HOPE- Suga Sen İyice Manyak Oldun He..! Köpek Gibi Bana Geleceksin Ne Demek ya..!
SUGA- Evet Ben Manyak Birine Dönüştüm..Ve Bunun Dönüşü Yok..! Beni Böyle Kabul Edeceksiniz..!..Ben İyi Değilim Diyorum Niye Anlamıyorsunuz..! Yakında Öleceğim Siz Hala Bana Bağırıp Durun Başka Bir B*k Bildiğiniz yok..!
HOPE- Suga Böyle Deme..Bak Sonra sana Bağıramıyorum Bu Kız'a Oluyor Olan...
SUGA- Yalan Mı ölmeyecekmiyim ?!
Y/N- Senden Önce Ben Öleceğim Merak etme..O Yüzden Mutlu Olabilirsin..Hatta Git Şimdi De Mutluluktan Kendi Evinide Yak..!
SUGA- ne Evi Yakması..Ne Ölmesi Ne Diyorsun sen..!
HOPE- Y/N'nin Hastalığı Var...Nefes Daralması çok Takıntı Yapmasından Dolayı Ve Bağırmasından Dolayı Kaynaklanıyor..İlacı Hemen Verilmezse Nefes Alamayıp......i-işte..
Y/N- 2.'side Şu...! JİN'İN EVİNDEN NE İSTEDİN..! ONDAN NE İSTİYORSUN..!
SUGA- Ö-Ölecekmisin..?.
Y/N- Mutlu Olman Gerekti..!
SUGA- Y/N Saçmalama..! Ne Mutlu Olması..!
Y/N- SUGA SEN BENİMLE DALGA MI GEÇİYORSUN HEM SENİ SÜRÜM SÜRÜM SÜRÜNDÜRÜCEM DİYORSUN HEMDE ÜZÜLMÜŞ GİBİ YAPIYORSUN..!
HOPE- Tamam Y/N sakin Ol...
SUGA- Bak Ben O Sözleri Böyle Olacağını Bilseydim Söylemezdim..Sinirlendiğim İçin Ağızımdan Lafa Alınmayacak Şeyler Söylüyorum..!
Y/N- Tamam Bunu Geçtim..Haklı Olabilirsin..Ama JİN Ne Yaptı sana..?
SUGA- BİLMİYORUM..AMA ONA KARŞI BİR NEFRETİM VAR...!
Y/N- Suga Bak Lütfen Bağırma Dayanamıyorum Artık..Sen Artık Evi Neden Yaktığını Söyliyecekmisin ?
SUGA- Bak Şu An Neyden Bahsettiğinizi Yemin ediyorum ki Bilmiyorum...
HOPE- Y/N Kai'yi Gördüğünü Söylemiştin ?
SUGA- Lan Ben O Kai'nin yedi Sülalesini..!
Y/N- Evet Gördüm Ama Kesin Olarak O Yaptı Diyemem ki..!
HOPE- Ama Bütün Şartlar Onu Gösteriyor..
Y/N- Haklısın..Ama Sadece Gösteriyor Yine Kesin Birşey yok ki...
(Suga'ya Doğru Bakar)SUGA- Bak Sakın Bana Karşı Kai'yi Savunuyorum deme..! YAPMADIM DİYOM..! ANLAMIYONUZ MU ?!
HOPE- Tamam Suga Sakin Ol...
"Ah Be Hope'um Ömrün Herkese Sakin Ol Demekle Geçti Kıyamam jsjsjsjsh"SUGA- Böyle Konuşa Konuşa Beni Katil Yapacaksınız..
Y/N- Tamam Onu Bunu Geçtim..de JİN'iN CAMINI NEDEN KIRIYORSUN PSİKOPAT !
SUGA- LAN BAK...! NEFRETİMİ BÖYLE KUSUYORUM NE YAPAYIM SİZİ ÖLDÜRMEMDEN İYİ DEĞİLMİ ! SÖYLE BENDE ONA GÖRE TAVRIMI KOYAYIM...
Y/N- Valla Ne Yalan Söyliyeyim Beni Öldürsen O Kadar Mutlu Olurum ki..ya Ben Bu Lafı Söyliyecek kadar Manyak Bir İnsan değildim Sen Bu Hale Getirdin beni..Eğer Zaten Sen Öldürmezsen Ben İntihar Edeceğim Bunun Fakındamısın ! Ölmek İstiyorum Anladın mı Ölmek...L*net Olsun Ben Neden Yaşıyorum ki..Sevgilim Aldattı Beni..Şu Dünyada en Değer Verdiğim Kişi Tarafından İhanete Uğrandım..Birde Üstüne Üslük Bana Daha Çok Zarar Vermeye Çalışıyorsun Hatta başarıyorsun da..birde sen Sanki Az Gelmişsin Gibi Kai'de Çıktı Başıma..Birde Olmaz Olası O Barında Tanıştığın Kız Çıkar Şimdi Başımıza..Zaten Bi O Eksikti Ya..!
(Suga Y/N'nin Lafından Sonra Biraz Sakinleşir Sanki Pişman Olmuş Gibi.)
SUGA- Ben Senin ölmeni İstemiyorum...Evet Sana zarar Veriyorum Neden mi..Çünkü Beni O Kadar Çok Üzgün ki..Şu Dünya Başıma Yıkıldı Sandım Hep Beni Suçlama İstersen Tamam Seni Aldatmış Olabilir'im Ama Bunu Tek Yapmadım..Sende Aynısını Bana Yaptın..Zaten Ben Ne Yaptığımı Bilmiyordum Sarhoştum..Nasıl Olduğunu Bile Hatırlamıyorum...HOPE Söylemese Benim Seni Aldattığımdan Haberim Bile Olmayacaktı..
(O Sırada Jin Gelir)JİN- Y/N nerdesin sen..? Sonunda Buldum Seni 1 saat'ten Beri Yoksun...
SUGA- Niye S*lük Gibi Dolaşıyorsun Y/N'nin Yanında..!
JİN- neden mi...Kızın Kimsesi Yok Sayende..Seni Çok Sevmiş..Gerçekten Hatta Sana Bir Adım Bile Atacaktı Ama..Sen Onu İtledin Onun Gururu İle Oynadın..
SUGA- Bak Olum..Elimde Kalırsın S!kt!r Git..
(JİN Y/N'nin elinden Tutar)JİN- Kusura Bakma Ama Onu Almadan Şuradan Şuraya Gitmem..Sana Bırakacağımı mı Sandın ?
(Y/N,Suga,HOPE Ve Suga Şok Olmuş Bir Şekilde Jin'e Bakarlar)SUGA- Y/N....Sen Bana Yalan Mı Söyledin...LAN SEN BUNUN SEVGİLİSİ DEĞİLSİN DE NESİSİN ! ELİNİ TUTUYOR LAN ELİNİ..! Bak Olum SENİ DOĞDUĞUN YERE GERİ SOKARIM..ANLADIN MI BENİ..
(Suga'da Y/N'yi Jin'in Elinden Çekip Kendi Elini Tuturur)
(Y/N ve HOPE Şaşkın Şaşkın Bir Jin'e Bir Suga 'ya Bakarlar)SUGA- Şimdi S!kt!r Git...Y/N benimle Geliyor..Sende Ne B*k yiyiyorsan Ye..
JİN- O Masum Kızı senin Gibi Bir Canavarın Eline Bırakmam..
SUGA- Şimdi Sen Görürsün Canavarı..!
(Suga Jin'e Kafa Atar Ve Birbirlerini Baya Döverler)
(Bi 10-15 boyunca)
(yüzleri Baya Kan Olmuştur)
(Bir Süre Sonra)JİN- Y/N...!
SUGA- Bak Hala Y/N diyor..
JİN- YOK YOK KIZ YOK..!
(Suga Arkasını Döner Ve Ne Y/N Nede Orada HOPE Vardır)JİN- GİTMİŞLER..
SUGA- ACABA KİMİN YÜZÜNDEN..!
(Yine Dövüşmeye Başlarlar)
(Sonunda Ayrılırkar)SUGA- Bu Burada Bitmedi Seni Kendi Ellerim İle Öldürmeden ÖLMİYECEM..!
JİN- Ölde Kız'da Bende Kurtulayım..
SUGA- BAK OLUM- ...Sakin Ol Suga Sakin..
(HOPE Y/N'yi Kolundan Tutar Ve Oradan koşarak Uzaklaşırlar)
(Y/N ağlamaya Başlar)
(Sonunda Baya Koştuktan Sonra Sesiz Bir Yere Otururlar)Y/N- HOPE Yardım Et..Çok Arada Kaldım.Şu An İkiside Beni İstiyor..Ama Ben Karar Veremiyorum..
HOPE- Hiçbirine Gitmiyorsun Artık Benimlesin..Şu An İkiside Delirmiş Durumda..
Y/N- Suga'ya Acıma'ya Başladım...Ama Eğer Onu Seçersem Jin'i Yüz Üstü Bırakmış Olurum..Ama Eğer Jin'i Seçersem...Suga'yı Çok Sevmiştim Onunda Çok Güzel Anılarımız Olmuştu..Bunlar Bir Türlü Aklımdan Çıkmıyor..Birde Jin Suga Beni Aldattığınsa Bana Çok Yardımcı Oldu..Aslında İkisi Haklı..O Yüzden Jin'ide Seçemem..HOPE Şu An Tek Güvenebileceğim Kişi Sensin..
HOPE- Bir Yolunu Bulacağız..
Y/N- Ya Suga'ya Birşey Olursa..Ya Benim Yüzümden Olursa..Ben Yaşayamam Suga Bana Zarar Veriyor Olsa'da..O Benim İçin Değerli Onu Aklımdan Ve Hayatımdan Çıkarmak İmkanaız..
BU bölüm biraz Kısa Oldu...Ama Bunu Da Atamayacaktım az Kalsın..Zar Zor Yazdım..Neyse Sizi Seveyummm Byeee..❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"my psychopath darling"(MYG)
Short StoryBir Psikopat'ın Sana Aşık Olması.... Sinir Krizine Girdiğinde Gözü Hiçbirşey Görmeyen Biri...Çok Yakışıklı Fakat Psikolojisi Ara Sıra Bozulan Bu duruma Yenik Düşen Bir İnsan.. "my psychopath darling"Suga......