LIAM POV
We lopen met ze allen weg van Mieke haar kamer. Ik heb zoveel medelijden met haar... volgens mij had ze het alles behalve makkelijk. Ik hoop dat ze ons gaat vertrouwen. We lopen verder en gaan met zijn allen in de kamer zitten. ''Vinden jullie het ook zo zielig voor haar guys?'' vraag ik. ''Ja echt heel erg.'' Zegt Zayn. ''Ik hoop dat ze ons nog gaat vertrouwen.'' zegt Louis. ''Of praten! het moet denk ik gewoon stapje voor stpje gaan.'' zegt Niall. ''Inderdaad, en we moeten er misschien eerst ook achter zien tekomen waarom ze zo bang is.'' Zegt Harry. ''Ze is denk ik bang om mishandeld te worden.'' Zegt Louis. ''Vind je het gek?zag je niet hoe die Hugo dude gast tegen haar deed? '' Zegt Harry. ''Daarom zou je toch eerder blij zijn dat je er weg bent?'' zegt Niall weer. '''Nee Niall haar vertrouwen is zo gezakt dat ze ons niet vertrouwd.'' Zegt Zayn. een beetje een kromme zin maar ja BOEIEND. ''Weetje ik ga denk ik even naar haar toe'' zeg ik. 'okay, hou wel rekening met haar angsten.'' zegt Harry. ''Zou ik doen.'' zeg ik. en ik loop naar boven. Ik open Mieke haar deur en zie iets wat ik liever niet had willen zien. o.m.g Mieke snijdt haarzelf! ''Mieke!'' roep ik. Ze kijkt op gooit har passer weg en schiet een heel eind naar achteren. tot dat ze tegen de muur aan zit geplet. Ik ren naar haar toe, en ze kijkt me angstig aan. Ik pak voor zichtig haar bij haar arm waar ze zichmee sneed. dus niet de ene met de sneeén. ''Kom maar even mee.'' Ze staat op. Je voeld gewoon dat ze bang is har hartslag is niet normaal hoog. ik leg een hand op haar heup en trek/duw haar mee de trap af naar beneden. Eerst haar wonden genezen hoor. Ja ik weet het ze heeft zelf ook een badkamer, maar beneden ligt de verband doos enzo. We komen aan bij het aanrecht. Zayn die komt ook aangelopen. ''Heey Liam en Mieke. Wat heb je met je pols gedaan.?!'' Ze zegt niets en kijkt naar haar voeten. Ik doe de kraan open en doe voorzichtig Mieke haar pols er onder. Rode stukken water spoelen door het putje. De andere jongens zijn ondertussen ook gekomen. ''Mieke waarom?!'' vraagt Niall. Ze kijkt nog steeds naar haar voeten. ''Niall wil jij de verband spullen even pakken?!'' Niall knikt en loopt weg. Ik pak Mieke haar pols en doe hem voorzichtig onder de kraan vandaan. Ik kijk samen met de andere jongens behalve niall natuurlijk naar haar pols. er staan woorden in zoals: ALONE- FAT-UGLY- NIETS WAARD!-NOBODY LOVES MY- PIJN en wat ze er net in sneed -Pain again???. En nog meer van die woorden. ''Mieke wil je me even aankijken''vraagt Zayn. Mieke kijkt op. ''Weet dat niets van deze woorden kloppen okay. Je bent niet dik lelijk alleen en niets waard. je bent super mooi en wij houden van je je bent zeker iets waard. En niemand hier doet je pijn.'' zegt hij.
------
okay slecht einde XD maar hier is het beloofde stukkiee x
JE LEEST
Mieke... a one direction adopted story
Hayran Kurgunooit meer zou ik praten... nooit meer zou ik huilen... nooit meer zou ik lachen... nooit meer zou ik enige emoties tonen.... nooit meer zou ik gelukkig zijn... of veranderd dit allemaal als ik word geaddopteerd door 5 jongens?