???-beni Tanıdın mı Güzelim...
Y/N- K-Kai...!
???(kai)- tanımana Sevindim..
Y/N- S-Sen Ölmedin mi ?! Bu Bir Kabus Mu ?
KAİ- Öldüğümü Kim Söyledi..!
Y/N- Ama Senin Yüzün Yanmıştı...
KAİ- Ah Safım Benim...Ben Sizi Parmağımda Oynattım Desem..Şu Şekilde Oradan Çıkarılan Kişi Aslında Başkasıydı Yani Fabrikaya Başka Birisini Atmıştım ve Yangın Çıkınca O Öldü...Yüzü Gözü Yandığı İçinde Kim Olduğu Belli Olmuyordu Sizde Benim Öldüğümü Zannetiniz..Ne Salaksınız...!
Y/N- B-Ben İnanamıyorum...
KAİ- Benim Yaşadığımı Birine Söylemeyeceksin..! Şimdi Seni Bırakıyorum..Ama Her An Gözüm Üzerimde Olacak. Benim Olacaksın Zaten Suga ile de Ayrıldınız...
(Y/N Kai'nin Yanından Ağlayarak Jin'in Yanına Gelir)
(Jin kapıyı açar)JİN- Y/N ne Oldu !? İyimisin ?
(Y/N bir Süre Jin'e Baktıktan Sonra Ona Hızlıca Sarılır)
(Jin Kapıyı Kapatır Ve İçerye Geçerler)JİN- Tamam Sakin Ol...Ağlama Ben Yanınayım..Bana Herşeyi Anlatabilirsin..
Y/N- O-O yaşıyor...
JİN- Kim O ? Kim Yaşıyor ?
Y/N- Lüten Bu Aramızda Bir Sır Olsun...
JİN- SÖZ...
Y/N- Benim Ruh Hastası bir Aradaşım...Bana Aşık Ama Ben Onu Sevmiyorum ...Benim En Büyük Düşmanım..öldü Zannetmiştik..Kurtulduk Zannetmiştik 2 yıl Sonra Çıktı...L*net Olsun ya..!
JİN- Tamam Ağlama...Sana Hiçbirşey Yapamaz..
Y/N- Beni Bırakma Nolursun...
JİN- Asla...
JİN - Şimdi Sen Ağlama...Bir Duş al Kendine Gel...Seni Yemeğe Götüreceğim..
(Göz Yaşlarını Silerek)Y/N- Tamam...🥺
(Gelelim Suga'ya)
SUGA- Yok Ben Dayanamayacağım...Çıkıp Arıyacağım..Böyle zaman Geçmiyor..
HOPE- Tamam Rahatlıyacaksan Çıkalım..
SUGA- Ben Duş alıcam Sonra Çıkarız..
HOPE- Tamam...
(Akşam Olur)
(Suga ve Y/N ayrı Yerlerde Duş Alırlar)
(Y/N hazırlanmaya Başlar)
Giydiği...👇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"my psychopath darling"(MYG)
Short StoryBir Psikopat'ın Sana Aşık Olması.... Sinir Krizine Girdiğinde Gözü Hiçbirşey Görmeyen Biri...Çok Yakışıklı Fakat Psikolojisi Ara Sıra Bozulan Bu duruma Yenik Düşen Bir İnsan.. "my psychopath darling"Suga......