MIEKE POV
Eindelijk weekend! Ik heb mijn eerste schoolweek gehad, het was zo leuk! De klas is leuk, ik ben helemaal opgenomen in de vriendengroep van Ariana en niemand doet moeilijk of raar over het feit dat ik geadopteerd ben door One Direction. Maar DAMN wat had ik een moeite met vroeg opstaan. Ik loop naar het fietsen hok en wil mijn fiets pakken, als Zack naar mij toe komt lopen. 'Heey Mieke!' ik draai me naar hem om. 'Hoi Zack!' schreeuw ik terug. Hij lacht. 'Zin om nog even met mij de stad in te gaan?' vraagt hij. Ik twijfel, ik heb wel zin om de stad in te gaan, maar ik heb ook echt super veel zin om naar huis te gaan. Plus Louis vind het volgens mij erg moeilijk als ik zo met jongens om ga. Maaarrr ik wil ook best wel graag vrienden. 'Ja is goed, maar ik kan niet heel erg lang weg hoor.' zeg ik dan maar uiteindelijk. Hij knikt. 'Dan pak ik mijn fiets ook even.' zegt hij en hij loopt weg. Ik pak mijn telefoon en app de jongens even. ''Ik ga nog even met Zack de stad in, oke?'' Meteen antwoord Harry. ''Is goed meis, veel plezier! Ik heb je even wat geld overgemaakt. Veel plezier! PS ben je voor het eten thuis? Ik ga weer de keukenprins uithangen!'' Ik lach en stuur hem een kus poppetje.
'HAHAAHAHAHHAHA neee echt?'' vraag ik ongelovig aan Zack. We zitten even samen in de Starbucks warme chocolade melk te drinken. En hij heeft mij zojuist zijn grootste blunder ooit verteld. 'Jup, helaas wel' Knikt hij lachend. 'En vertel, wat is jouw verhaal Mieke? Zo goed ken ik je eigenlijk niet' zegt hij en hij lacht. Ik lach. 'Nou ik ben dus Mieke Tomlinson, 14 jaar, jarig op 27 Februari.' Zeg ik dan. 'Ja dat weet ik, maar wat ik jouw verhaal verhaal? Zo ken ik je nog niet heel goed.' Zegt hij dan. 'Wat wil je weten?' vraag ik hem dan. 'Nou kijk... nee laat maar! Dat kan ik niet maken.' zegt hij dan. Ik laat het er mooi bij.
'Ik ben thuis!' roep ik terwijl ik het huis binnen stap. Louis komt er gelijk aan. 'Was het leuk? Er zijn geen dingen gebeurd he? Laat me daar heel dui....' Ik lach, het is heel lief dat hij zo bezorgt is. 'We hebben alleen even wat gedronken, rustig maar!' vertel ik hem en hij knikt. Ik loop naar de woonkamer en scrol instagram even door. Ik heb best veel volgers, de jongens hebben namelijk bekend gemaakt dat zij mij geadopteerd hebben. Hier bij hadden zij mij gelijk gewaarschuwd voor haat reacties. Maar die heb ik bijna niet gekregen. Van 500 reacties, zouden er misschien 2 vervelend zijn. De meeste fans zijn erg leuk en erg enthousiast.
6 MAANDEN LATER.
Het is zomer vakantie, en de jongens en ik gaan straks op vakantie. Ook moet ik even zeggen dat het afgelopen jaar geweldig was! Ik ben op school gewoon over gegaan naar het volgende leerjaar, ook al kwam ik pas halverwege. Ik heb een mega goede band met de jongens, ik heb geweldige vrienden en ik heb geleerd voor mij zelf op te komen. Met andere woorden ik ben ziels gelukkig.
---------------------------------------
Jongens, dit boek is tot een einde gekomen...... JAMMER. Maar goed nieuws! Ik ga het eerste deel van 'they adopted 2' vanavond ook online gooien!
Ook wil ik iedereen nog even bedanken voor alles wat jullie voor mij hebben gedaan. Super veel love naar jullie!
JE LEEST
Mieke... a one direction adopted story
Fanfictionnooit meer zou ik praten... nooit meer zou ik huilen... nooit meer zou ik lachen... nooit meer zou ik enige emoties tonen.... nooit meer zou ik gelukkig zijn... of veranderd dit allemaal als ik word geaddopteerd door 5 jongens?