SUGA- Y/N kai'nin Burada Ne İşi Vardı ? Seninle Ne Ara Bu Kadar Yakın Arkadaş Oldu?
Y/N- Neden Geldiğini Bilmiyorum Ve Söylediği Kadar Yakın Arkadaş Değiliz Hiç Konuşmuşluğumuz Bile Olmadı yani...Anlamadım Ki Neden Geldi..
SUGA- Umarım Birşeyler Karıştırmıyordur...
JK- Suga Birşey Söyliycem Ama Kızmayacaksın Tamam mı O çocukla İlgili...
SUGA- Ne Oldu Söyle...
JK- Ama Kızmayacaksın..
SUGA- Jungkoook !
JK- Tamam Tamam Söylüyorum...Kai Sen Birşey Diyince Gözünü Deviriyor Yani Seni Sevmiyormuş Gibi....Birde Sen Gelmeden Y/N İle Konuşuyorlardı Sonra Y/N seninle Sevgili Olduğunu Söyleyince Sana Sanırsam Küfür Etti...Sonra Sorduğumuzda Televizyona Söylediğini Söyledi...Ama Pek İnanmadım...
SUGA- NE! O Kesin Bana Söyledi..Şimdi Ben Onun.....
(Suga Ayağa Kalar Ama Y/N onu Tutar)Y/N- Suga Lütfen Sakin Ol....Belki Sana Söylemedi....
(Suga Geri Oturur)JK- Kims Söylediğini Bilemeyiz...Ben Sadece Fikrimi Söyledim....
JH- OLAMAZ! (Diye Bağırır)
(Herkez Hope'a Doğru Bakar)SUGA- Ne Oldu Niye Bağrıyorsun HOPE ?
JH- Lütfen Bu Düşündüğüm Şey Gerçek Olmasın....
SUGA- HOPE ! Söyle Şunu Ne geldi Aklına...?
JH- Beni İyi Dinleyin...şimdi bence Kai Bize Oyun Oynuyor...Hemde JİSOO İle...Hatta Senin Asistanın Lisa Bile...Yani Bence Bunların Hepsi Jisoo'nun İşi...Kai'yi Nereden Buldu Bilmiyorum Ama Lisa'nın Senin İle Aynı Yerde Çalıştığını Öğrenmiştir Yani Araştırmıştır Ve Sonrasında Onu Para Karşılığında Sana Aşıkmış Gibi Oynamasını İstemiştir Kai'yede Para Teklifi Etmiştir Yüzde Yüz...Oda Para Hastası Manyak Kabul Etmiştir Ve Oda Y/N'ye Aşık Gibi Davranıyordur..Umarım Sonunda Kötü Şeyler Olmaz...Çünkü Jisoo Zaten Şeytanın Ta Kendisi O Yüzden Sizi Çekemediğinden Dolayı Çok Kötülük Yapabilir....
JK- HOPE ne Kadar Akıllısın Sen...Nasıl Düşünemedik Biz Bunu....
Y/N- Ya Kai Bana Lisa'da Sugaya Gerçeksen Aşıksa ? Ve Bunu Hem Para İçin Hemde Aşk İçin Yapıyorsa Ne Olacak ?
SUGA- Yeminle İkisinide öldürürüm Kimse Bizi Ayıramaz...! HEMDE KİMSE..! Onların Oyununa Yenik Düşmeyelim...Bizde Onlara Oyun Oynayalım...
HOPE- Ama Bu Dediğim şey Gerçekmi Bilmiyoruz ki...Gerçek Değilse Ne Olacak Sonunda Suçlu Yine Biz Olucaz Ve Yine Onlar Kazanmış Olucak...
Y/N- Offf Çok Kafam Karıştı....şimdi Biz Ne Yapacağız...Yani Bizi Oyun Oynamış Olmaları mı Yoksa Oyun Oynamamalarımı Daha İyi...?
JK- Bende Bilmiyorum Ama Şunu Söylüyorum Dikattli Olun...
SUGA- Durun Ben Size Bıçak Vereyim...Benim Özel Bıçaklarım Var..Biri Size Saldırısa Kendinizi Koruyun Diye...Özelliklede Y/N sen...
(Hepsine Özel Bıçak Verir)Y/N- Ama Ben Bıçak Kullanmayı Bilmiyorum...
HOPE- Çok Kolay Y/N Sadece Şu Şekilde Yapıcaksın
(Hareket Gösteriyim Derken Bıçağı Yanlışlıkla Düşürür) (Y/N ve JK Güler)SUGA- Ben Hayatımda Bu Kadar Güzel Bıçak Kullanma Taktiği Görmedim....Allahım ya..! Ver şunu (Elinden Bıçağı Alır) Sadece Bu Şekilde Savuracaksınız Ve Bu Şekilde Karşındaki Kişiye Zarar Vermiş Oluyor...Anladınız mı ?
JK - Evet Ben Anladım...Tamamdır...
SUGA- Ya siz .?
HOPE- Evet Bende Öğrendim...
(Suga Y/N'e Doğru Bakar)
Y/N- B-Bende Öğrendim...SUGA- pek Öğrenmişsin Gibi Durmuyor Neyse Zaten Kendin Öyle Birşeyde Ne Yapacağını Bilirsin....
Y/N- Umarım...
Ertesi Gün Olur...(Cuma)
(Suga İşe Erkenden Gitmiştir)
(Y/N JK ve Hope'ta Yürüyüşe Çıkmışlardır)
(Yanında Bıçakları Vardır)
(HOPE Ve JK Bir Bankta Arkaları Dönük Bir Şekilde Oturuyorlardır)
(Bir Süre Sonra Y/N Uzakta Bir Kedi Görmüştür Ve Onun Yanına Koşmuştur...Onunla İlgilenirken Diğerleri Onu Görmüyordur..)
(Ama İkide Bir Arkalarına Y/N'ye Doğru Bakıyorlardır)
(Bir Süre Sonra Hiçbir Yeri Belli Olmayan Bir Adam Y/N'e Doğru Yaklaşmaya Başlar Y/N bunu Fark Etmez hâla Kediyi seviyordur...Sonra Adam Ona Daha'da çok Yaklaşır Ve Y/N'yi Kolundan Tutup Yandaki Boş Depoya Sokar O Sırada Y/N Çığlık Atar...)HOPE- Y/N ! O-O Ses Kimden Geldi?
JK- Kesin Y/N'den Geldi Çükü Ortalıkta Yok...
HOPE- Olum Nerde Bu Kız...! Y/N ! (Bağırır)
JK- Of Ya Ne yapacağız Şimdi Biz....
(Her Yere Bakarlar Ve Sonra sonunda Bir Depo Bulurlar Ama Kilitlidir...Açmaya Çalışırlar Ama Beceremezeler...)HOPE- İçeride Kimse Var Mı....?
(O kişi Kai'dir Ve Y/N'yi Duvara Dayamıştır Ve Elindeki Bıçağı Alıp Boğazına Doğru Tutup Ağızını Kapatmıştır....)
KAİ- sesini Çıkarırsan Seni Keserim...!
(Y/N kafa Sallar)JK- Yok Kimse...Hadi Gel Gidelim....
(Oradan Eve Doğru Yol Alırlar)HOPE- Biz Varya Öldük Bittik...!Suga Bizi Dilim Dilim Doğrayacak....
JK- Haklısın Hemde Çok Ama Bizim Suçumuz...Kendini Korumayı Bilmeyen Bir Kızı Yanlız Başına Bıraktık Eh ben Kafama....🤬
(Eve gelirler)(Kai'de Y/N'yi Arabaya Koyup Bir Boş Fabrikaya Götürür..Orada Onu Elini Ayağını Ağızını..Bağlar Ve Birde Zincir İle Demir'e Bağlar)
(Y/N Yerde Yatıyordur Bir Yandan Da Ağlıyordur...)KAİ- Ama Güzelim Ağlama...Merak Etme Ben Sana Suga'dan Daha Güzel Bakacağım...Bak Görmüyormusun..Seni Koruyamıyor Bile..Böyle bir Sevgili mi Olur...!
Gelelim Suga'ya....
(lisa her zamanki Gibi Suga'nın Yanındadır...)LİSA-Suga Bey Benim İle Biryere Gelirmisiniz..?
SUGA- Hayır Gelemem Çok İşim Var Şimdi...
LİSA- Ama Y/N İle İlgili Bir Durum..
SUGA- Y/N mi ? Birşey mi Oldu Ona...!
LİSA- Hayır Birşey Olmadı..Sakin Olun ona Benzer Başka Bir şey Söz Konusu.ama bunu Burada Söyliyemem Çünkü Kimsenin Duymaması Gerek..
SUGA- Tamam Söyle İşte Burda...!
LİSA- Ama Olmaz...Çok Gizli Birşey Lütfen Aşağıya Geliniz..
(Suga Çok Tedirgin Bir Şekilde Aşağıya İner)SUGA- Neresi burası...?
LİSA- Burası Şirketin Deposu Kimse Bizi Duyamaz Burda..Çünkü Kimse İnmiyor Aşağıya Zaten Kamera'da Yok..
SUGA- Bakın Burası Hiç Güvenli Değil...Hadi Gelin Çıkalım..
LİSA- Hayır Hayır....Çok Fazla Güvenli Merak Etmeyin....
(Der Ve Bir Boş Odanın İçine Suga'yı İtler Hemen Kapıyı Kilitler Ve Seslenir)LİSA- Bu Arara Y/N'ciğin Şu An Gayet Kötü Durumda Merak Etme Diye Söyledim...(diyip Gider)
SUGA- LAN LİSA ! AÇ KAPIYI...! ÇIKARSAM BURDAN SENİ ÖLDÜRÜRÜM...GİTME LAN AÇ KAPIYI...! Y/N NASIL KÖTÜ DURUMDA OLABİLİR Kİ .YALAN SÖYLEME....LİSA CEVAP VER...
(Suga Hırsından Kapıya Vurur ama Kimse Duymaz...)BU BÖLÜM BİRAZ GEÇ GELDİ ŞU ARA BİRAZ YOĞUNDUM...K.B....Neyse Yakında Zorbanın Yeni Bölümü Gelicek Takipte Kalın....Hayırlı Ramazanlar...🌏👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"my psychopath darling"(MYG)
Short StoryBir Psikopat'ın Sana Aşık Olması.... Sinir Krizine Girdiğinde Gözü Hiçbirşey Görmeyen Biri...Çok Yakışıklı Fakat Psikolojisi Ara Sıra Bozulan Bu duruma Yenik Düşen Bir İnsan.. "my psychopath darling"Suga......