Kapitola 8 - Plošinka

344 25 0
                                    

"Jaký je Jared?" zajímá se Alex, když následuje Kayu chodbami za tím tajemným mladíkem. Je nervózní a zvědavá. Jaký bude nejlepší kluk z iniciačního ročníku před dvěma lety?

Kaya se zamyslí. "Je... sexy. To určitě. Vážně, on si svůj příděl krásy asi ani nezaslouží. Vypadá božsky, jako anděl. Osobností je ale trochu jiný. Takový... trochu démon."

"Jak to myslíš?" nechápe Alex.

"Uvidíš," ujišťuje ji Kaya, jako by o něm nechtěla moc mluvit. Pokračují chodbami do obytné části, kde naráží na běžné Neohrožené. Alex je překvapená, jak moc normálně vypadají. Normální páry, dospělí, hrající si děti. Je jimi natolik zaujatá, že málem Kayu ztratí z dohledu.

Nakonec se zastaví před jedněmi dveřmi. Alex se zhluboka nadechne a polkne. Kdo se za těmi dveřmi skrývá? Kaya na ni vrhne pohled z otázkou: Mám zaklepat? Alex povzbudivě přikývne. Kaya se nadechne a zaklepe.

K jejich překvapení jim neotevře člověk, kterého Alex čekala. Ano, osoba sice byla krásná, svým způsobem atraktivní a zajímavá, ale určitě ne kluk.

"Ahoj, Luce," pozdraví ji Kaya překvapeně. "Co ty tu děláš?"

"Měla jsem tu něco důležitého na práci," vysvětlí Luce neurčitě.

"Muchlování s Jaredem?" hádá Kaya.

Ani tím Luce nevyvede z míry. Jen mávne rukou. "On je ten poslední, s kým bych chtěla něco mít." Otočí se a houkne do bytu: "Nech si to projít hlavou, Jarede. Měj se!" Pak se protáhne kolem dívek, usměje se a zmizí z dohledu.

Kaya zaklepe na otevřené dveře. "Ehm, Jarede? Jsi tady?"

Zpoza rohu vystoupí nějaký mladík. Je oblečený do půl těla, v rozcuchaných hnědých vlasech se mu třpytí kapky vody, jako by právě vylezl ze sprchy. Změří si je těma nejúžasnějšíma hnědýma očima, jaké kdy Alex viděla. Ano, vypadá jako anděl. Jen bez křídel. Jak by se mohl někdo takový chovat jako démon? To přece nejde.

Jared přijde až ke dveřím, ležérně se opře o futro a drze se ušklíbne. "Nazdar, Kayo. Kdo je ta plochá holka, co s tebou jde?"

"Nech si to pro sebe," odsekne Alex. "Nepřišla jsem se ti sem ukazovat nebo něco. Jsem Alex."

"Nazdar, plošinko," pozdraví Jared, jako by nic neřekla. "Copak bys ráda? Sex na jednu noc? Není problém."

"Proto jsem sem nepřišla," utrhne se na něj dřív, než stihne Kaya zasáhnout. "A neříkej mi plošinko. Chci tě požádat o pomoc."

"Pomoc?" zopakuje Jared, jako by ho ani trochu nepřekvapilo. "Očekáváš, že jenom proto, že jsem dokonalý, ti pomůžu?"

Pomalu začíná chápat, proč o něm Kaya řekla, že je démon. Na jeho chování nic andělského není.

"Jarede," zasáhne Kaya konečně. "Teď není čas na takovýhle kecy. Vyslechni ji."

"Dobře," svolí Jared. "Ale jestli je to nějaká blbost, na který vypotřebuju svůj drahocenný čas, naštvu se."

"Potřebuju, abys mě naučil bojovat." Rozhodla se, že se mu zavděčí pěknými slovy. Třeba to zapůsobí. "Slyšela jsem, že jsi vážně dobrý. Nejlepší ve svém iniciačním ročníku."

"Tobě nejdou zápasy?" Její slova na něj asi žádný dojem neudělala. "To, že jsem dokonalý, už dávno vím. Tím si mě nezískáš. Ale vůbec se ti nedivím, že ti to nejde. Podívej se, jak vypadáš, plošinko. Na bojovníka nemáš postavu."

The Divergent Girl [POZASTAVENO?]Kde žijí příběhy. Začni objevovat