Miona: Wczorajszy dzień był dla mnie tak cholernie emocjonujący. Sama nie wiem dlaczego to pisze, ale od jakiegoś czasu dziele się tu częścią mojego życia. A teraz czuję się szczęśliwa, tak bardzo szczęśliwa, że łzy ograniczają mi widoczność. Odzyskałam rodziców. Moją najpiękniejszą mame i najukochańszego tatę. Straciłam ich ze strachu o ich życie. Wojna nie była łatwa dla nikogo, ja postanowiłam stanąć u boku przyjaciół i zrobić wszystko, aby to się skończyło. Jednym z poświęceń było wymazanie pamięci jednym z ważnieszych dla mnie osób i wysłanie ich w świat. Nikt nie mógł ze mniej tego wyciągnąć skoro sama nie wiedziałam gdzie są. Wygraliśmy wojnę, byłam w szkou, poczułam, że nareszcie moje cierpienie się skończy. Potem życie potoczyło się niemal cudownie, znalazłam najlepszych przyjaciół, miłość, mam dwójkę wspaniałych dzieci. Dzieci które, mogą poznać dziadków. Wow, nigdy nie sądziłam, że będę mogła to ogłosić bo nie byłam w stanie ich znaleźć mimo prób i płaczu. Na szczęście mam Draco. Pojechał z moim najlepszym przyjacielem, żeby odszukać moich rodziców, aby mogli zobaczyć jak się zmieniłam, jak cudowne są ich wnuki i aby tata mógł odprowadzić mnie do ołtarza, z mamą dającą mi życiowe rady. Dziękuję za wszystko co mam. Po prostu nie traćmy wiary.
Lubią to Draco_M, Black_Queen, Red_Weasley, Ginn, Tracey_Davis I 100k innych użytkowników.
wyłączono możliwość komentowania.
siema siema dzień dobry
co tam u was słychać?
spodobał się rozdział?
CZYTASZ
𝙰𝚍𝚞𝚕𝚝 𝙻𝚒𝚏𝚎 ♡︎ 𝙸𝚗𝚜𝚝𝚊𝚐𝚛𝚊𝚖 𝚙𝚊𝚛𝚝 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎
FanfictionBo w poprzedniej zabrakło miejsca ✌︎✌︎ CUDNA OKŁADKA OD @Grilfriend_00 ❤