20 Mart Çarşamba 2020 Ankara
Mevsimlerden bahardı ve güneş tam tepedeydi. Üniversitenin kampüsünde iki köpek koşturuyor ve birbirlerini büyük bir arzu ve şevkle yakalamaya çalışıyordu. Birkaç kayısı ağacı çiçek açmaya başlamıştı bile.
Cengiz Doruk, kayısı ağacının altında uzanıyordu. Dersi başlamak üzereydi ama hiçbir şekilde derse giresi yoktu.
Cengiz, uzun boylu, yapılı ve güçlü kuvvetliydi. Kumral saçlıydı. Kömür gözleri vardı ve gözleri çok küçüktü. Kafası ve elleri vücuduyla ölçülü bir şekilde büyüktü.
Üzerine; siyah, kumaş bir pantolon ve gri bir kazak giymişti. Havanın bu kadar sıcak olacağını tahmin edememiş, sıcaktan bunalarak kazağının kollarını dirseğine kadar çekmişti.
Cengiz, agresif bir karaktere sahipti ama buna rağmen temiz kalpliydi. Her zaman gülümserdi. Sinirlendiğinde de gülümserdi, üzüldüğünde de gülümserdi. Pek para harcamayı sevmez, cimri sayılırdı. Pek çalışkan olduğu da söylenemezdi.
Cengiz, yattığı yerden kalkıp okula gidecek kudreti kendisinde göremiyordu. Hele ki sevdiği kadın Atiye'yi görünce hiç okula gidecek kudreti kendinde bulamadı ama ayağa fırlayacak kudreti kendisinde buldu. Hemen ayağa kalktı. Atiye'ye baktı.
Atiye, banka yeni oturmuştu ve ayağa kalkan Cengiz'i görmüştü.
Uzun boylu, siyah saçlıydı ama saçının bazı kısımlarını sarıya boyamıştı. Mavi, güzel gözleri vardı. Hafif bir makyaj yapmıştı ve dudağına kırmızı ruj sürmüştü.
Uzun, güzel bacaklarını ortaya çıkaran mavi, simli, çok kısa ve hafif dar bir elbise ve ten rengine yakın, siyah bir külotlu çorap giymişti. Elbisesinin göğüs dekoltesi ve askısı yoktu. Omuzlarını da tamamen kapatıyordu.
Atiye, çalışkan, zeki ve cesur bir kızdı. Güzel giyinmeyi ve güzel olmayı severdi. Temiz kalpli, gülümsemeyi seven bir kızdı. Cengiz'e de gülümsedi. Yanına otururken "ders şimdi değil mi?" diye sordu.
Cengiz, gülümseyerek "evet." dedi.
"Ama hiç giresim yok derse. Sen girecek misin?"
Atiye güldü ve "inanır mısın, benim de." dedi.
Cengiz de güldü ve telefonunu çıkardı.
"Sen bana telefonunu vermemiştin değil mi?"
Atiye tebessüm etti. "Yok." diyerek telefon numarasını verdi.
Cengiz telefon numarasını kaydetti ve telefonunu tekrar cebine koydu.
"Eee! Ne yapmayı planlıyorsun?"
"Bilmem, senin bir planın var mı?"
Cengiz "var." dedi.
Atiye "neymiş o?" diye sormaktan kendini alıkoyamadı.
"Bir şeyler yemek."
Atiye gülümseyerek "bana uyar." diye cevap verdi.
"O zaman hadi Bahçelievler'e gidelim."
Atiye tekrar gülümsedi. "Tamam." dedi ve ayağa kalktı.
Cengiz de kalktı ve Üniversitenin kampüsünden çıktılar. Yürüyerek beş on dakika içerisinde Bahçelievler'e vardılar. Cengiz'in arkadaşlarıyla birlikte her zaman gittikleri fast food dükkanına girdiler.
Cengiz, gülümseyerek "ne yemek istersin?" diye sordu.
"Ortaya büyük boy bir tane tavuk mu söylesek?"
Cengiz gülümseyerek "olur." dedi ve iki kişi daha bulunan sıraya geçti.
"O zaman sen bize yer tut. Ben de alıp geleyim kovayı."
Atiye "tamam." dedi ve içeriye geçti. Birkaç boş masadan birine oturdu. Cengiz'i beklemeye koyuldu.
Cengiz de kovayı ve içecekleri kısa sürede aldı ve Atiye'nin yanına gitti. Masaya oturdu.
"Ne içersin bilemedim. Ben de kola aldım."
Atiye gülümseyerek "iyi yapmışsın." dedi. Kovadan bir tane tavuk aldı.
"Dersler nasıl gidiyor?"
Cengiz, gülerek bir tane tavuk aldı. Kollarını iki tarafa açtı. "Göründüğü gibi." dedi.
Atiye de güldü. Kolasından bir yudum aldı.
"Peki neden derslerine çalışmıyorsun."
Cengiz tavuğundan bir lokma aldı. Çiğneyerek yuttuktan sonra "sıkılıyorum." dedi.
"Edebiyat ile uğraşmak ders çalışmaktan daha zevkli."
Atiye, ikinci tavuğu bitirirken gülümsedi.
"Musalar yardım ediyor mu bari?"
Cengiz de gülümsedi ve "hem de nasıl." dedi.
"Ama bir yerde bir sorun var."
Atiye, kolasından bir yudum aldı. "Nerede sorun var?" diye sordu.
Cengiz "betimlemelerde sanırım." diyerek eline bir tane daha aldı. yemeğe başladı. Başını göğe kaldırdı.
"Umarım gökteki Musalar bu konuda da yardımcı olur bana."
Atiye gülümsedi. "Neden olmasın." dedi.
Tavuk kovayı sohbet ederek bitirdiler. Sonra gölgelik bir ağacın dibindeki boş banka oturdular.
🛢Bölüm Sonu🛢
Okumaya başladığınız tarihi belirtirseniz çok mutlu olurum.
Oy ve yorumlarınızı, eleştirilerinizi eksik etmeyin lütfen.
İnstagram: cengiz_samet_tom7
Twitter: @BOSS_ZEH_3_18 - @WitcherTica - @votkavevoronko
Yazmaya Devam Ettiğim romanlarımı aşağıya bırakıyorum.
Esrarengiz Mektuplar ve Kanlı Kolyenin Gizemi (Polisiye)
Havadis (Habercilik)
Hun Kızı (Tarihi Kurgu)
İhtiraslar Uğruna (Aşk/Polisiye/Dram)
Kartalın Laneti (Mitolojik/Fantastik)
Poseidon'un Sürgünü (Mitolojik/ Fantastik)
Sahte İzdivaç (Aşk/Dram/Mafya)
Tımarhanede Bir Gece Geçirmek (Polisiye/Dram/Aşk)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gök Gözlü Athena (+18) (Ara Verildi)
FantasíaPoseidon'dan sonra yeni bir Mitolojik Kurgu ile karşınızdayım. :) #9- Mitoloji 26/05/2020 #4- Mitoloji 21/06/2020