26. Bölüm

437 16 2
                                    

Persephone, Sengisuss ve ardından Hades'e baktı. Bir süre ne yapacağını düşündü ve sonra Ramanos'un varlığını hatırladı. "Ramanos da bizimle gelsin." dedi.

Hades, Persephone ile güzel dakikalar yaşamanın verdiği keyifle ve kendine olan büyük güvenle "peki." dedi ve orklarına işaret etti.

Orklar, Sengisuss ve Ramanos'u kafeslerinden çıkarttılar.

Hades, Persephone'a yaklaştı ve "unutma!" dedi.

"Eğer yanlış bir şey yaparsanız hepiniz gazabıma uğrarsınız."

Persephone, gülümseyerek "yapmayız." dedi. Sengisuss ve Ramanos'a baktı.

"Haydi şunları alalım artık."

Sengisuss, onaylayan bir şekilde baş salladı ve tam yürümeye başlayacaktı ki Hades onları durdurdu. Sırıtarak "orklarım da sizinle gelecek." dedi.

Persephone'dan "bu imkansız" diyen bir itiraz sesi yükseldi.

Hades, "değil." diyerek üç orka insan görünümü verdi.

"Haydi şimdi gidin ve bebeklerimi bana getirin."

Persepone, "tamam." dedi ve geldikleri yoldan geri dünyaya döndüler.

Sengisuss, Persephone'a baktı ve "şimdi ne yapacağız?" diye sordu.

"Hera ve Ares'ten yardım isteyeceğiz."

"Onlar üç başı mızrağı ve şimşeği almamıza nasıl yardım edebilir ki?"

"Hera, Zeus ile sevişebilir ve onu uyutabilir. Şimşeği çalıp bize getirebilir."

Sengisuss, güldü ve "nasıl ikna edeceksin peki?" diye sordu. Duydukları ona imkansız ötesi gibi görünüyordu.

Persephone da Sengisuss'un bilgisizliğine güldü ve "Hera ve Ares'i tanımıyorsun sanırım." dedi.

"Ramanos'un babası hakkında çok az şey biliyorum doğrusu. Hera'nın Zeus'un karısı olduğunu biliyorum o kadar."

Persephone, gülümsedi ve Ramanos'a baktı. "Senin baban çok sinsi." dedi.

"Hera da fazla sinsi ve zamanında Zeus'u bir kere kandırabilmişti ve Athena ile pek fazla anlaşamadığı, hatta Apherodite'e ve Athena'ya düşman olduğu kesin."

Sengisuss, kaşlarını çattı ve kollarını iki yana açarak "ne yani?" diye bağırdı.

"Sevgilimin düşmanı ile ittifak mı yapacağım şimdi? Hem de amcam Zeus ve babam Poseidon'a karşı."

Persephone, "maalesef." dedi.

"Bunu yapmak zorundayız. Yoksa Athena, Aphrodite ve diğerleri Hades'in kurbanı olacak ve Hades her şekilde hepimizi yok edecek."

Sengisuss, "peki." dedi ve yürümeye başladılar.

"Peki nasıl Olimpos'a gideceğiz?"

"Siz Hera ile tanıştıktan sonra gideceğiz?"

Cengiz, Hera ile Olimpos'ta tanışmayacaklarına şaşırdı ve "neden Olimpos'ta tanışmıyoruz?" diye sordu.

Persephone, Sengisuss'a bir kez daha güldü ve başını iki yana sallayarak "hayır." dedi.

"Bunu söylemiş olamazsın."

Sengisuss, Persephone'un tepkisine şaşırarak "söyledim." dedi.

"Neden söylemeyeyim ki?"

"Olimpos'ta Zeus'tan gizli bir şey yapmak mümkün değil de ondan."

Sengisuss'un şaşkınlığı daha da arttı. "Dünyada mümkün mü?" diye sordu.

Persephone, "evet." diye cevap verdi.

"Özel bir kolye takarsanız bu olabiliyor. Hades neden bu kadar güçlendi sanıyorsunuz?"

Sengisuss, Persephone'a baktı ve "haklısın." dedi.

"O zaman haydi şu Hera ve Ares'i bulalım."

Persephone, gülümseyerek başını salladı ve dağdan indiler. Persephone, iki taksiyi durdurdu ve şoför koltuğunun yanındaki koltuğa oturdu.

Orklar, pek zeki yaratıklar olmadıkları için Ramanos ve Sengisuss'un, Persephone'un bulunduğu taksiye binmelerine rıza gösterdi. 

Persephone, arka koltuğa oturan Sengisuss ve Ramanos'a baktı. "Hazır mısınız?" diye sordu ve "hazırız." cevabını alınca taksiciye adresi söyledi ve taksi yol almaya başladı.

💦Bölüm Sonu💦

Dizi Önerisi: Kurtlar Vadisi (İlk 97 bölüm)
Film Önerisi: Yüzüklerin Efendisi serisi
Kitap Önerisi: Yaban (Yakup Kadri Karaosmanoğlu)
Şarkı Önerisi: Bu Şehir Beni Boğuyor (Arap Şükrü)

Gök Gözlü Athena (+18) (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin