(Sabah Olur)
(Herkes uyanmıştır)
(Kahvaltıda Etmişlerdir)SUGA- Gece Sizi Korkuttuğum İçin Özür Dilerim...
HOPE- Önemli Değil Ama Lütfen Birdaha Kendine zarar Verme...
SUGA- ama Gerçekten Çok Sinirlendim...Kabullenemedim..Herşeyin Üstüme üstüne Geleceğini Düşündüm..
JK- Merak Etme Zaten Bu Gün Doktor Kontrolün Var..O Nasıl Bunları Atlatacağını Söyler..
SUGA- Haklısın..Ama Lütfen Benden Korkmayın..Ben Kötü Bir İnsan değilim Sadece Kontrolümü Kaybediyorum...
RM- Sen Tabikide Kötü İnsan Değilsin...
SUGA- Neyse Ben Su Alıp Geliyorum..
(Suga Gider)HOPE- Suga Bence Hiç İyi Değil...Bir An Önce Kontrole Gitse İyi Eder..
RM- Bencede Öyle Psikolojik Sorunları Şu Y/N olayından Sonra Daha Da Çok Arttı..
HOPE- Aynen...
(Suga Gelir)
(Y/N ve Jin'e Gelelim..)JİN- Y/N Benim Dışarıda Biraz İşim Var 1 saat Sonra Çıkacağım..Senin İçin Bir Sorun Olmaz Dimi..
Y/N- Sorun Olmaz Sen Gidebilirsin Bana Sormana Gerek Yok..
JİN- Teşekkür ederim..zaten Şimdi Gitmeyeceğim Konuşabiliriz Biraz..Senin Kasttetiğin Şu Hope RM ve JK'i De mi Sildin Hayatından..Birde Suga İşi Ne Olacak ?
Y/N- Hayır Onları Silemem..Onlar Benim En Yakın Arkadaşlarım..Ama S-Suga Onu Hâla Unutamıyorum...Ama Yinede Ona Karşı Bir Nefretim Var...
JİN- E Git Konuş Onunla..
Y/N- Olmaz Beni Aldatan Biri İle Neden Yan yana Durayım ki...
JİN- Haklısın da Ne Bileyim Yani...Sonra Daha Da Kötü Olaylar Çıkartmasın Nasıl Bir İnsan Olduğunu Bilmiyorum...
Y/N- Öyle Bir İnsan Değil.....di.. Ama Artık Ne Yapacağını Bilmiyorum..
(Jin Suga Vs Hiç Birinin Yüzünü Bilmiyor)
(Konuşa Konuşa Bir Saat Geçer)JİN- Artık Benim Çıkmam Lazım..
Y/N- Tamam...Sen İşini Halledip Gel..
(Jin Dışarıya Çıkar)
(O Sırada Suga Falanda Evden Çıkmıştır)
(Jin ve Suganın Evleri Çok yakındır)
(İkisine Ayrı Yollardan Gelirken Birden Birbirlerinin Yanından Geçip Göz Göz Gelirler(Jin Ve Suga) gelmeden Önce hope Jin'i uzaktan Tanır o Yüzden Suganın kolunu Sıkıca Tutar Saldırmasın Diye..Suga Jin'i öldürecek Gibi Bakıyordur Ama JİN Onu Tanımadığı İçin Neden Öyle baktığını Anlamamıştır)(birbirlerinin Yanından Ayrılırlar)
JİN- Allahallah Neden Beni Öldürecekmiş Gibi Baktı ki ? Kimdi o acaba ? Neyse...
(Jin Dışardaki İşini Bitirir)
(Suga ve Hope'de Hastaneye Gelir)
(Suga Doktorun Yanına Girer)
(Doktor Onunla Konuşur)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"my psychopath darling"(MYG)
Short StoryBir Psikopat'ın Sana Aşık Olması.... Sinir Krizine Girdiğinde Gözü Hiçbirşey Görmeyen Biri...Çok Yakışıklı Fakat Psikolojisi Ara Sıra Bozulan Bu duruma Yenik Düşen Bir İnsan.. "my psychopath darling"Suga......