Sengisuss, tek eliyle tuttuğu kılıcını diğer eliyle de tuttu ve yılan balığının midesini delmek için kılıcını yukarı kaldırdı. Sengisuss, yılan balığının midesini delmek için hazırlanırken Persephone Sengisuss'un kolunu tuttu. "Dur!" diye sesini yükseltti.
Sengisuss, şaşırarak durdu ve Persephone'a baktı. "Neden?" diye sordu.
"Çünkü bu büyük yılan balığı götürecek bizi Hades'in cehennemine."
Sengisuss, cehennemde olmadıklarına şaşırmadı ve sessizce kılıcını kınına soktu. "Tamam o zaman." dedi.
Dev yılan balığı uzun bir süre yüzdü ve sonunda durdu. İçindeki misafirleri ağzından fırlatıverdi ve misafirler çimlerin üzerine düştü.
Dev yılan balığı, geriye doğru yüzmeye başladı ve sonunda gözden kayboldu.
Sengisuss, ayağa kalktı. Etrafına baktı ve ilerisinin çorak, gri topraklı ve çürümüş, kurumuş ağaçlarla dolu bir arazi olduğunu gördü. Şaşkınlıkla olduğu yere çivilendi. "Bir taraf cennet, bir taraf cehennem." dedi.
Persephone, "sayılır." dedi ve ayağa kalktı. Sengisuss'un yanına gitti.
"İşte şimdi gerçek cehenneme hoş geldiniz!"
Sengisuss, gülerek "hoş bulduk!" dedi. Gri toprağa adım atacaktı ki zeka Tanrıçası Athena "bekle!" diyerek ve kolundan tutarak onu durdurdu.
Sengiuss, Athena'ya baktı. "Neden?" diye sordu.
Athena, bir şey söylemeden diz çöktü. Bir avuç toprak alıp inceledi. Sonra toprağı serpti ve ayağa kalktı.
"Bu toprak her türlü nesneyi içine çeker. Yani bir bataklıkla karşı karşıyayız."
Sengisuss, sinirle gülerek "çok güzel." dedi.
"Peki şimdi ne yapacağız?"
Persephone, "yürüyeceğiz." dedi ve dediğini yaptı. İki üç adım attı ve toprak Persephone'u çekmeye başladı. Persephone, eliyle gelmelerini işaret etti.
Sengisuss ve ardından herkes şaşırdı ve birbirlerine baktı. Persephone, hala kendilerini çağırınca "bir bildiği vardır." diye düşündüler ve toprağa ayak bastılar ve toprak onları da içine çekti.
Toprağın altı boşluktu ve üsttekiler bu boşluğa, düştü. Boşluktan sonra sert bir zemin vardı ve bu zemine düştüler.
Sengisuss, ayağa kalktı ve üzerini çırptı. "Yine nereye düştük?" diye sordu.
Persephone, güldü ve "asıl cehenneme." diyerek ayağa kalktı. Sırıtarak yerdeki Ramanos'a baktı.
"Ramanoscum! Acaba oturduğun kapağın üzerinden kalkar mısın?"
Ramanos da sırıtmayla karşılık verdi ve "tabiki." diyerek ayağa kalktı. Kapağın üzerinden çekildi.
Persephone, eğildi ve kapağı açtı. "Haydi atlayın!" dedi ve boşluğa boşluğa ilk önce kendisi atladı.
Persephone'un ardından ilk önce Sengisuss, sonra diğerleri de atladı. Bu sefer sert bir zemine değil bir yatağa düştüler.
Ramanos, etrafına bakınarak " bu sefer nereye düştük?" diye sordu.
Persephone, gülümseyerek "odama." dedi.
Aphrodite, etrafına bakındı ve gülümseyerek "zevkliymişsin." dedi. Bir an içerisinin çok sıcak olduğunu hissetti ve ceketini çıkarıp eline aldı. Odaya tekrar bir göz gezdirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gök Gözlü Athena (+18) (Ara Verildi)
FantasíaPoseidon'dan sonra yeni bir Mitolojik Kurgu ile karşınızdayım. :) #9- Mitoloji 26/05/2020 #4- Mitoloji 21/06/2020