(Y/N ve JİN Uzaklaşır)
(Suga Yere Çöker ve Bağırmaya Başlar)SUGA- BEN KÖTÜ İNSAN DEĞİLİM...! KENDİME HAKİM OLAMIYORUM BENDEN KORKMAYIN..!
HOPE- Suga Sen İyi Bir İnsansın...Ama Lütfen Kalk Yapma Böyle...Onu Bilerek İtlemediğini Biliyorum...
(Hope Suga'yı Yavaş Yavaş Yerden Kaldırır)
(Eve Giderler)
(Ama Gitmeden Önce Hope JİN Ve Y/N'nin Nerede Oturduğunu Bulur..)
(Suga Her zamanki Gibi Odasına Çıkar Ve
Kapyı Kitler)(Ve Kağıda Birşeyler Yazmaya Başlar)
Yazdığı Şey.....😳
"Artık Değişmenin Sırası Geldi....Artık Suga Veya Yoongi Diye Birsi Yok...Onlar Öldü Benim Yüzümden...Artık Suga'dan Da Daha Kötü birisi Olacağım...Kimse Beni Tanıyamayacak..Bana Artık Agust D Diyeceksiniz...! Benden Kormamanızı istedim ama Hep Korktunuz Şimdi Korkun Siz Asıl benden...!"
(Kağıdı Alır Ve Masasının Üstüne Koyar)
(Jin Ve Y/N'ye Gelelim...)JİN- Y/N Tamam Ağlama Artık..Zarar Vereceksin Kendine Yapma...
Y/N- Ya Ben Ona Bir Şans Verebilecekken Az Bir İhtimalde Olsa Verecektim...Ama O-O beni İtledi..! Artık Ondan Tamamen Nefret Ediyorum...
JİN- Tamam Geçti Gitti....
Y/N- Geçip Gitmedi O Benim Kalbimde Hep Yara Kalacak...
JİN- Böyle Söyleme...Ben Gidip Hope İle Konuşurum Bu Sefer...Veya RM ile...
Y/N- HAYIR ! Sakın Onların Evine Gitmeye Kalkışma...Suga Bu Sefer Gerçekten Öldürür Seni..
JİN- Sadece Hope İle Konuşacağım...Belki O Bir Çözüm Bulur..
Y/N- Yok Bunun Çözümü Yok....
(Y/N hızlıca Odasına Çıkar)
(Bir Süre Sonra Kapı Çalar Ve JİN Gider Kapıyı Açar)HOPE- JİN...Konuşabilirmiyiz...
JİN- Tabi Gel Gir İçeriye....
(Hope İçeriye Girer)JİN- Sev Evimi Nereden Biliyorsun ? Ve Nasıl Suga'dan Kaçıp Geldin..?
HOPE- Sizi Takip Ettim ve Bu Sayede Evini Buldum...Suga Odasına Çıktığı İçin Sorunsuz Bir Şekilde Geldim..Y/N nerede ?
JİN- Anladım...Y/N'de Odasına Çıktı...
HOPE- Bizim Bir Türlü İkisini Barıştırmamız Gerekecek...
JİN- Tamam Barıştıralım Ama Bu İmkansız...Bir Yerden KAİ'nin Yaşamaması Lazım Onları Birleştirmemiz İçin..Birde Zaten Ne Y/N Suga İle Ne de Suga Y/N ile Barışır..
HOPE- K*hretsin Bu KAİ nereden Çıktı..
JİN- ben Kainin Tam Size Ne Yaptığını Bilmiyorum Y/N Detaylı Anlatmadı..
(Hope Kai'nin Nasıl Biri Olduğunu Anlatır)HOPE- Bir KAİ Çıktı Başımıza Birde Rose...
JİN- O Kim ?
HOPE-Suganın Barda Tanıştığı Kız...
JİN- Allah Suga'ya Kolaylık Versin Valla...
HOPE- 3 B*la Birden..Çok Kötü Umarım Sonumuz Hayırlı Biter..
(Uzun Uzun Konuşurlar Sonra Hope Y/N'nin Yanına Çıkar)HOPE- Girebilirmiyim...?
Y/N- Hope.....
(Y/N Koşarak Hope'ye Sarılır)Y/N- Hope Yardım Et...Ben İyi Değilim..Olamıyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"my psychopath darling"(MYG)
Short StoryBir Psikopat'ın Sana Aşık Olması.... Sinir Krizine Girdiğinde Gözü Hiçbirşey Görmeyen Biri...Çok Yakışıklı Fakat Psikolojisi Ara Sıra Bozulan Bu duruma Yenik Düşen Bir İnsan.. "my psychopath darling"Suga......