DUYURU : Arkadaşlar Yazmaya Vakit Bulamadım Üzgünüm...O Yüzden Baya Uzun Süre Gelmedi...Ama Umarım Bundan Sonra Daha Sık Yüklerim yeni Bölüm..
(SUGA'yı , ..........'yi ve Ölen Kişiyi Hastaneye
Götürürler)
(Suga 20-30 Dk Sonra Uyanır)SUGA- Y-Y/N.....Y/N nerdesin..? Ben Neredeyim ..!
HOPE- Suga sakin Olurmusun ? Hastanedeyiz..
SUGA- Y/N nerede ! Cevap Ver
(Suga Yanında Duran Çok Sivri-Kesici Birşeyi Eline Alır Ve Kendi Boynuna Doğru tutar)JK- Hyung Yapma !...
SUGA- LAN CEVAP VERİN AMK ! Eğer O Kız öldüyse Bende Arkasından Gidicem..! LAN SORUNLUMUSUNSUZ CEVAP VERİN !
RM- İlk Başta Elindekini Bırak..! Y/N mi Öldü Daha Bilmiyoruz...Şimdi Gidip Bizde Ona Bakacaktık..
(Yere Çöker)
SUGA- Yo Yo Yo ! Ben gelemem ! Ya Ona B-Birşey OLDUYSA CANSIZ BEDENİNE BAKAMAM BEN SİZ BAKIN !RM- Hope Sen Burada dur Biz Bakıp Gelelim..
(RM ve JK morga Giderler)JK- Ölen Kişi bu mu ?
DKTOR- Evet
(Doktor Ölen Kişinin Üstünü Açar Ve...)
(Ama Heryeri yandığı İçin Tanınacak Gibi Değildir)( Ama Bir Erkeğin Öldüğü Bellidir)(Şok Olurlar)
(JK Duvara Yaslanıp Ağlamaya Başlar)DKTOR- Başınız Sağ Olsun...
(DKTOR Odadan Çıkar)JK- Allahım Şükürler Olsun....Y/N yaşıyor..AMK P!Ç'i Ölmüş...!
(Hemen Odadan Çıkıp Suga'nın Yanına Giderler)
(Birden Hızlıca İçeriye Girerler)(Suga Ağlıyordur)
SUGA- Yavaş lan Gerizekalı !JK- şey Suga Hyung Y/N....
(RM İle Bakışırlar)(Gözleri Kıp Kırmızı Olmuştur)(Ağlamaktan)
SUGA- Ö-Ölmedi De Yalvarırım Ölmedi de..!RM&JK- Ölmedi....O Yaşıyor..!
SUGA- Bana Bak Yalan Sölüyorsanız B*lan-
RM- Hayır Tabikide Şaka Değil... KAİ ölmüş..
SUGA- Ohhh ! Ölmüş Dimi Kesin Baktınız...Eğer Ölmediyse Ben Onu S!ker!m
RM- Suga Saçmalama Öldü Tabikide Ölmeme Şansı Yok..!
(Ayağa Kalkarlar Ve Hepsi Sarılırlar)
(Bir Süre Sonra İçeriye Polis Girer)POLİS- Hadi Ayrılmanın Sırası Geldi..!
SUGA- Tamam Lan Dur bi Yemedik Onları..!
POLİS- Bana Bak Senin Bu Çetelik Tavırların Sökmez Bana..! Hadi Dediysem Hadi Uzatma..!
SUGA- Kimsin Sen ! Ha kimsin ! ASIL SENİN BU POLİS'LİĞİN SÖKMEZ BANA ! SEN BENİ SİLAHINLA VURSAN BİLE YİNE ÖLEN SEN OLURSUN !
POLİS- Yok Ya ! Ay Ne Korktum Valla ! Düş Önüme Hadi Çene Çalma !
HOPE- Tamam Suga Sakin Ol...lütfen Burada Kavga Çıkmasın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"my psychopath darling"(MYG)
NouvellesBir Psikopat'ın Sana Aşık Olması.... Sinir Krizine Girdiğinde Gözü Hiçbirşey Görmeyen Biri...Çok Yakışıklı Fakat Psikolojisi Ara Sıra Bozulan Bu duruma Yenik Düşen Bir İnsan.. "my psychopath darling"Suga......