Hades, sırıtarak "güzel." dedi. Orklara işaret etti ve orklar, Athena'yı tekrar kafese koydu.
Bu sırada Hades, Sengisuss'un kafesini açtı. "Akıllıymışsın." dedi. Sengisuss kafesten çıkarken dikkatle ona baktı.
Sengisuss, Hades'e baktı ve onu kolay kolay yenemeyeceğini anladı. "Athena ile vedalaşayım." dedi.
Hades, Sengisuss'un kaçamayacağını adı gibi biliyordu ve kendisine çok güveniyordu. Bu yüzden sırıtarak "peki." dedi.
Sengisuss, Athena'ya yaklaştı. Parmaklıkların ardından ellerini tuttu ve "bunu senin için yapıyorum." dedi.
Athena'nın tanrısal gök gözleri dolmuştu. Dudağını ısırdı ve "yapma." dedi.
"Hades'in sözünde durmayacağını iyi bilmelisin."
Sengisuss, gülerek "biliyorum." dedi ve Athena'nın elini öptü. Hades'in ikazıyla yanından uzaklaşırken "seni seviyorum." dedi. Hades'e baktı ve "nasıl alacağım ikisini de?" diye sordu.
Hades, Sengisuss'a bir süre baktıktan sonra kahkaha attı ve "onu sen bulacaksın." dedi. Bir süre sessizlik oldu.
"Bırak ben yardım edeyim!"
Hades, sesin geldiği yöne döndü ve Persephone'u gördü. Sırıtarak Persephone'a yaklaştı. "Niye?" diye sırıtmaya devam ederek sordu. Sonra da kaşlarını çattı. Yüzüne sinirli bir hal verdi.
"Bana tekrar ihanet edesin diye mi?"
Persephone, soğukkanlı bir şekilde "hayır." diye yanıt verdi.
"İstediklerini sana getireyim diye."
Hades, kendisine aşırı güveniyordu. Çok kibirliydi. Bu yüzden "peki." dedi. Sonra çok kısa bir süre sırıttı.
"Ama öncesinde seninle sevişmek istiyorum. Tıpkı eski günlerdeki gibi. Tıpkı beni gerçekten sevdiğini düşündüğüm günlerdeki gibi."
Persephone, Hades'e iğrenerek baktı ama başka çaresi olmadığını anladı ve "tamam." dedi.
Hades de tekrar sırıttı ve orklara işaret etti. Sengisuss'u kafese geri soktular.
Sengisuss, Persephone'a "yapmak zorunda değilsin." diye bağırdı parmaklıkları tutarak.
"Ben tek başıma da bunu başarabilirim."
Persephone, "biliyorum." dedi ve açılan kafesten çıktı. Hades ile birlikte yavaş adımlarla yatak odasına gitti.
⚫Bölüm Sonu🟢
Dizi Önerisi: Behzat Ç
Film Önerisi: Kill Game
Müzik Önerisi: Ağlasam mı? (Mahsuni Şerif)
Kitap Önerisi: Martin Eden (Jack London)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gök Gözlü Athena (+18) (Ara Verildi)
FantasíaPoseidon'dan sonra yeni bir Mitolojik Kurgu ile karşınızdayım. :) #9- Mitoloji 26/05/2020 #4- Mitoloji 21/06/2020