Persephone, taksi bir süre ilerledikten sonra arkasına baktı ve arkalarındaki taksinin kendilerini takip etmeye devam ettiğini gördü. Sengisuss'a "şunlardan kurtulalım." dedi.
Sengisuss ve Ramanos aynı anda "nasıl?" diye sorarken Persephone cebinden bir kese ve kesenin içinden de bir tutam toz çıkardı ve camdan dışarıya savurdu ve toz gittikçe büyüyüp arkadaki taksinin durmasını sağladı.
Taksici, "siz kimsiniz?" diye sorunca Persephone, gülümseyerek "üç gezgin." dedi ve yaptığı bir büyü ile taksicinin geçen birkaç dakikayı unutmasını sağladı.
"Şimdi ne yapacağız Persephone?"
Persephone, gülümseyerek "İzmir'e gideceğiz." dedi ve taksiciye bir sokak arasında taksiyi durdurmasını söyledi.
Taksici, Persephone'un isteğini yerine getirdi ve taksiyi bir ara sokakta durdurdu.
Persephone, taksiyi durdurdu ve taksiciye teşekkür edip ücreti ödedi. Sengisuss ve Ramanos'a baktı.
"Hera hep İzmir'deki barlarda takılır. Kendine ölümlülerden eğlence arar."
Sengisuss, "tamam." dedi ve Persephone'un kendisinden isteyeceği şeyi anladı ve Pegasusları çağırdı. Pegasus'un üzerine çıkarken "bulabilceğimizden emin misin?" diye sordu.
Persephone, "Hera'yı iyi tanırım." dedi ve Pegasus'un üzerine atladı.
"Şimdi oyalanmayalım da hızlıca İzmir'e gidelim. Hera teklifimi kabul edecektir."
Ramanos da Pegasusuna bindi ve "ne teklifi." diye sordu.
Havalanırlarken Persephone, kurnazca gülümseyerek "birazdan öğreneceksin." dedi ve kısa sürede uçan atlarının üzerinde İzmir'e gittiler.
Persephone, Hera'nın hangi barda olduğunu çok iyi biliyordu. Atını ara sokağa indirdi ve Sengisuss ile Ramanos'a bakarak "beş dakika yürüyeceğiz." dedi ve ardından atından indi.
Persephone'dan sonra Sengisuss ve Ramanos da atından indi ve beraber beş dakika yürüdüler. Böylelikle bara ulaşmış oldular.
Persephone, bara ulaştıklarında gördüğüyle şoke oldu. Çünkü Hades'in insan kılığına girmiş orkları barın önündeydi.
🐴Bölüm Sonu🐴
Dizi Önerisi: The Witcher
Film Önerisi: Ayla
Kitap Önerisi: Sefiller (Victor Hugo)
Şarkı Önerisi: Zeytin Karası (Ahmet Kaya)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gök Gözlü Athena (+18) (Ara Verildi)
FantasyPoseidon'dan sonra yeni bir Mitolojik Kurgu ile karşınızdayım. :) #9- Mitoloji 26/05/2020 #4- Mitoloji 21/06/2020