Sengisuss, bir süre Athena'nın üzerinde kaldıktan ve yanaklarıyla boynuna öpücükler kondurduktan sonra kollarını belinden çekti. Üzerinden kalktı ve yanına uzandı. Bu sırada ikisinin de nefes alış verişleri düzelmişti.
Athena, başını Sengisuss'a çevirdi ve gülümsedi.
"Daha önce senin gibisi ile hiç olmamıştım."
Sengisuss, başını Athena'ya çevirdi ve "ben de." diyerek dudaklarına yapıştı. Alt dudağını ikisi de nefessiz kalana kadar ezdi. Dudaklarını çektikten sonra "ben bir duş alacağım." dedi.
Athena "tamam." derken Sengisuss ayağa kalktı. Camın hemen yanındaki kapıdan içeri girdi ve kendini duş başlığının altına attı. Arkasından Athena'nın ona sarıldığını hissetti ve gülümsedi. Sonra erkekliğinde Athena'nın elini hissedince gülerek inledi.
Athena, Sengisuss ile tekrar sevişmek istiyordu ve bunun için erkekliğini sıvazladıkça sıvazladı.
Sengisuss'un erkekliğini okşandıkça git gide sertleşti ve dikleşti.
Sengisuss, kendisini Athena'nın kollarından kurtardı ve bedenini ona çevirdi. Onu bellerinden yakaladı. Tuttu ve sertçe duvara yasladı. Sırıtarak önünde diz çöktü ve tek bacağını omzuna aldı. Dilini dışarıya çıkardı ve Athena'nın kızlığına bastırıp geri çekti. Omuzuna aldı bacağı okşamaya ve kızlığını emmeye başladı. Dudaklarını sertçe kızlığına bastırdı. Sonra da diliyle ıpıslak yaptı. Artık erkekliği içine kolaylıkla girebilirdi. Ayağa kalktı ve Athena'nın sol bacağını tutup havaya kaldırdı. Sol elinin parmaklarını diliyle ıslattı ve Athena'nın kızlığını sırıtarak okşadı. Alt dudağını iki dudağının arasına aldı ve ezdi. Aynı zamanda okşamasına hız verdi. Parmaklarını ıslatarak aletinin başına sürdü. Erkekliğini hızla ve sertçe kızlığının en derinine kadar soktu ve erkekliği Athena'nın kızlığının dibine kadar girince Athena, yüksek bir çığlık attı. Gözleri kaydı ama duyduğu zevk acıyı geride bıraktı ve kollarını Sengisuss'un beline dolayarak onu kendine çekti. Dudaklarına yapıştı ve Sengisuss, kalçasını ileri geri hareket ettirmeye başlarken alt dudağını kendisine çekip çekip bıraktı. Acıyla ve zevkle inleyerek Sengisuss'un alt dudağını kanattı.
Sengisuss, erkekliğini Athena'nın en derinine kadar soktuktan sonra diğer bacağını da omzuna aldıktan sonra duş başlığının musluğunu açtı. Bu sırada Athena, ilk önce sağ bacağını, sonra sol bacağını Cengiz, içine girip çıkarken indirdi ve beline doladı. "Daha hızlı!" diye bağırdı ve inleyerek tekrar Sengisuss'un dudağına yapıştı.
Sengisuss, bir çiviyi duvara çakarcasına erkekliğini Athena'nın içine sokarak onu duvara yapıştırdı ve duvardan ayrılmasına izin vermedi. Dudaklarını Athena'nın dudaklarından ayırarak başını boynuna gömdü. Hırladı ve boyuna öpücükler kondurup emdi. İkisinin inlemeleri birbirine karışırken yavaşladı ve tekrar Athena'nın tek bacağını yere indirdi, tek bacağını omzuna aldı. Sırıtarak Athena'ya baktı.
"Bu şekilde içine daha rahat boşalabilirim bebeğim. Belkide yarı tanrı çocuklarımız olur."
Athena, gülümseyerek "olsun." dedi ve dudaklarını dudaklarına bastırdı. Sonra dudaklarını geri çekti. Sengisuss, içine girerken parmaklarını Sengisuss'un saçlarının arasında inleyerek gezdirdi.
"Senden yarı tanrı çocuklarım olsun istiyorum Poseidon'un oğlu."
Sengisuss, "ben de." dedi ve Athena'nın boynunu diliyle ıslattı. Athena'nın kızlığından sıvının aktığını hissetti ve erkekliği kayganlaşarak daha kolay ve hızlı girip çıkmaya başladı. Artık bacakları ağrımıştı. Daha fazla ayakta erkekliğini bir ileri bir geri hareket ettiremeyeceğini anladığı sırada kasılarak ve inleyerek Athena'nın içine boşaldı ve onun çığlık atmasını durdurdu.
🔨Bölüm Sonu🔨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gök Gözlü Athena (+18) (Ara Verildi)
FantasíaPoseidon'dan sonra yeni bir Mitolojik Kurgu ile karşınızdayım. :) #9- Mitoloji 26/05/2020 #4- Mitoloji 21/06/2020