RM- Ne Düşünüyorsun Bilmiyorum Ama Kötü Birşey Olmayacak Güven Bana...
SUGA- İyi tmm....Şimdi Ne Yapacağız..?
RM- Buradan Kaçmanın Bir Yolunu Bulmalıyız...
(Baya Bir Düşündükten Sonra Plan Yaparlar(Kaçış Planı))
(RM sürekli Kapıdan Bakıyordur)
(Kendisinde Anahtar Olduğu İçin Kapıyı Sesizce Açar)RM- Şimdi Gel Buraya Yavaşça Saklana Saklana Gideceğiz...Ama Gitmeden Önce Lisanın Buraya Gelmesini Beklemeliyiz..
(Bir süre Bekledikten Sonra LİSA Gelir)LİSA- müdürüm Hadi Artık Çıkabilir-...HA S!KTİR! LAN NEREDE BUNLAR ? RM BEY ?!
(Sonra RM Arkadan Gelip Lisanın Ağızına Bez Koyup Bayıltır Ağızınıda Bantlar Ve Telefonunuda Alıp Suganın Olduğu Odaya Kilitler Onu...)(Lisayı Oraya Bağlarlar)SUGA- Ooooo RM bey Böyle Şeylerde Baya İyimişsiniz He ?!
(RM Sırıtır)SUGA- Şimdi Ne Yapıyoruz ?
RM- Sen Şimdi Lisanın Telefonunu Al Ve Jisoo'ya Onun Fotoğrafını Yolla..Bağlı Bir Halde İken...
(SUGA Jisoo'ya Lisanın Fotoğrafını Yollar)
(JİSOO Lisadan Haber Beklediği İçin Hemen Mesajı Görür Ve Şok Olur)JİSOO- NE! BU-BU BİR ŞAKA OLMALI ?! BU MESAJI LİSA YAZMADIYSA KİM YAZDI ! KAHRETSİN KESİN SUGA KAÇTI..!
(JİSOO Lisanın Telefonuna Mesaj Atar)JİSOO- Kimsin Lan Sen Ve Lisanın Telefonun Sende ne İşi var???
SUGA- JİSOO Mesaj Attı Şimdi Ben ona Yapacağımı Biliyorum...Gel Buraya..
(Suga RM İle Fotoğraf Çeker ve Atar)
Attığı Fotoğraf...⬇️(SUGA Yaptı Yine Yapacağınısjsjsjsj 🖕🏻🖕🏼)
Fotoğrafın Altında Yazan...⬇️
(Lisanın Telefonundan)
SUGA- Merhaba Jisoo'cum Beni Tanıdın mı ? Ben suga ..Hani Beni Buraya Kitlemişsin Ya ! Hani ben Senin Olacaktım Ya...AMK BEN SENİN N*H OLURUM...! ŞİMDİ SENİN B*L*NI. S!KMEYE GELİCEĞİM..HAZIR OL..! HER AN KAPINDA OLABİLİRİM DİKKATLİ OL !JİSOO- S-Suga !
SUGA- Tanımana Sevindim...!
(Mesajlaşma Biter)
(Ve Hemen JİSOO Onu Engeller)JİSOO- Allahım Ben Ne Yapacağım Şimdi Bu Beni Bulursa Öldürür..Hemen Kai'ye Mesaj Atmam Gerek..
(Kai'ye Mesaj Atar)JİSOO- KAİ Çok Dikkatli Ol..! Suga Kaçmış Ve Yanında Tehlikeli Birisi Daha Var..
KAİ- Ne ! Kaçmış mı ? Ne demek Kaçmış..! Ne Yapacağız O Zaman ?
JİSOO- Sen Sadece Dikkatli Ol ve Hiçbirşey Yapma..Y/N ne Durumda ?
KAİ- Hiç Yemek Falan Vermiyorum..Halsiz Kaldı iyice..
JİSOO- GEBERSİN KÖR OLASICA !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"my psychopath darling"(MYG)
Short StoryBir Psikopat'ın Sana Aşık Olması.... Sinir Krizine Girdiğinde Gözü Hiçbirşey Görmeyen Biri...Çok Yakışıklı Fakat Psikolojisi Ara Sıra Bozulan Bu duruma Yenik Düşen Bir İnsan.. "my psychopath darling"Suga......