5. Bölüm

2.1K 35 4
                                    

Cengiz, telefonu kapattıktan beş dakika sonra Athena salona girdi. Hayranlıkla ve büyük bir Tanrısal aşkla Cengiz ona baktı.

Athena, duştan sonra üzerine saten şort ve saten gömlek giymişti. Üzerine giydikleri takımdı. Gömleği ve şortu mavi renkli, beyaz çiçek desenliydi. Saçını topuz yapmış, bir kalemle tutturmuştu. Ayağına ve ellerine de kırmızı ojeler sürmüştü.

Athena, bu haliyle Cengiz'in gözünü kamaştırıyordu. Bunu da bilerek yapyordu zeka Tanrıçası.

Cengiz, gözlerini ondan alamasa da Hades'ten intikam istiyordu. Her şeyden çok intikam istiyordu. Bu yüzden Tanrısal aşkı ve Tanrısal güzelliği bir yana bırakmak zorundaydı.

"Hades'in amacını bulmak için aklına bir yol geldi mi Zeka Tanrıçası?"

Athena, Cengiz'e bakarak sırıttı. "Çoktan gelmişti." dedi.

Cengiz şaşkınlıkla gülerek "ne zaman?" diye sordu.

"İkimiz yatağa girmeden önce."

Cengiz'in sırıtması silikleşti. Tek kaşı havaya kalktı.

Athena ve Cengiz, koltuğa yan oturmuş ve gözlerini birbirlerine dikmişlerdi.

Athena, gülümseyerek sağ elinin parmaklarıyla Cengiz'in çenesini tuttu. "Seni şevke getirebilmek için." dedi.

Cengiz güldü. Diliyle dudağını ıslattı.

"Sen beni bu Tanrısal güzelliğinle her zaman şevke getirebilirsin zaten."

Athena, güldü, "öyle mi?" diye sordu.

Cengiz daha fazla kendine mani olamadı. Koltukta dizlerinin ve ellerinin üzerine çöktü. Athena'ya yaklaştı. Dudaklarını neredeyse birbirine temas edecekti. Vücutlarının bazı uzuvları birbirine temas etmeye başlamıştı.

"Öyle! Tüm tanrılara ve yarı tanrılara yemin olsun ki öyle!"

Athena, tekrar güldü. Cengiz'in gözlerine ve dudaklarına baktı. Diliyle dudağını ıslattı ve alt dudağını kısa süre kemirdi. Dudaklarını Cengiz'in dudaklarına değdirecekti ki kapı çaldı.

Cengiz'in tadı kaçtı. Sonra kapıyı kimin çalıyor olabileceğine meraklanarak düşündü.

"Kapıyı çalan kim olabilir?"

Athena "bilmiyorum." dedi ve ayağa kalktı. Kapıya doğru yürüdü ve Cengiz de onu takip etti.

⌛Bölüm Sonu⌛

Gök Gözlü Athena (+18) (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin