LOUIS POV
Ik wil boos worden, en Zayn het liefste heel hard slaan. Maar ik hou me rustig. 'Kom Mieke we gaan' zeg ik terwijl ik haar hand pak en richting de deur loop. 'Ik ga met jullie mee!' Zegt Harry. En samen lopen we naar de auto.
' Ik word duizelig' zegt Mieke en ze grijpt me hard in mijn arm. 'Rustig maar het komt goed' zeg ik terwijl ik haar ondersteun.
' Ik rij wel' zegt Harry. 'Zo kan jij samen met haar op de achterbank. ' vervolgd hij zich zelf. 'Bedankt Harry, dat waardeer ik echt' zeg ik, en Mieke en ik stappen beide in.Liam POV.
Ik heb net het ziekenhuis gebeld, en ze zouden zorgen dat Mieke direct daar naar toe kan. Dat is wel erg fijn. We zijn allemaal namelijk flink geschrokken. Ff checken hoe het met de rest gaat dus. Zayn zit samen met Niall in de woonkamer. 'Wat was dat met nou gast?' Hoor ik Niall zeggen. 'Ik weet niet, ik was gewoon Jaloers ofzo. Sorry.' Zegt Zayn. 'Ze heeft Verdomme een zelfmoord poging gedaan Zayn, een zelfmoord poging!' Zegt Niall kwaad. ' Jongens stop met ruzie maken! Dit is voor ons allemaal erg genoeg.' Zeg ik met tranen in mijn ogen. 'Maar het komt wel goed toch?' Vraagt Zayn terwijl bij hem.de eerste tranen ook flink aan het stromen zijn. 'Jawel vast wel, ze zijn er toch optijd bij?' Zegt Niall op een iet wat vragende toon. 'Het moet gewoon goed komen, ik bedoel ze is al voor uit gegaan, sinds dat ze hier kwam' zeg ik. 'Dat klopt, ik haar me zelf voor het feit dat ik haar hielp, maar later het helemaal verpest heb' Zegt Zayn huilend. 'Je hebt het niet compleet verpest, ze leeft nog, het komt goed. Maar je hebt straks wel heel wat aan haar uit te leggen.' Zeg ik. 'Ik weet het' Zegt Zayn.
Ineens gaat de telefoon en Niall loopt naar de keuken om de telefoon op te nemen.
' Het komt goed echt waar Zayn' zeg ik als ik door heb hoe tot hij zich nog voeld. 'Ze blijft leven, maar ik heb haar zo veel schede aangericht' Zegt Zayn weer. Dan komt Niall binnen stormen. 'Jongens. Auto. Ziekenhuis. Nu.' 'Wat waarom wat is er?' Zegt Zayn Zat in schok. 'Er is iets vreselijk mis met Mieke'
JE LEEST
Mieke... a one direction adopted story
Fanfictienooit meer zou ik praten... nooit meer zou ik huilen... nooit meer zou ik lachen... nooit meer zou ik enige emoties tonen.... nooit meer zou ik gelukkig zijn... of veranderd dit allemaal als ik word geaddopteerd door 5 jongens?