(Hope Lisa'nın Olduğu Yere Gelir)
(LİSA Hala Bağlı Bir Şekilde Bodrum Katında Oturuyordur Kimse Onu Fark Etmemiştir)
(Hope İçeriye Girer)HOPE- Selam Şeytan...Nasıl Gidiyor Bakalım Hayat..?
(LİSA Ters Ters Hope'a Bakar)HOPE- Aaa Doğru Ya...Ağızın Bantlıydı..Ama Dur...Bir Şart İle Açarım..Açtığımda Bağırırsan Seni Kendi Ellerimle Öldürürüm Ve kimsenin Haberi Olmadan Isız Bir Yere Gömerim Seni..!
(LİSA Tamam Anlamında Kafasını Sallar)
(Ve Hope Ağızını Açar)LİSA- Ne İstiyorsunuz Benden Ya Ben Size Hiçbirşey Yapmadım..!
HOPE- Sana Suga Gibi Davranmamı İstemiyorsan Saf Saf Konuşma...! sen Ne Yaptığını Çok İyi Biliyorsun..
LİSA- Ben Size Hep JİSOO Yüzünden Zarar Veriyordum..Üzgünüm..
HOPE- LİSA Benimle Dalga Geçme..! Sen Herşeyi Kendi İsteğin İle Yaptın..
LİSA- Hem Kendi isteğim İle Ve Jisoo'nun İsteği Üzerine..
HOPE- Sen Ne Kadar Kötü Bir İnsansın Ya...JİSOO İle Can Canaydınız Şimdi Niye Arkasından Bıçaklıyorsun..? Gerçi Arkasından Bıçaklayamazsın Çünkü Suga Çoktan Halletti Bile..
LİSA- Ne...?! S-Suga Jisoo'yu mu Bıçakladı..?
HOPE- Evet..Ama Gerçekten JİSOO Hak Etti..!
LİSA- Allah Sizi Kahretmesin Hemi..! Siz Benim En Yakın Arkadaşımı Öldürdünüz..Buradan çıkayım Sizden Şikayetçi Olacağım..Sürüm Sürüm Sürüneceksiniz...
(Hope Lisa'ya Daha Çok Yaklaşır)HOPE- Ama Seninle Bu Kadar Zıt Olmamız Seni Çok Olumsuz Etkileceyek..Senin Adına Üzgünüm..
(Piç Smile Atar)LİSA- Ne Diyorsun sen Ya !
HOPE- Senin Anlayacağın Şekilde Anlatıyım...
Böyle Birşey Tabikide Yapmayacaksın..! Bunun Tam Tersini Yapacaksın..LİSA- Ya Salak Salak Konuşma..!
HOPE- Bana Bak Lisacım..Kendini SUGA'dan Daha Beter Yaptırma..Benimde Böyle Göründüğüme Bakma..Ben Lafı Gülerken Koyarım..Yani Binevi Melek Yüzlü Şeytanı Oynuyorum..O Yüzden Uslu Dur Ve Dediğimi İkiletmeden Yap...! Elimi Kana Bulaştırmak İstemiyorum..!
LİSA- Başımızda Psikopat Olmayan Sen Vardın Sende Başladın...
HOPE- Ben Sonradan Değil Doğuştan Psikopatım..! Neyse Şimdi Ne Yapacağını Anlatıyorum..
(Hope 20 Dk Boyunca Lisa'dan Ne İstediğini Anlatır Ve Sonra Lisa'yı Da Alıp Hapishaneden çıkar)LİSA- Gerçekten Gidecekmiyiz?
HOPE- Gitmezsek Olucaklardan Sen Sorumlusun..!
LİSA- Tamam...En Fazla Ne Kadar Sürer?
HOPE- 10 yıl....
LİSA- Ömrüm Bitti Resmen...
HOPE- Bana Duygu Sömürüsü yapma Ve İlerle...
(Bu Arada Hope Lisa'ya O Seni Öldürüm VB.Sözlerini Söylerken İçinden "Suga Gibi Davranmasaydım İkna Olacağı Yoktu" resmen Bir An Kendimden Korktum" demiştir...Yani Söylediği Herşey Yalandır)
(Hope Ve LİSAnın Geldiği Yer Hapishanedir
Yani LİSA Polislere Kendi Öldürdüğünü Falan Anlatacaktır)
(Bu Sayede de Suga Hapishaneden Çıkacaktır)
(Polisler Lisa'ya inanıp İçeriye Atarlar)POLİS- Min Suga.......
(Suga Ters Ters Bakar)POLİS- Mal mal Bakmada Gel Buraya...Çıkıyorsun..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"my psychopath darling"(MYG)
Short StoryBir Psikopat'ın Sana Aşık Olması.... Sinir Krizine Girdiğinde Gözü Hiçbirşey Görmeyen Biri...Çok Yakışıklı Fakat Psikolojisi Ara Sıra Bozulan Bu duruma Yenik Düşen Bir İnsan.. "my psychopath darling"Suga......