(Y/N'nin Karnı Rahatsızlandığı İçin Eve Dönmek İster)
Y/N- Eve Dönelim mi artık ? Zaten Yemeklerde Bitti...
(RM Y/N'den Şüpelenmeye Başlar)RM- Bencede Hadi kalkalım...
(Hope Ve Y/N RM'e şaşkınlıkla Bakarlar)SUGA- Olm Siz Neden yarım Saatir Bakışıyorsunuz ?!
JİN- Kim ?
SUGA- Onlar Kendilerini Biliyor..!
(Y/N Kafasını çevirir)RM- Kalkmıyormuyduk ?
(Kalkarlar Ve Eve Giderler)
(Hepsi uyukluyordur ama Y/N ve RM Uyumuyordur)RM- Y/N Bir Yukarıya gelirmisin ?
(Y/N Suga'nın Uyuduğundan emin Olduktan Sonra RM İle Yukarıya Çıkar)Y/N- Efendim...?
RM- Hamile Olduğunu Biliyorum...
Y/N- Ha.? Nasıl Yani Nereden Anladın?
RM- Hope İle Bakışmalarından....İkiniz Yukarıya Bir çıktınız 20 dk İnmediniz.. sonra Yemekte Makyaj'ını Sildirip Tuvalete Gitme bahanesi, Senin yerine Hope'un Cevap Vermesi
Suga'ya belli Etmeme çabalarınız..Y/N- Gerçekten O kadar mı belli Ettik..?
RM- Hayır Tabikide...Sizden Çok İyi Oyuncu Olur Anladım..
Y/N- Tabi ya senin AQ Seviyen Yüksek olduğu İçin Anlıyorsun..
(Gülerler)RM- Bana Amca-Dayı olma Hissini yaşatacağın İçi çok Teşekkür ediyorum...Umarım Sağlıklı Bir Şekilde Doğar Ve Büyür..
Y/N- Umarım Dediğin Gibi Olur..Asıl Ben Size Teşekkür ederim Bu Zamana Kadar Benim Hep Yanımda Olduğunuz İçin..
(Sarılırlar)Y/N- Suga'ya Söylemezsen çok Mutlu Olurum..Doğum Gününde Söyleyeceğim..
RM- Söylemem Merak Etme..
(Artık Uyurlar)
"Suga Y/N'nin Hamile Olduğunu Anlamamıştır Sürekli Sen Nasıl Oldu Da Hamile Kalmadın Diyordur"
(Zaman Akar Gider ve Arada 4-5 ay geçer)
(O Gün Suga'nın Doğum Günüydü..)
(Y/N Saat 10:00'da Kalkar Ve Özenle Kahvaltıyı Hazırlar)
(Ve Suga'nın Yanına Gidip Dudağından Öperek Uyandırır)Y/N- Hayatım...Uyan Hadi Kahvaltı Hazır..
(Suga Uyanır ve Y/N'nin Gözlerinin İçine Bakarak)
SUGA- Başıma Gelen En Güzel Şeysin...İyiki Benimsin..Ve İyiki Hayatımdasın...Y/N- Asıl Sen İyiki Benim Hayatımdasın..Ve İyiki Doğmuşsun...
(Bir Süre Bakışırlar Ve Sonra Diğerlerinide Uyandırıp Aşağıya İnerler)SUGA- Hayatımda Gördüğüm En Güzel Kahvaltı..
Y/N- Senede Sadece bir Kere Göreceğin Bir Kahvaltı Şekli...
SUGA- Aşkım....
Y/N- Canım...
JİN- Offf Sonra Konuşacak Bir Sürü Vakitiniz Var hadi Şimdi Yiyelim Çok Acıktım..
JK- Ya Bir İnsan Nasıl Uyandığından 1 saat Bile Geçmeden Acıkabilir..?
(Herkez Güler)
(Sonra Masaya Otururlar)
(Kahvaltıya Başlarlar)SUGA- Y/N Sana Birşey Olursa Ben Ne Yaparım..? Hiç Düşünmek Bile İstemiyorum Allah Korusun...
(Y/N Birden Öksürmeye Başlar)HOPE- Ya Suga Neden Birden Bire Böyle Birşey Söylüyorsun ki..? Getirme Aklına Böyle Şeyler
(Suga Hemen Kalkıp Y/N'ye Su Verir)
(Y/N'nin Birden Başına Bir Sancı Girer Ve Başını Tutar)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"my psychopath darling"(MYG)
Short StoryBir Psikopat'ın Sana Aşık Olması.... Sinir Krizine Girdiğinde Gözü Hiçbirşey Görmeyen Biri...Çok Yakışıklı Fakat Psikolojisi Ara Sıra Bozulan Bu duruma Yenik Düşen Bir İnsan.. "my psychopath darling"Suga......