Araba, göklerde uçarak Mamak'a giderken Cengiz, yer yüzünü izliyor ve arkadaşının başına bir şey gelmemesi için dua ediyordu.
Cengiz'in istediği gibi oldu. Kapıyı çaldıklarında kapıyı Ramazan açtı. Cengiz'in yüreği büyük bir sevinçle doldu. Kardeşi gibi sevdiği Ramazan'a gülümseyerek sarıldı.
Ramazan da gülümseyerek Cengiz'e sarıldı. "Hoşgeldin kardeş." dedi. Cengiz'e baktı. Sonra Athena'nın orada olduğunu da gördü.
Cengiz de Ramazan'ın Athena'yı gördüğünü gördü. Gülümseyerek "her şeyi biliyorum." dedi.
"Ben denizlerin Tanrısı Poseidon'un yarı Tanrı oğlu Sengisuss'um!"
Ramazan tebessüm etti. "Ben de savaş Tanrısı Ares'in yarı Tanrı oğlu Ramanos'um!" dedi.
Cengiz, gülümsedi ve en yakın dostuna bir daha sarıldı. "Kardeşim benim!" dedi.
Ramazan da gülümsedi ve kardeşim!" dedi.
"Haydi gel içeri geçelim."
Cengiz, "tamam." dedi. Athena ve Persephone ile antreye, oradan da salona geçti. Bir koltuğa oturdu ve Hades'in tüm planını bildiği kadarıyla, daha doğrusu öğrenebildiği kadarıyla anlattı.
Ramazan'ın gözlerinde endişe belirdi ama korku belirmedi. Çünkü o, Ares'in oğluydu. Bir savaş Tanrısının oğlunun gözlerinde korku olmamalıydı.
Ramazan, başını bir o yana bir bu yana çevirdi. "Ne yapacağız?" diye sordu.
Athena "diğer Tanrı çocuklarını da bulmalıyız." diyerek karşılık veren oldu.
Cengiz, "haklısın." dedi. Uzamaya başlayan sakalını kaşıdı.
"Bulmalıyız ama nasıl bulacağız?"
Athena, tebessüm etti ve ayağa kalktı. "Ben biliyorum." dedi.
"Ama bunun için Medusa'nın evine gidip kayıtları almanız lazım. Bütün yarı tanrıların nerede yerini gösteren sihirli bir harita mevcut Medusa'da. Bu haritayı zamanında Hera, Medusa'ya vermişti."
Cengiz'in aklına yine "nasıl?" sorusu takıldı. Bu soruyu Athena'ya yöneltti.
"Gözlerine bakamadığımız birinden herhangi bir şeyi nasıl çalacağız? Ona yakalanırsak nasıl savaşacağız?"
Ramazan, "daha önemli bir soru var?" diyerek araya girdi.
"Sen neden bizimle birlikte gelmiyorsun?"
Athena, acı bir tebessüm etti. Acı ve üzüntü Tanrısı Occator onu üzüntüye boğmuştu.
Athena, üzgün olsa da gülümsemeye devam ederek hem Cengiz'in hem Ramazan'ın sorusunu yanıtlamak için ağzını açtı.
"Ben Medusa'yı severdim ama günahlarını bağışlayamazdım. Onu bu yüzden lanetledim. Zeus da bana kızmak ve beni cezalandırmakla kalmadı. Bir de lanette bulundu. Lanete göre ne zaman Medusa'ya yaklaşsam başıma ve karnıma korkunç ağrılar girecek, Medusa da bunu hissedecekti. Bu yüzden sizinle gelemem ama size Medusa ile karşılaşırsanız nasıl onu yenebileceğinizi söyleyebilirim."
Cengiz, "nasıl?" diye sabırsızca Athena'nın sözünü keserek sordu.
Athena, sözünün kesilmesine alınsa da tebessüm etti. "Ayna ile." dedi. Cengiz ve Ramazan'a birer ayna uzattı.
"Bunları kullanarak Medusa'ya bakabilirsiniz ama fazla bakmamaya da dikkat edin!"
Cengiz ve Ramazan aynayı alırken "tamam." dediler.
Cengiz, "Medusa nerede yaşıyor?" diye bir soru daha sordu.
Athena, gülümseyerek "İzmir'de." dedi. Adresi söyledi ve Cengiz ile Ramazan'ın tepkilerini öğrenmek için yüzlerini inceledi.
Cengiz, gülümseyerek "harika!" dedi.
"Hep İzmir'e gitmek istemişimdir."
Athena, Cengiz'in yanına oturdu. Gülümseyerek "yine deniz özlemin kabardı." dedi.
Cengiz de tebessüm etti ve Tanrıça'ya "olabilir." diye karşılık verdi.
"Ama deniz özleminden çok Hades'i yenme arzum kabardı desek daha doğru olur. İnsanlığı kurtarma isteği içimde daha çok var. Bu yüzden Ramazan ile birlikte hemen çıksak iyi olur Athena."
Athena, "haklısın." dedi ve ayağa kalktı. Cengiz'in ayağa kalkıp karşısına geçmesiyle yüzünü avuçlarının arasına aldı. Dudağını dudağına bastırdı.
Cengiz, Athena'nın kendisini Ramazan'ın ve Persephone'nin yanında öpmesine şaşırmış. Ama öpücüklere karşı koyamamıştı. Şaşkınlıktan on beş, yirmi saniye sonra karşılık verdi öpücüklere. Athena'yı sağ koluyla belinden kavradı. Nefessiz kalana kadar dudağını geri çekmedi. Sonra da gülümseyerek yüzüne baktı. Konuyu acemi bir şekilde değiştirdi.
"Biz İzmir'e neyle gideceğiz?"
Athena, bu soru karşısında güldü. Pencerenin yanında uçan Pegasus'un başını okşadı. "Benim sadık atlarım ile tabiki." dedi.
Cengiz, güldü. "Ben nasıl onları kontrol edeceğim?" diye sordu.
Cengiz'in bu sorusu üzerine Athena da güldü. "Sen atların da Tanrısı olan Posiedon'un oğlusun." dedi.
Cengiz, gülümseyerek "doğru." dedi. Athena'yı son bir kez öptü ve ona son bir kez sımsıkı sarıldı. Eros, Sengisuss ve Athena'nın yüreğine de aşk doldurma cesaretini büyük bir şevk ve zevkle sergilemişti.
Cengiz, gülümsedi ve Ramazan ile birlikte arabaya bindi. Atların dizginini eline aldı ve şaklattı.
Atlar, havada asılı durmaktan sıkıldıklarını belli edercesine hızla, şevkle ve sevinçle hareket etti. Rüzgarı arkasına alıp hızla uçmaya başladı.
⏱Bölüm Sonu⏱
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gök Gözlü Athena (+18) (Ara Verildi)
FantasyPoseidon'dan sonra yeni bir Mitolojik Kurgu ile karşınızdayım. :) #9- Mitoloji 26/05/2020 #4- Mitoloji 21/06/2020