Arkadaşlar Yukarıya Koyduğum Şarkı İle Okursanız Hikayenin İçindeymiş Gibi Olursunuz..Ben Öyle Yapıyorum...Bu Şarkı Bittikten Sonra...👉🏻 Heart Attack 👈🏻'I Dinleyin...
HOPE-azıcık daha sabret geçecek hepsi
Y/N- umarım dediğin gibi olur...Jin Suga'ya Birşey Yapmaz Dimi Veya Suga Jin'e..?
HOPE- Yani Baya Yüzleri Kan Olmuştur Diye Düşünüyorum..Ama Umarım Suga Jin'i Öldürmemiştir...
Y/N- Ya Hope ben Dayanamayacağım Gibip Bakalım..
HOPE- Y/N Arada kalan yine sen olacaksın Bırak Ne Yaptılarsa Yaptılar...Eğer Aralarına Girersen Hiç Çıkamazsın Birdaha..Bende Kurtaramam..
Y/N- Haklısın..E Şimdi Ne Yapacağız..?
HOPE- Buradan Uzakta bir Otel Kiralarız.. Bı Sayede 2'side Bizi bulamaz..JK Ve Rm bizim Evde Dururlar..Onların Suçu günahı Yok..
Y/N- Ya Emin Değilim..Ben İkisinide Görmek İstiyorum..Ne Kadar Suga'dan Korksamda...
HOPE- Suga İle Mi Kalmak İstiyorsun Jin ile mi Yoksa Benimle mi ?
Y/N- Şu An Tek Güvenebileceğim Kişi Ve Tek İyi Gelende Sensin..
HOPE- Herzaman Yanındayım En Yakın Arkadaşın Olarak..
Y/N- Peki Biz Şimdi JK'e Söylesek Ama Sanki Bizden Haberi Yokmuşcasına Suga Ve Jin'e Bakabilir mi ?
HOPE- Evet Olabilir..Ben JK'i Arayıp Söyliyeyim..
(HOPE JK'e Herşeyi Anlatır Ve Jk'de Bunu Kabul Eder Yani 2'sininin Ne Yaptığını Falan Hemen HOPE'ye Söyliyecektir..)
(1-2 Hafta Geçer)
(HOPE Ve Y/N Otelde Kalıyorlardır)HOPE- Günaydın..Y/N
Y/N- Günaydın HOPE..
HOPE- Gel Hadi Kahvaltı Hazır..
(Kahvaltı Odalarına Gelmişttir)
(Yemek Yerlerken JK arar)HOPE- Alo...Efendim JK ?
JK- Ya HOPE Ben Suga'ya Bakıyorum Her Gün Dışarıda Bira Şişesi İle Geziyor Yani Hiç İyi Görünmüyor Her An Kendine Birşey Yapıcakmış Gibi...
(Hope'nin Birdan Yüzü Düşer Ve Y/N bunu Fark Eder)Y/N- Ne Oldu ? Kötü Birşey mi Olmuş..?
HOPE- Tamam Anladım Jk..
(Telefonu Kapatır)Y/N- Ne Olmuş HOPE Söylermisin ?
HOPE- Söyliyeceğim Ama Sakin Kal Tamam mı?
Y/N- Tamam Söyle Sen..
HOPE- S-Suga Hiç İyi Değilmiş..Bira Şişesi İle Hergün Dışarde Geziyormuş...Sanki..
Y/N- Sanki Ne ?....
HOPE- Sanki Her An Kendine Zarar Verecek Gibiymiş...
Y/N- Hepsi Benim Yüzümden Oldu...Bu Kadar Üstüne Gitmeyecektim..Onun Böyle Davranacağını Biliyordum..Her Seferinde Her Konuda Onu Suçladım..
HOPE- Bak Bana İnan Bu Hikayenin Sonu İyi Bitecek..Söz Veriyorum..
Y/N- Ya Bende Bir İnsanım..Neden Herşey Bu Kadar Üst Üste Geliyor Herşey..?! Biz Mutluyduk..Bir Bara Gitme Sebebi Nelere Malum Oldu..Yok İçimde Kötü Bir His Var Ona Birşey Olacak..
(Y/N'nin Hafif Başı Döner)
(HOPE Onu Tutar)HOPE- Hop Hop Hop...Tamam Sakin Ol..Geçti Öyle Konuşursan Olumsuzluğu Üstüne Çekersin..Sonra Daha Çok Üzülürsün Yapma Nolursun..
(Hızlı Geçiş..)
(Gece Saat 11 Olmuştur)
(+Sabahtan Beri Y/N'nin Aklı Suga'dadır)
(Sürekli Bir Yerlere Dalıp Gidiyordur)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"my psychopath darling"(MYG)
Short StoryBir Psikopat'ın Sana Aşık Olması.... Sinir Krizine Girdiğinde Gözü Hiçbirşey Görmeyen Biri...Çok Yakışıklı Fakat Psikolojisi Ara Sıra Bozulan Bu duruma Yenik Düşen Bir İnsan.. "my psychopath darling"Suga......