30. Bölüm

289 12 2
                                    

Persephone, sarayın içine girdi ve Zeus ile Hera'nın baş başa bir şeyler konuştuğunu gördü. Yanlarına gitmek istemedi ama Zeus'un kendilerini çağırdığını görünce Zeus'a doğru ilerledi.

Zeus'un omuzlarına kadar inen beyaz saçları vardı. Beyaz tenli, uzun boylu ve kalıplı, mavi gözlü bir Tanrıydı. Babacan tavırlıydı ama öfkelenince de çok zalim bir görünüme sahip oluyordu. Baş tanrılığın alameti olan şimşeği elindeydi. Herkesin dikkatini bu şimşek çekiyordu.  Üzerine beyaz bir Roma kıyafeti giymişti. 

"Hoş geldin sevgili Persephone."

Persephone, gözlerini şimşekten ayırarak gülümsedi ve "hoş bulduk Zeus baba." dedi. Ardından Sengisuss ve Ramanos'u takdim etti.

Zeus, yarı tanrıların Olimpos'ta olduğunu anlayınca hiddetlendi, kaşlarını çattı.

"Yarı tanrıların Olimpos'ta bulunmasıyla ilgili ne düşündüğümü biliyorsun Persephone."

Persephone, "biliyorum." dedi ve sonrasında itiraz etmeye hazırlandı.

"Ama sen de bunun böyle devam edemeyeceğini biliyorsun. Sırf insan özellikleri kazanmaktan korkuyorsun diye biz evlatlarımızdan vaz mı geçeceğiz?"

"Ben insan özellikleri kazanmam ama siz kazanabilirsiniz. Athena'yı da sırf bunun için cezalandırdım. İnsan olmak istiyorsa olsun dedim. Bilmem anlatabildim mi?"

Persephone, verilen mesajı çok net anlamıştı ama bunu kabul etmek istemiyordu.

"Yarın tanrılar orada savunmasız. Onları savunmasız bırakmaya nasıl gönlünüz razı oluyor?"

Zeus, çok daha fazla hiddetlendi. Gözlerinden şimşekler etrafa fırladı. "Bana karşı çıkmaya kalkma!" diye sesini yükseltti.

Bu sırada Hera, kolunu Zeus'un beline sardı. "Sakin ol hayatım!" dedi.

"Bu konuyu daha sonra da konuşuruz. Şimdi bu konuyu kapatalım. Yoksa senin hiddetin hepimizi küle çevirir. Böyle bir şeyi istemeyiz değil mi?"

Heus, biraz yumuşasa da çatık kaşlarını indirmedi. Başını salladı ve ardından başını yanında duran muhafıza çevirdi.

"Sen misafirlerimizle ilgilen!"

Muhafız "emredersin Zeus baba." derken Zeus, Hera'nın kendisine yaptığı gibi kolunu Hera'nın beline doladı. Beraber Zeus'un büyük yatak odasına geçtiler.

Zeus, şimşeğini elektrik şoku veren ve birden fazla tuzaklı olan bir altın sandığın içine koydu. Hera'ya baktı.

"Umarım yarı tanrılar konusunda hemfikirizdir Hera?"

Hera, başını iki yana sallayarak Zeus'a yaklaştı. Ellerini yüzüne götürdü başparmaklarıyla yanaklarını okşadı.

"Değiliz ama sana karşı çıkma cesaretini bulamam yüce Zeus."

Zeus, güldü ve "ben diktatör değilim." dedi.

"Olimpos'ta herkes fikrini söyleyebilir. Öneride ve eleştiride bulunabilir."

Hera, güldü ve ironik bir şekilde "bilmez miyim?" dedi. Zeus'un dudağına bir öpücük kondurdu.

Zeus, Hera'nın alt dudağını yakalayıp bırakmadı ve güçlü kolunu beline sardı. Hera'yı yatağa yatırdı ve üstüne abandı. Yüzünün her yerine öpücükler kondurdu. Hera'nın belindeki kolunu çekti ve iki elini de yatağın üzerine koyup Hera'nın yüzüne baktı.

"Athena'ya değil sana güvendim Hera. Lütfen güvenimi boşa çıkarma."

Hera, gülümsedi ve "çıkarmam." dedi. Ellerini Zeus'un ensesine götürdü. Yüzünü yüzüne yaklaştırdı ve ardından dudaklarına şehvetle yapıştı. Zeus'un üzerindekileri hızla çıkarmasına yardım etti.

Zeus, üzerindekileri çıkardıktan sonra yeniden Hera'nın üzerine uzandı ve başını boynuna gömdü. Hera'nın üzerindekileri yavaşça boynunu emmeye sadece bir kere ara vererek çıkardı.

Hera, Zeus'un sırtını, belini ve kalçasını yavaşça, teninin tadını alarak okşadı.

Zeus ise ellerini Hera'nın göğüslerine attı. Göğüslerini sertçe sıktı ve öpücükler kondurdu. Uçlarını diliyle ıslattı. Ardından başını daha aşağıya, karnına indirdi ve karnına öpücükler kondurduktan sonra daha da aşağıya, kasıklarına indirdi. Oraya da öpücükler kondurdu ve başını kızlığına gömdü. Kızlığına art arda öpücükler kondurdu ve emdi. Dilini bir aşağı bir yukarı hareket ettirdi. Aynı zamanda göğüslerini de yavaşça okşadı.

Hera, inledi ve ellerini Zeus'un başına götürdü. Parmaklarını saçının içine soktu ve okşadı. Elini Zeus'un kafasına bastırdı ve güldü. Bir süre sonra Zeus'a davetkar bir şekilde baktı.

Zeus da davete icabet etti ve tekrar Hera'nın üzerine abandı.  Hera'nın bacaklarını okşamaya başladı. Aynı zamanda dudaklarını dudaklarıyla kapattı ve kızlığını erkekliğiyle doldurdu.

Hera, bacaklarını yana da doğru açtı ve Zeus'a hareket alanı kazandırdı. İnleyerek kollarını geriye doğru attı ve Zeus, Hera'nın kollarını bileğinden tutarak Hera'nın içine yavaşça girip çıkmaya devam etti. Bir süre sonra kalçasını daha hızlı hareket ettirdi ve Hera'nın çenesini hafifçe ısırdı. Boynuna öpücükler kondurdu. Ardından bileklerini bıraktı ve ince belini tuttu. Belini sıkarak daha da hızlandı ve en sonunda içine boşaldı.

🦎Bölüm Sonu🦎

Gök Gözlü Athena (+18) (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin