Mieke Pov
"It will never changed me and you" zing ik zachtjes terwijl ik de laatste noten op de piano speel,ik praat nooit tot bijna niet, maar zingen doe ik als ik alleen ben wel, en piano spelen trouwens ook. Ik ga op mijn bed zitten en pak mijn tekenboek. Ik schrijf er teksten van liedjes in en teken hoe ik mij voel. Een song tekst spreekt me heel erg aan.
RIGHT NOW I WISH YOU WERE HERE WITH ME!
CAUSE RIGHT NOW EVERYTHING IS NEW TO ME!
YOU KNOW I CANT FIGHT THE FEELING!
AND EVERY NIGHT I 'M FEELING! RIGHT NOW I WISH YOU WERE HERE WITH ME!Wie de artiest is wie dit zingt? Ik zou t niet weten... net zoals de gene die night changes zingt? Het lijkt me de zelfde band aan de stemmen tehoren... Zouden ze dat liedje van Little Things en Story of my life ook zingen? Ik kan t niet opzoeken aangezien we hier geen wifi hebben. Ik pak mijn passer en zet de punt in me pols A-L-O-N-E snij ik er in. Me hele pols staat onder dat soort woorden, ze verdwijnen nooit, net zoals mijn pijn, en mijn angst voor pijn. Me pols begint hevig tebloeden, ik loop naar de badkamer en doe mijn pols onder de kraan. Rood water spoeld door het putje heen en verdwijnt langzaam. Ik doe armbandjes er om heen en ga op me bed zitten. Ik pak mijn telefoon en druk op een liedje dat er als audio in staat. Ik luister naar de tekst. Dit liedje is leuk! Ik wil het op de piano leren! Een vrouw zingt het en er komt vaak de zin "and i write your name" in. Ik loop naar beneden naar het kantoor van mevrouw de groot. Ik klop op de deur. "BINNEN!" hoor ik een vriendelijke stem roepen. Ik doe deur open en ze kijkt me aan. "Heey Mieke, wat kan ik voor je doen." Heel zacht bijna fluisterend zeg ik. "Weet u welk liedje dit is." Ik start het liedje op en ze luisterd aandachtig. "Ja ja ik ken het!" Vragend trek ik een wenkbrauw op."Het is blank space, van uhm uhm ik weet de artiest niet! Wil je het op die piano leren meid?" Ik knik. "Moet ik even zoeken hoe je het moet spelen en dan voor je uit printen? Dan kan je het leren!" Ik knik weer. Ze gaat op haar computer en ze zoekt het op. Even later hoor ik het geluid van de printer. Ze staat op en loopt naar de printer. Ze pakt het papier en geeft het aan mij. "Succes meid! Je hebt veel talent dus dit liedje moet lukken!" Ik knik en loop weer naar boven. Ik ga op mijn kamer zitten en probeer het liedje te spelen.
Na een kwartier spelen kan ik het liedje al redelijk. En na een half uur helemaal! Allen nog niet uit mijn hoofd. Ik kijk op de klok. 2 uur smiddags, maar ik ben echt moe... laat ik maar eens gaan slapen, ik bedoel een middag dutje kan toch wel? Toch? Ik vind het wel goed en ga in mijn bed liggen. Langzaam val ik inslaap.
-------
Heey eerste (kortee) chappie! Dit is gewoon om je even een idee tegeven hoe ik schrijf enzo (: ik hoop dat jullie t leuk vinden xx
JE LEEST
Mieke... a one direction adopted story
Fiksi Penggemarnooit meer zou ik praten... nooit meer zou ik huilen... nooit meer zou ik lachen... nooit meer zou ik enige emoties tonen.... nooit meer zou ik gelukkig zijn... of veranderd dit allemaal als ik word geaddopteerd door 5 jongens?