YUKARIYA AGUSTD'nin(Suga) The Last Şarkısını Koyuyorum..Bağırışlarını Falan Oradaki Gibi Hayal Edebilirsiniz..🙏
Y/N- Ee ne Yapacağız JİN Orada Can Çekişirken Biz Burda Oturacakmıyız...Ben Kalkıyorum..Suga Ne Yaparsa Yapsın..Jin'e Zarar Gelemesine İzin Veremem..!
HOPE- Haklısın Yürü Gidiyoruz..JK sende Gel Suga İle İkimiz Başa Çıkamayız..
(Hemen Apar Topar Çıkarlar)
(Uzak Bir Yerlerden Kap Kara Dumanlar Çıkıyordur)
(Jin'in Evine Yaklaştıkça Dumanlar Daha'da Artıyordur..)Y/N- HOPE JİN'iN EVİ YANIYOR...! VE JİN İÇERİDE..!
HOPE- Çabuk İtfayiyeyi Arayın Çabuk..!
(Ararlar)JK- İnanamıyorum Evi Birisi Bile Bile Yakmış..
Y/N- YA NEREDE KALDI...JİNE BİRŞEY OLACAK..ACELE ETSİNLER YA..!
JK- Tamam Y/N sakin Ol...
Y/N- SAKİN OLMAMAM GÖZÜMÜN ÖNÜNDE EV YANIYOR EV..!
(Hope'nin Telefonuna Bilinmeyen Bir Numaradan Mesaj Gelir)"Bilinmeyen Numara"
+Nasıl Şaheserimi Beğendiniz mi..?HOPE- K*hretsin...Kim Bu Ya..!
JK- Ne Oldu hope ?
HOPE- Birisi Mesaj Atmış Ama Kim Bilmiyorum.."Şaheserimi Beğendiniz mi Diye"
JK- Suga Hyung Olabilir mi ?
(Y/N bağırmaya Başlar)
Y/N- YA BIKTIM BIKTM...DÜNYAMIN SÜREKLİ YIKILMASINDAN BIKTIM...YETER ARTIK YAPMAYIN YA...BİRAZDA OLSUN ACIYIN BANA...
(Hope Y/N'ye Sarılır)HOPE- Geçecek Güzelim Geçecek...
(O Sırada İtfayiye Gelir)
(Evi Söndürürler)
(+JİN'in Bazı Yerleri Yanmıştır ve Dumandan dolayı Bayılmıştır)
(Hemen Birde Ambulans gelip Jin'i Hastaneye Götürür Kimsenin Arabası Olmadığı için Ambulansa Hope Ve Y/N biner JK eve Gider)
(Hastaneye Varırlar)Y/N- Allahım Lütfen İyi Olsun...Lütfen..
(Hope JK'i arar)HOPE- JK biz Çok Geçe Kalırsak Endişelenme..Çünkü Şimdi Daha Hastaneye Gelebildik..
JK- Tamam Hope Umarım İyi Olur..
(Doktor Çıkar O Sırada)Y/N- Durumu Nasıl Doktor Bey..?
DKTOR- İçerideyken Nefessiz Kalmış..Şu An Nefes Veriyoruz..Durumu Kritik Değil merak Etmeyin..
Y/N- Oh Allah'ıma Şükür..
(Hope'nin Telefonuna Bir Mesaj Daha Gelir)
"Bilinmeyen Numara"
Daha Bitmedi Sizi Yok edene Kadar Devam"HOPE- Ya Bu Kim..! İkide bir Mesaj Atıyor.?
Y/N- Suga Yapmış Olabilir Çünkü Jin'i o Tanıyor Ve Düşmanı O..!
HOPE- İlk Başta Camı Kır Sonra Çocuğun Evini Yak bu ne Ahlaksızlık...Umarım Suga Yapmamıştır Yoksa Başına Büyük Bir Bela Alacak..
Y/N- Haklısın...Kim Yaptıysa Bunun Cezasını Alacak Ve Büyük ihtimal İle De Suga Yaptı..
(Y/N O Sırada Hastanenin Yan Duvarında Onlara biri Bakıyordur)
(Y/N bunu Fark Eder)Y/N- KAİ...!
(Hemen Geriye Doğru Adım Atar)
(Kai'de Geri Çekilir)HOPE- Ne Kai'si...?
Y/N- KAİ Bize Bakıyordu..! Bence O Yaptı Sana Mesaj atan Kişide Oydu..Ya Suga İle İş birliği Yapıp Seni JK'i Rm'i öldürürse Sadece KAİ ile Sevgili Olayım diye ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"my psychopath darling"(MYG)
Short StoryBir Psikopat'ın Sana Aşık Olması.... Sinir Krizine Girdiğinde Gözü Hiçbirşey Görmeyen Biri...Çok Yakışıklı Fakat Psikolojisi Ara Sıra Bozulan Bu duruma Yenik Düşen Bir İnsan.. "my psychopath darling"Suga......