"Arkadaşlar Sanırsam Dizi Tam 30.Bölümde Bitecek" yani tahminlerime Göre...(Ve o Beklenen Düğün Günü Gelir)
(+İlerleyerek Yazıyorum)
(Hepsi Yine Erkenden Kalkıp Kahvaltılarını Yapmıştılar)SUGA- Y/N Herşey Hazır Dimi...?
Y/N- Evet Hazır...Sende Hazırsın Dimi..?
SUGA-........
Y/N- Ne Oldu ? Neden Sesizsin ?
SUGA- Ben Çok Heycanlanıyorum Ya...
JK- Ne Yalan Söyliyeyim Bende Heycanlıyım..
SUGA- Sana Noluyor Lan..!
Y/N- Ya Düğün Bu Tabikide Heycanlanacak...
SUGA- Neyse Hadiyin...?
(Herkez Suga'ya "Anlamadım" Bakışı Atar)SUGA- Bana Bakın Geç Kalırsak Parçalarım Sizi He...!
JİN- Y/N'yide mi ?
SUGA- O Olamaz Ama İlk Öldürülecek Sırada Sen olursun !
Y/N- Suga Nereye ? Anlayamadım?
SUGA- Y/N'cim...Bu Gün Karım Olacak İnsancım...Acaba Diyorum Ki Hazırlansak mı?
Y/N- Suga Sen Baya Değiştin He...Valla Hiç Acele Etmeyen insan Şimdi 10 saat Öncesinden Hazırlanıyor...
HOPE- Bunuda mı Görecektik be..He Suga...
(Hope Gülerken SUGA'yı Fark Etmez Ama Yanına Döndüğünde Suga Ona Öldürücü Bakış Attığı İçin Gülmeyi Anında Keser)HOPE- T-Tamam Ya Birşey D-Demedim..
Y/N- Bu Arada saat Kaç ..? Birde Hakikaten Geç Kalmayalım da..
(RM Saate Bakar)RM- Eyvah! Saat 12:00 Olmuş Ya..! Son 3 saat Kalmış...
SUGA- NE..! Bir Geç Kalalım O Zaman Ben sizi...!
Y/N- Hemen Kalkarsak Geç Kalmayız..
HOPE- Konuşurken Vakit Ne Çabuk Geçmiş Hiç Farkında Bile Değiliz...
(Hemen Y/N Kuaför'e Suga ve Diğerleride Berbere Giderler)
"Kıyafetlerini Ve Düğün Yerini Duyuru! Bölümünde Paylaşacağım..."(Hepsinin Saçların Yapılır)
(Eve Gelirler)JİN- Evde Giyineceğiz Dimi ?
RM- Evet Çükü Araba İle Oraya Gideceğiz Ve Orada Giyinme Yeri yok..
(Herkez Ayrı Odalara Girerler Ve Giyinirler)SUGA- Nasıl Olmuşum ?
JİN- Yakışıklı Olmuşsun Ama Dünya Çapında 2.Yakışıklısın...
SUGA- Pardon ! 1. Kimmiş?
JİN- Kim Olacak Benim Tabikide..
(Herkez Güler)SUGA- Bana Bak Bir Çarparım Sülük Gibi Yapışırsın He..! Şöyle Kendini Öven İnsanlardan Nefret Ediyorum..
JİN- Hop Hop! Tamam Sadece espiri Yapayım dedim Biraz Gülelim İstedim Sadece..
SUGA- İyi Tmm.! Eğer Ciddi Ciddi Söyleseydin Valla Düğünü Hatta Düğünü Bırak Y/N'yi Bile göremezsin !
JİN- Tamam Yahu Sadece Bir Şakaydı...
(O Sırada Y/N Çıkar)
(Hepsi Ona Döner)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"my psychopath darling"(MYG)
Short StoryBir Psikopat'ın Sana Aşık Olması.... Sinir Krizine Girdiğinde Gözü Hiçbirşey Görmeyen Biri...Çok Yakışıklı Fakat Psikolojisi Ara Sıra Bozulan Bu duruma Yenik Düşen Bir İnsan.. "my psychopath darling"Suga......