Kapitola 9 - Odvaha a láska

343 25 0
                                    

Když se ráno probudí, většina lidí ještě spí. Kolem ní vládne ticho. Zkouší ještě usnout, ale po chvilce to vzdá a vydá se do koupelny. Svaly ji bolí ještě víc, než včera a na bradě, kam ji včera Sahron uhodila, má pořádnou modřinu. Umyje se a udělá si culík. Když vyjde z koupelny, všichni už jsou vzůru a za chvilku vyráží společně na snídani. Nandá si čokoládový dort, do kterého se zamilovala, a jde si sednout ke Kaye a ostatním.

Kaya o něčem živě diskutuje s Kevinem, ale nevypadá to na příjemnou konverzaci. Zato Miriam je dobře naladěná a hned vás přivítá úsměvem.

"Dobré ráno!" zahlaholí Jet. "Těšíte se na dnešní odvety?"

"Ahoj," pozdraví ho Alex. "Jasně. Doufám, že ten včerejší trénink k něčemu bude."

"Bude to paráda!" míní Miriam. "Konečně někomu taky nakopu zadky!"

"Miriam je docela nebezpečná," svěří se Jet. "Neradno si s ní zahrávat."

"Vypadá vážně nebezpečně," zasměju se Alex, když vidí, jak Miriam předvádí výpad.

Anne k nim přiběhne s plnou náručí koláčků a dortů. "Dobré ráno, vespolek," zahuhlá s plnou pusou. "Proti komu dnes nastoupíme?"

"Dej mi taky kus dortu," ozve se Sharon. "Zatím nevíme."

"Tumáš," řekne Anne a postrčí dorty doprostřed stolu.

"Chtěl bych si dát s Kevinem," řekne Jet. "Včera jsem si toho užil až dost!"

"Bruslení na zvratcích asi není žádná legranda, co?" popichuje ho Brian.

"Počkej, až budeme ve stejný frakci," pohrozí Jet z legrace. "To teprve uvidíš!"

"Na obědě si dáme malou párty," navrhne Kaya. "Budeme oslavovat vítěze."

"Jo!" nadchne se Jet. "Budete mě oslavovat!"

"Pokud nezhebneš," konstatuje Kaya.

"Myslím, že to dneska čeká tebe," zabručí Kevin.

"Milý jako vždycky," povzdechne si Kaya. "Měli bychom jít. Tak se uvidíme u oběda!"

"Tak zatím," zavolá Alex a společně s ostatními se vydá do tréninkové místnosti. Luce tam stojí s Fangem u tabule, kde jsou rozepsány souboje:

Anne x Brian
Sharon x David
Tim x Alex

To ne, pomyslí si Alex. Jak může bojovat proti Timovi? A Anne je proti Brianovi?

"Kdo to sakra vymýšlí," zašeptá Anne.

"Vsadím se, že Luce," odpoví šeptem. "Chce z nás vymačkat maximum."

"Nebo spíš polovinu z nás zabít," přidá se Tim.

"To patří asi k výcviku Neohrožených," pokrčí Anne rameny.

"První na řadu jde Anne a Brian," houkne Fang se svým typickým výrazem postrádajícím jakékoliv emoce.

"Tak držím palce," řeknu Alex Anne, než odejde.

Anne přikývne a postaví se proti Brianovi. Tentokrát lze její narůstající nervozita z výrazu vyčíst. Chvíli proti sobě jen stojí, než Brian najednou vyrazí. Anne je překvapená, takže nestihne uhnout a Brian ji srazí na zem. Kopne do ní a Anne vyskočí na nohy. Odrazí se od rukou a vší silou vykopne proti jeho obličeji. Brian se jen tak tak vyhne a už na ni míří pěstí. Anne si automaticky zakryje obličej pažemi, které schytají ránu. Brian znovu zaútočí a trefí jí naplocho dlaní do břicha. Anne zkřiví obličej bolestí a sklouzne na kolena. Brian ji kopne do boku a Anne se zhroutí.

The Divergent Girl [POZASTAVENO?]Kde žijí příběhy. Začni objevovat