~8~

935 41 27
                                    

(Eve Gelirler)

JK- Hoşgeldiniz...

Y/N- Hoşbulduk..
(Suga Ve Y/N el Elelerdir)

HOPE- siz Normalde El Ele Tutuşmazdınız...Yani Sadece Sevgililer El Ele Tutuşurda O Yüzden Dedim..

SUGA- Zaten bizde öyleyiz artık...

JK- Nasıl Yani Sevgilimisiniz ?

Y/N- Evett...Sevgiliyiz..

HOPE- Demek Sonunda Açılabildin Suga...

SUGA- Aslında İlk Başta O Söyledi..Ve Neden Bana  Tafra Yaptığını Öğrenmiş Oldum...

HOPE- Neden Yapıyordun ki Y/N ?

Y/N- Sugayı Çok Seviyordum..O Gün Hapishanede Konuşmalarınızı Duydum...Ve onun Başkasını Sevdiğini Zannetim Aslında O Kişi Benmişim....

JK- Keşke İlk Onları Dinleseymişsin...Ama Olsun Önemli Olan Şu An ki Mutluluğunuz....

(Gelelim Jisoo'ya)
(Artık Hastaneden Çıkmıştır Evde Kalıyordur)

JİSOO- Suga'm  Acaba Şu An Ne Yapıyordur? En İyisi O Şeytanın Evine Gitmek Çünkü Suga Oradadır Büyük İhtimal İle ....
(Suga Ve  Y/N'nin Kaldığı Evin  Adresini Biliyor Ve Evlerine Gelir )
(Camdan Evin İçine Bakar)
(Suga Ve Y/N'nin Birbirlerine Oturarak  Sarıldığını Ve El Ele Tutuştuğunu Görür)
(Ama Evin Önünde bir Tane Daha Kişi Vardır Oda Kendi Kendine Konuşuyordur)

(Sesizce)
KAİ- O ş*r*fsize Sarılma Ya! Ne Buluyorsa O'nda....!

JİSOO- Kime Ş*r*fsiz Diyorsunuz...?

KAİ- İçerideki Suga !T'ine...! Siz Kime Bakmıştınız?

JİSOO- Bende Y/N Ş*r*fsizine Diyorum....Siz SUGA'yı Neden sevmiyorsunuz Ve Nereden Tanıyorsunuz ?

KAİ- Suga Ve Y/N Sevgili...Biz Y/N İle Aynı Sınıftayız...O Beni Seviyordu Çok Mutluyduk Sonra O Sugayı Tanıdı Ve Beni Unuttu...!
(Y/N kai'yi Sevmiyordur..)

(Arka Sokağa Geçip Konuşurlar)
JİSOO- NE ! SEVGİLİLER Mİ DEDİN SEN !

KAİ- Evet Bu Gün Olmuşlar...

JİSOO- K@hretsin...!  Onları Ayırmanın Bir Yolu Olmalı...!

KAİ- Peki Sen Y/N'yi Neden Sevmiyorsun...?

JİSOO- Suga İle Sevgiliydik..Ben Okula Gitmiyorum O Gidiyor Ve bu Sayede Y/N İle Aynı Sınıftalar..Hep O Kız Yüzünden Beni Bıraktı..! Ve Bana İftira Attı...demek Sende Onlar İle Aynı Sınıftasın..Hiç Gördün mü Samimiler mi Birbirleri İle ?
(Olayları Biliyorsunuz Y/N İftira Atmadı)

KAİ-  Sınıfta Çok Fazla Yakınlar..Zaten Yan Yana Oturuyorlar...

JİSOO- Ben Sizi Sevdim Çünkü Sevdiğim Kişinin Sevgilisinin Düşmanısınız...Yani Onları Ayırabiliriz Memnun Oldum Ben Jisoo.

KAİ- Bende Sizi Sevdim..Bende Memnun Oldum Ben KAİ...Tabikide Onları Ayırmak İçin Elimden Geleni Yapacağım...Y/N Sugadan Nefret Edicek....!

"my psychopath darling"(MYG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin