~4~

1.3K 59 16
                                    

(Y/N Karakola ulaşır)
(Çok Hızlı Bir Şekilde konuşarak)
Y/N- Merhaba...Min Suga Burada mı ?

PLİS- Evet Burada Ama İçeri Girmeniz İçin Kontrol Yapmam Gerek...
(Y/N'yi Kontrol Ederler Yani Yanında Zarar Verecek Bir Cissim VB.Olmasın Diye)

PLİS- Gelin Benimle Şimdi Onu Çağıracağım..
(Y/N'yi Masaya Otutururlar)
(Polis Yoonginin Olduğu Yere Gider Ve Oradan Seslenir) Suga Gel Buraya Misafirin Var...

SUGA- Kim O ?

PLİS- Gidince Görürsün..(onu Alır Ve Y/N'nin Oturduğu Misafir Odasına Getirir)

SUGA- Y/N....

Y/N- Suga...(Kalkar Ve Sugaya Sarılır) Seni Buradan Çıkaracağım..Bunların Hepsi Benim Suçum Özür Dilerim...

SUGA- Hayır Senin Bu Konuda Hiçbir Suçun Yok...Kendini Sakın Suçlama...Beni Buradan Çıkarmak İçin Boşu Boşuna Uğraşma..
(Masaya Otururlar)

Y/N- Nasıl Buraya Kolayca Alışabildin mi ?  Senin İçin Endişeleniyorum..

SUGA- daha İlk Gün..Buraya Alışmam Şart..Yoksa Burdakiler İçin Hiç İyi Olmaz...Ama İçerdekiler İle Çok İyi Anlaşabileceğimi Zannetmiyorum..Çünkü @ptal Bir Çocuk Var Bana Laf Sokuyor...Eğer Daha Fazla Yapmaya Devam Ederse Ben Onun Laflarını Bir Tarafına Sok*cam Ama....

Y/N- Sugaaa sugaaaa ! Sakın Öyle Şeyler Yapma Yoksa Burdan Hiç Çıkamazsın...

SUGA- Biliyorum Ama Her An Patlamaya Hazır Bir Bonbaymışım Gibi Hissediyorum...

Y/N- O içindeki Bonba Biraz Dursun Burada Patlarsa sonuç iyi Olmaz...

PLİS- Suga Hadi Süren Doldu Çık Dışarıya..

SUGA- Tamam 1dk Bekle..

PLİS- ÇIK DEDİM SANA.. işim Gücüm Var Uğraşamıyacağım Seninle..
(Suga Sinirli Sinirli Nefes Almaya Başlar)

Y/N- Sakin Ol..Hiçbirşey Olmayacak..Sadece 1-2 gün Daha Sabret Lütfen.
( Polis Sugayı Kolundan K*pek Gibi Çekiştirerek   Geri Odaya Sokar) (Y/N de Evine Gider)

Yazardan: ! Bu Arada Oda Dediğim Hani Suçlular Kalıyor Ya Diğer Suçlular İle Birlikte....Yataklar Falan varya Birsürü İnş Anlamışsınızdır...Duyuru Bitmiştir..!

MARK- Lan Geri zekalı Sen Niye Geldin Buraya Benim Havamı Bozuyorsun..

SUGA- (ters Ters Bakar )

MARK - (Suga'yı  Kolundan İtler Ve ) Sen Ne Ayaksın Oğlum...Sana Birşey Söyledik Sağırmısın ? Bana Burda Duymamazlıktan Gelemezsin... Ben Burada Ne Söylersem O Olur..

SUGA- Bak El Kol Hareketi Yapma Bana O Kolunu Varya...

MARK- (Tekrar İtler) Ne Yapabilirsin ki Senin Gücün. Neye Yetebilir ki..! Çok Merak Ettim Ne Yaptığını..Hadi Bekliyorum

SUGA- Sakin Ol Suga Sakin Ol....

Suganın Anlatımı İle: o Çocuk benimle Uğraşırken Oradan Birisi Bana Seslendi Ama Kendisini Tanımıyordum..Dönüp Ona Doğru Baktım Ve Bana Dediki..

HOPE- Lütfen Onunla Uğraşmayı Bırak Yoksa Senide Diğerleri Gibi Bıçaklar..Burada Daha Yenisin Sana Zarar Gelmesini İstemem..

"my psychopath darling"(MYG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin