25. Bölüm

480 16 0
                                    

Persephone, odanın kapısını açtı ve odaya girdi. Göz ucuyla arkasındaki Hades'e baktı. Onu seviyor, onunla sevişmeyi canı gönülden istiyordu ama aynı zamanda nefret ediyor, ondan tiksiniyordu. 

Hades, Persephone'un ardından odaya girdi ve kapıyı kapattıktan sonra Persephone'a yaklaştı. Boynuna ve yanaklarına öpücükler kondurdu ve erkekliğini arkasından yavaşça sürtmeye başladı. Persephone'un başını kendine engel olamadan gülerek çevirmesiyle dudaklarına yapıştı ve kollarını beline sardı. Göğüslerini avuçladı ve okşayarak dudaklarını bir şeker gibi emdi. Dilini ağzının içine soktu ve diliyle buluşturdu. Dilleri birbirini kavradı. Ardından sütyeni hariç üzerindeki her şeyi çıkardı ve sonra kendi üzerindekileri de çıkardı.

Persephone'un sütyenin kopçasını ısırarak ağzıyla çözdü. Arkasından erkekliğini sürterek bir eliyle göğüslerini, diğer eliyle kızlığını okşadı ve sonra Persephone'un tek bacağını havaya kaldırıp omzuna aldı ve erkekliğini kızlığının en derinine kadar yavaş yavaş soktu. Bacağını tutmaya devam ederek dudaklarını dudaklarına bastırdı ve erkekliğini içine hızlıca sokup çıkarmaya başladı. 

Persephone, inleyerek elini kızlığına götürdü ve Hades'in erkekliği içine girip çıkarken kızlığının Hades'in erkekliği tarafından doldurulmamış kısmını okşadı. Hades'in üst dudağını emdi ve göğüsleri okşanırken elini göğüslerindeki güçlü ve büyük ele götürdü, okşadı.

Hades, Persephone'un bacağını omzundan indirdi ve onu yatağa doğru gülerek sürükledi. Ardından kendisine çevirtti ve gözlerinin içine bakıp sırıttıktan sonra onu yağa doğru itti ve yatağa düşmesini sağladı. Dizlerinin önüne çöktü ve ellerini Persephone'un bacaklarına götürdükten sonra başını yavaşça kızlığına gömdü. Dil darbelerini üst üste attı ve göğüslerini okşayarak kızlığını emmeye başladı.

Persephone ise ellerini Hades'in başına götürdü ve inleyerek kızlığına daha çok bastırttı. Bacaklarını zevkle ileri geri hareket ettirdi ve ardından çarşafları sıkıp çekiştirdi.

Hades, bir süre sonra ayağa kalktı ve gülerek Persephone'a baktı ve parmaklarını diliyle ıslattıktan sonra Persephone'un kızlığını okşadı ve erkekliğini hızla kızlığının en derinliklerine sokunca Persephone büyük bir çığlık attı. Çarşafı çekerek yerinden çıkardı. 

Hades, Persephone'un bacaklarını omzuna aldı. Ellerini yatağa bastırdı ve Persephon'un üzerinde zıplamaya başladı. Şınav çeker gibi vücudu indi ve kalktı defalarca.

Persephone, çığlık atarak çıkmış çarşafları çekiştirdi ve Hades üzerinde zıplamaya devam ederken bacaklarını omzundan kurtardı ve açabildiği kadar açtı.

Hades, her indiğinde Persephone'un dudaklarına öpücükler kondurdu ve inledi. Ellerini Persephon'un çarşafları çekiştiren yumruk şeklindeki eline götürdü. İçine girip çıkmaya devam ederek "bu elleri özlemişim." dedi. Üzerinde zıplamaya son verdi ve üzerine abanarak dudaklarına yapıştı ve kalçasını ileri geri götürmeye ve başladı. 

Persephone, ise bacaklarını Hades'in beline doladı ve ellerini Hades'in sırtına götürdü. Tırnaklarını sırtına geçirdi ama tanrısal kanını akıtamadı.

"Eskiden de sevişirken tırnaklarımla kutsal kanını akıtamazdım." 

Hades, gülerek ellerini Persephone'un yüzüne götürdü ve yanaklarını okşadı. Dudaklarını emmeye devam etti. Bir süre daha içine girip çıkmaya devam etti ve sonra inleyerek tanrısal spermlerini içine boşalttı. Dudağını biraz daha emdikten sonra bıraktı ve üzerinden kalkıp yanına uzandı.

Persephone, gülümseyerek Hades'e baktı. 

"Aslında bu kadar kötü kalpli, hırslı bir Tanrı olmasaydın birbirimize gerçekten aşık olma şansımız olabilirdi. Üstelik çok iyi sevişiyorsun da."

Hades, gülümseyerek başını Persephone'a çevirdi. "Merak etme!" dedi.

"Tanrıların babası ben olduğumda başka bir kötülük yapmayacağım. Zeustan çok daha iyi bir baş Tanrı olacağım."

Persephone'un duyduğu sözlerle kafası karıştı. "Gerçekten bir ümit var mı?" diye düşündü ve bu düşünceleri kafasından atmak istedi ama yapamadı. Bir süre hızlı hızlı nefes almaya devam ederek Hades'in gözlerinin içine baktı ve "emin misin?" diye sordu.

Hades, gülümseyerek "evet." dedi ve ayağa kalktı.

"Artık şunları alıp bana getirmeniz lazım. Yoksa Sengisuss ve diğerleri gazabıma uğrar."

Persephone, Hades'in bu sözleriyle kaşlarını çattı. Onun değişmeyeceği düşüncesi kafasında ağır bastı. "Tamam." dedi ve yataktan kalkıp üzerine kırmızı bir büstiyer ve gri bir tayt giydikten sonra küçük bir çantayı omzuna taktı. İçine bir kalem, içinde dünyalı paralarının ve kredi kartlarının bulunduğu bir cüzdan attı ve Hades ile birlikte odadan çıktı.

💫Bölüm Sonu💫

Dizi Önerisi: Sherlock Holmes
Film Önerisi: Harry Potter serisi
Kitap Önerisi: Kürk Mantolu Madonna
Şarkı Önerisi: Felaket (Ezhel)

Gök Gözlü Athena (+18) (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin