUGA- Sana Vurmayacağım Yemin Ederim..Ama Lütfen Ağlama..!
(Der ve y/N'nin Yanına Gidip onu Yerden Kaldırır)
(Y/N çok Gergin Bakıyordur...Zar zor Elini Tutmasına Yardım Eder.)
(Sonra Hızlıca Sırasına Koşar Ve Suga'da Yanına Gelir)

SUGA- B-ben Özür Dilerim (diyip Kafasını Yere Eğer)

Y/N- Neden Jisoo'yu Öldüresiye Dövdün?

SUGA-Benim Elimde Olan Birşey Değil..Sinir Hastalığım Var o Yüzden İster İstemez Biryerlere Vuruyorum..Sanada Zarar Verdiğim İçin Çok Özür Dilerim Ama Gerçekten Elimde Olan Birşey Değil...

Y/N- Ö-Önemli Değil, Böyle Olmana Çok Üzüldüm..Sende Haklısın..Ama Bir Doktora Gitsen İyi Olur Yani Böyle Sevdiklerine Zarar Veriyorsun..

SUGA- Biliyorum..Kaç Tane Doktora Gittim Ama Hepsi Beni Deli Hastanesine Yatmamı İstediler...Ben Deli Değilim ya DEĞİLİM..(kendine Vurmaya Başlar)

Y/N- Hayır kendine Vurma. Suga Yapma..(Der Ve Ellerini Tutar, göz Göze Gelirler) Bende Biliyorum Deli Olmadığını Deli Değilsin Sen Sadece Hastalığın Yüzünden Böylesin..

SUGA- Böyle Düşündüğün İçin Teşekkür ederim...Senden Başka Kimse Anlamıyor Beni.

Y/N- Jisoo İle Sevgilimisin ?

SUGA- Hayır O Beni Aldattı..ve Hâla Aldatmaya Devam Ediyor..Ben Onu Sevmiyorum...

Y/N- Nasıl Yani ? Bana Hiç Bu Şekilde Anlatmadı..Seni Çok Sevdiğini Falan Anlattı..bu Arada Benim Evimde Kalıyor o..

SUGA- Sen O Kızla aynı Evde mi Kalıyorsun ? Bak Benden Söylemesi Sen O Kıza Çok Bağlı Kalma..Çok İyi Bir İnsan Değil O....Parmağında Oynatır Seni..

(O sırada Zil Çalar 1-2 Saat Geçtikten Sonra okuldan Çıkarlar)

Y/N- Aslında İyi Bir İnsanmışsın Ama Ben Seni Öyle Görünce Korktum biraz...

SUGA- Sende Çok İyi Bir İnsansın...Ama Sen Yinede Bana Çok Fazla Yaklaşma..Çünkü Birden Gelen Birşey Dediğim Gibi..Sana Zarar Vermek İstemem...Eğer Öyle Birşey Olursa Hemen Kaç...

Y/N- Tamam Uyardığın İçin Teşekkür ederim Bu Arada Adım Y/N..Senin Adını Jisoo'dan Öğrendim..

SUGA- Memnun Oldum Y/N...Bende Suga Zaten Biliyormuşsun..O zaman Pazartesi Günü Okul'da Görüşürüz..

Y/N- Görüşürüz..
(Suga Kendi Evine Gider Y/N'de Kendi Evine)

JİSOO- Günün Nasıl Geçti ?

"my psychopath darling"(MYG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin