(Ve Sonunda Eve Gelirler)
(İçeriye Girdiklerinde Suga Direk Y/N İle Kaldığı Odaya Gider)
(Oğlu İle dizlerinin Üstüne Çöküp Konuşmaya Başlar)SUGA- Bak senin Annen Burada Öldü..!...Tam Burada...Buraya Biz Onunla Birlikte Gelecektik..! Seni ilk O Kucağına Alacaktı Ben Değil..Burada Biz Onunla Neler Yaşadık Bir Bilsen..! Şimdi Hiçbirşey Bilmiyorsun...Ama Herşeyi Öğreneceksin..! Kaç Yıl Önce Biz Onunla Kötü Bir Şekilde karşılaşmıştık..! Onu Ben İstemeden İnciltmiştim..! ONUN KALBİNİ KIRMIŞTIM...! Sonra Birde Onu Aldattım..! Ama Yemin ederim ki Kendimde Değildim..! Keşke şimdi de O Beni Aldatsa Ona Bile Rağzıyım..Ama Yeterki Bu Dünyada Olduğunu Bileyim..! Bari Bir Görme İhtimalim Vardı Şimdi Oda Yok..! BİTTİ BİTTİ HERŞEY BİTTİ..!
(O Arada Hope İçeriye Girer)HOPE- Suga Tamam Kalk...Sakin Ol..Geçti...
SUGA- Geçmedi..! Kapanmayacak bir yara haline Geldi..!
HOPE- Bari Oğlunun Yanında Böyle Konuşma Annesinin Yokluğunu Ona Hissetirme..!
(Hope Suga'ya Sarılır)HOPE- Ver Onu Bana...Sen Burada Biraz Kendine Gel...
(Hope Bebeği Alıp Aşağıya İner)SUGA- Son 1 saat Sonra Yanına Geliyorum Sevgilim...
(Suga Kapıyı Kapatır Sonra Tavandan Bir İp Geçirir Ve Sandalye Alıp Üstüne Çıkar Kafasını İpten Geçirir Tam Sandalyeyi İtleyecekken yani Kendini Asacakken Kapı Çalar)
(İçeriye RM Ve Hope Girer Suga'yı O Şekilde Görürler ilk Başta Şaşırırlar Sonra Suga Onlara Bakarken Ayaklarının Altından Sandalye Kayar Ve İpin Boğazını Sıkması İle Nefes Alamaz RM hemen Bıçak Alarak İpi Ortadan Keser Suga Ayaklarının Üstüne Düşer...Hope Korkar Ve Bebek Elinde Arkasına Döner)
(RM Suga'ya Sert Bir Tokat Atar)RM- Manyak Mısın sen ! Ne Yapıyorsun..! Ya Biz Gelmeseydik Seni Buraya Geldiğimizde Asılı Bir Şekilde Bulsaydık..! Kendi Öz Çocuğuna Kim Bakacaktı..!
SUGA- S-Siz...
RM- Evet Bakardık ama Büyüdüğünde Ona Ne Söyliyecektik Senin Baban yok Annem Öldüğünde Oda Kendini Öldürdü mü Diyecektik..! Oldu ! Sonra Oda Dayanamayıp Kendine Birşey Yapsaydı..! Suga Saçmalama Allah Aşkına Ya..! İyice Manyak Manyak Konuşmaya Başladın..! Şimdi Kalk Ayağa Al Çocuğunu Eline ONA BAK..! VE GERÇEK BİR BABA GİBİ ONA SAHİP ÇIK..! ANLADIN MI ! HOPE VER ÇOÇUĞU SUGA'ya..!
(Suga Oğlunu Eline Alır)
"Suganın Oğlunun Adı: Yunhyung"RM: yunhyung'a yani Çocuğuna gözün Gibi Bakacaksın...Geçmisi unutup Geleceğe Yöneleceksin..Biliyorum Herkesden Daha Çok Sevdiğin Kişiyi Yani Karını Kaybettin Bu Olay Gerçekten Üzücü Ve Senin İçinde Kolay Değil Ama Lütfen Etrafında Kimse Yokmuş Gibi Davranma..Bu Çocuk Sen Ve Y/N'den Yani bu Çocuğa Birşey Olursa Y/N Üzülür..Onu Üzmek İstemiyorsan Y/N İçin Kendine Birşey Yapma Ve Özelliklede Öz ve Öz Oğluna Sahip Çık....Gerçek Bir Baba Gibi..
HOPE- Evet RM Haklı..
SUGA- B-Ben Üzgünüm...Artık Oğluma Sahip Çıkacağım Ve Geçmiş İle Kendimi Yormayacağım..
RM- Heh Şöyle...Kalk Şimdi Ayağa Gel boş Odaya Orayı Yunhyung'un Odası Yapalım..
(Birlikte Giderler Ve Yunhyung'un Odasını Hazırlarlar)(Akşam Üstü Olur)
(RM Dışarıya Çıkmıştır)HOPE- Daha İyimisin Suga ?
SUGA- İyi Olmaya Çalışıyorum..
(O Sırada Yanda Duran Y/N Ve Kendisinin Fotoğrafını Görür Ve Görmesiyle tekrar Gözünden Bir Damla Yaş Akar)SUGA- Ama Ne Kadar İyi Olsamda Onu Unutamayacağım...
JK- Onu Asla Unutamayız...O Bizim Canımızdı..ama Keşke Bizi Bırak-
HOPE- Tamam Kapatın Şu Konuyu Artık...O Sizi Böyle Görürse çok üzülür..
(Öyle Derken Yukarıdan Ağlama Sesi Duyulur)
(Suga Hemen Koşarak Yunhyung'u Eline Alıp Susturur)
(Yunhyung SUGA'yı Görünce Gülmeye Başlar)
(+suga'nında Yüzünde Kocaman Bir Gülümseme Oluşur)
SUGA- İyiki Benim Oğlumsun....sende Olmasaydın Ne Yapardım Ben...
(Oğlunu Alıp Aşağıya İndirir)HOPE- Aaa Kimler Uyanmışş...
JK- Hyung Versene Birazcık Seveyim...
HOPE- Hayır İlk Bana Ver....
SUGA- Şimdi İkinizede Vermicem Görceniz..!
HOPE- Tamam JK alsın Sonra Severim...
~ VE ARADAN 5 YIL GEÇER ~
(Suga Yunhyung'u alıp Gezmeye Çıkmıştır)
(El ele Tutuşup Gezerken)YUNHYUNG- Baba..
SUGA- Efendim Oğlum....
YUNHYUNG- Ben Annemi Ne Zaman Göreceğim ? Onu Çok Merak Ediyorum...
(Suga İlk Başta Duraksar Sonra Ona Doğru Eğilerek)SUGA- Oğlum Annen Çok Uzun Bir Uykuya Daldı...ama-
YUNHYUNG- Ama ?
SUGA- Ama Sen Onu Göremesende O Seni Görüyor...
YUNHYUNG- Uyurken Nasıl Görebilir..?
SUGA- O Seni Yukardan İzliyor...sadece Yukarıya Bakıp Anne Seni Seviyorum Demen yeterli...
(Suga'nın Gözleri Dolar)(YUNHYUNG Yukarıya Bakarak)
YUNHYUNG- Annecim Seni Çok Seviyorum...Artık Gel Çünkü Seni Çok Merak Ediyorum...
(Suga Yunhyunga Sarılır)YUNHYUNG- Baba Beni Duyuyor Dimi ?
SUGA- Tabikide..
Yazardan: yazarken Gözlerim Doldu...🥺
YUNHYUNG- Peki Annem Ne Zaman Yanımıza Gelecek...
SUGA- Gelemeyece- neyse Bunları Konuşmak Yerine Gezmeye Devam Edelim mi ?
YUNHYUNG- Tamam Babacım....
VEEE.... 3 aydır Beklediğiniz Final Bölümü Geldi...Uzun Sürdü Gelmesi Ama Sonunda Yükledim...İnşallah Şimdi Taehgung İle Olan Diziye Devam Ederim...Bu Dizi Kötü Bitti Ama Böyle Olması Gerekti Bende Yazarken Sanki içinde Yaşadım..bu 2. Dizimin Finali Hesabı Açalı 1 yıl Oldu Sanırsam neyse Çok Uzatmayayım...sizi Seviyorum Dizimi Okuduğunuz İçin Teşekkür ederim...Sonraki DiZide Görüşürüz ✌️👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"my psychopath darling"(MYG)
Short StoryBir Psikopat'ın Sana Aşık Olması.... Sinir Krizine Girdiğinde Gözü Hiçbirşey Görmeyen Biri...Çok Yakışıklı Fakat Psikolojisi Ara Sıra Bozulan Bu duruma Yenik Düşen Bir İnsan.. "my psychopath darling"Suga......