4. Bölüm

2.7K 35 2
                                    

Athena, bacağının birini Cengiz'in bacaklarının üzerine attı. Böylelikle vücudunun yarısı Cengiz'in üzerine çıkarken ellerini ve başını Cengiz'in göğsüne bıraktı. Hafif bir tebessümle yüzüne baktı.

"Hades'in amacını öğrenmemiz lazım."

Cengiz de gözünü tavandan uzaklaştırdı ve Athena'ya baktı. "Nasıl?" diye sordu.

"Bunu sen düşüneceksin Sengisuss."

Cengiz şaşırarak "neden?" diye sordu.

"Sen benden daha üstünsün. İnsan kanı taşımıyorsun. Ben ise bir yarı Tanrıyım."

Athena, koltukta yaptığı gibi işaret parmağını Cengiz'in dudaklarında gezdirdi. "Sen bulursun!" dedi ve dudağını dudağına bastırdı.

Cengiz, elini Athena'nın kalçasına götürdü ve okşamaya başladı. Bir yandan da alt dudağını emmeye başlayarak güldü. Sonra da "hiç yardımcı olmayacak mısın?" diye sordu.

Athena gülerek tamamen Cengiz'in üzerine çıktı. Yüzünü avuçlarının içine aldı ve dudağına bir öpücük kondurdu.

"Beni bir kere daha mutlu edersen olabilir."

Cengiz, sırıtarak "mutluluk duyarım." dedi ve büyük bir şehvetle Athena'nın dudaklarına yapıştı. Ellerini kalçasına attı ve okşayıp sıkmaya başladı.

Athena, gülerek Cengiz'in tekrar dikleşen penisini tutarak üzerine oturdu ve yavaşça zıplamaya başlayarak inledi. Sonra da kalçasını çevirmeye başladı ve ellerini Cengiz'in göğüslerinin üzerine koydu.

Cengiz, kollarını Athena'nın beline doladı ve sertçe kendine çekti. Athena'nın göğüslerini, kendi göğüslerine bastırmış oldu ve tekrar dudaklarına yapıştı. Dudaklarını öperken erkekliği birkaç kere dışarı fırladı.

Athena, her seferinde elinin yardımıyla tekrar içine aldı ve Cengiz'in ellerini tuttu. Üzerinde zıplamaya başladı. Zıpladıkça Cengiz, gülerek inledi.

Athena, yavaşladı ve sağındaki çekmeceye uzandı. İki tane bez parçası çıkardı. Cengiz'in ellerini bileklerinden iki bez parçası ile yatağın başına bağladı. Sırıtarak Cengiz'e baktı.

"Bu seks benim istediğim gibi gerçekleşecek Sengisuss!"

Cengiz, sırıtarak "hay hay!" dedi.

"Her konuda kendimi sana bırakmaya hazırım Zeus'un kızı."

Athena, güldü ve işaret parmağını Cengiz'in karnından göğüslerine, oradan çenesine ve sonra da dudaklarına götürürken kalçasını oval bir şekilde çevirmeye devam etti.

Cengiz, ağzını açtı ve Athena'nın parmağını ağzına alıp emmeye başladı. Aynı zamanda Athena, Cengiz'in erkekliğinin üzerinde zıplamaya başladı.

Hem Cengiz inliyor hem Athena inliyordu. İkisi de Tanrısal aşkla harmanlanmış Tanrısal zevkin doruklarına çıkmıştı.

Athena, parmağını Cengiz'in ağzından zor olsa da çektikten sonra kendi göğüslerini tuttu. Biraz sıktıktan sonra Cengiz'in ağzına verdi.

Bir bebek, nasıl süte ulaşmak için annesinin göğsünü emerse Cengiz de Athena'nın göğüslerini öyle kuvvetlice emdi, uçlarını ısırdı.

Athena, bir müddet inleyerek güldükten sonra göğüslerini Cengiz'in ağzından çekti ve dudaklarını boynuna gömüp kalçasını sallamaya başladı. Boynuna öpücükler kondurdu.

Cengiz, dudağını Athena'nın kulağına değdirdi ve kulağına tahrik edici bir şekilde fısıldadı.

"Bana dudağını getir!"

Athena, bu sözün çekimine kapılacaktı ki sinsice gülümsedi. Kendisi de tahrik olsa bile Cengiz'i de daha fazla tahrik etmek istedi. Başını geri çekti ve Cengiz'in erkekliğinin üzerinde kalçasını sallarken ellerini başına götürdü ve saçlarını dalgalandırdı. Sırıtarak "kolaysa al!" dedi. Cengiz'in ellerini bağlamıştı ama Tanrısal bir halatla ya da iple değil, sadece bir bez parçasıyla bağlamıştı. Onun bu bağlardan kurtulacağını biliyordu. Bu yüzden sözünü Cengiz'i sadece şevke getirmek için söylemişti.

Cengiz, Athena'yı yanıltmadı. Tahrik olduğu kadar tahrik de ederek kuvvetli bir şekilde bez parçasını kopardı. Athena'yı büyük bir istekle hızla ve sertçe altına aldı.

Sağ eliyle çenesini tuttu ve dudağına bir öpücük kondurdu. Sırıtarak "kolaymış!" dedi. Çenesini bırakmayarak dilini ağzının içine soktu ve dilleri kıvrak bir şekilde hareket ederek birbirini buldu.

Cengiz; yavaş, hem de çok yavaş bir şekilde bedenini yukarı kaldırıp aşağıya indirmeye başladı. Athena'nın "daha hızlı!" demesine rağmen Cengiz gülerek ve hızını koruyarak yanıt verdi. Sonra kendisine, kendi isteğine engel olamayarak hızlandı. Athena'nın çığlıklarını duyarken göğüslerine öpücükler kondurdu. Sonra da emerek morarttı.

Athena, açık bacaklarını Cengiz'in beline dolayarak kapattı ve ellerini kafasına götürdü. Parmaklarını saçlarının arasına daldırdı. Cengiz'in bir kez daha Tanrısal spermlerini içine gönderdiğini hissetti ama durmadığını ya da yavaşlamadığını gördü. Gülerek "çok iyisin!" dedi ve kendisi de inleyerek boşaldı.

Cengiz de bir müddet sonra durdu ama Athena'nın üzerinden kalkmadı. Gülümseyerek "seni mutlu edebildim mi?" diye sordu.

Bu sorusuyla Athena da güldü. "Evet." dedi. Parmaklarını Cengiz'in saçının içinde gezdirmeye devam etti.

Cengiz, kendini yana bıraktı ve başını Athena'ya çevirdi.

"O zaman aklına bir fikir gelmiştir umarım."

Athena gülerek "geldi." dedi.

"Ama ilk önce Tanrısal su ile yıkanmalıyız."

Cengiz şaşırarak Athena'ya baktı. "Tanrısal su mu?" diye sordu.

Athena tebessüm etti. "Doğru." dedi.

"Sen Poseidon'un oğlusun. Senin için bütün sular aynı. Bütün sular Tanrısal."

Cengiz tebessüm etti. "Öyle sanırım." dedi ve ayağa kalktı.

"O zaman ilk önce ben yıkanayım. Sonra da sen yıkanırsın."

Athena, "tamam." dedi ve Cengiz duşa girdi. Suyu ne kadar sevse de fazla kalamadı ve kısa sürede çıktı. Karşısına çıkan Athena'nın iki elini tuttu. Cerberus'un açtığı yara dikkatini çekti. Onu büyük, temiz ve Tanrısal su dolu küvetin içine ellerini bırakmadan soktu. Athena'nın yarası Cengiz'in suyun içinde elini tutması sayesinde kapandı.

Cengiz, Athena'yı Tanrısal suda yıkanması için bıraktı ve salona gitti. Ölümlü annesini aradı. Gülümseyerek "bugün eve gelmeyeceğim anne." dedi.

Cengiz'in annesi Yasemin "neden?" diye sorduğunda, Cengiz ne diyeceğini kısa bir süre düşündü. "Bir arkadaşımın bugün doğum günü." dedi.

"Bu gece onlarda kalmam için çok ısrar etti.

Yasemin, gülümseyerek "tamam oğlum." dedi.

Cengiz de "görüşürüz." dedi ve telefonu kapattı.

⛵Bölüm Sonu⛵

Gök Gözlü Athena (+18) (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin