Doslov

49 7 6
                                    


Piateho marca ubehli tri roky, odkedy som začala písať tento príbeh. V podstate príbeh rastie so mnou, je to moje dieťa. Impetuoso sa mi písalo ťažšie, než Disparatio, mala som viac výpadkov, často som musela písanie prerušiť, lebo som nevedela prísť na to, ako logicky prepojiť časti, aby spoločne dávali zmysel. Dej bol zložitejší, pribudlo viac postáv a úprimne, aj ja som sa v tom celom občas strácala. To zapríčinilo aj úbytok čitateľov - úprimne chápem každého, kto sa na príbeh vykašľal, pretože sa mu nechcelo čakať na nové časti.

V Impetuoso sme veľa cestovali - navštívili sme Taliansko, Chorvátsko, Rusko, Estónsko. Milujem Európu a aspoň takto som sa rozhodla ju priblížiť svojim čitateľom. Okrem jej historických miest aj prírodu, ľudí a jej krásy a tradície, aj keď v pohanskom prevedení. Všetky obrady som si vymyslela sama, ale veľa som čerpala z článkov o tradiciách starých Vikingov, Keltov a Slovanov.

Accentato sa bude po celý čas odohrávať vo Švédsku, s cestovaním sme skončili. Svorka už blúdila dosť a je načase, aby aj oni našli domov a zapustili korene. Či to napokon bude na území klanu Sinister, to vám neprezradím.

V posledných kapitolách bolo mnoho dialógov. Súrodenci si toho majú veľa čo povedať - nevedú bežný život, sú často v nebezpečenstve a to sa podpísalo na ich psychike. Accentato už nebude tak divoké, ako Impetuoso, teraz sa zameriam na ich psychologické profily a tiež prenikneme viac do tradícií a prostredia pohanského spoločenstva.

Zaujímalo by ma, ako zatiaľ vnímate vývin situácie, ako sa vám javia postavy, či ste prehodnotili názory na niektorých z nich. Som vám vďačná za každý feedback, aký sem hodíte a dúfam, že budete so mnou a zo súrodencami bojovať ďalej.

Vidíme sa pri Accentato, ktoré je už teraz uverejnené na mojom profile.

-Alita-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Alita-

IMPETUOSO (Trilógia Súrodenci Sinistroví, časť. II.) Where stories live. Discover now