Bölüm 18: Yeni Bir Kahraman ve Gardiyan

177 18 132
                                    

Bu şarkı da sana gelsin Duygu hanımcığımm :)

Yazardan

 "Evet şimdi çıkabilirsiniz çocuklar, yarın performans ödevlerinizi getirmeyi unutmayın!"

  Fizik öğretmenleri dışarı çıkmıştı. Öğretmenlerinin dışarı çıkmasını fırsat bilen Adrien kitaplarını hazırlayan sevgilisinin yanağını öptü.  Bir haftadır sevgililerdi ama Marinette hala bu işe alışamamıştı. Yine de kendisine sevimli gözlerle bakan sevgilisinin yanağını öpmeyi ihmal etmedi. Onları bu şekilde gören Chloe yüzünü buruşturdu.

"Adribalım bu sakar kızda ne buluyorsun?" Adrien bu soruya cevap verecekken Nathaniel içeriye girdi ve sevgilisini görür görmez ona sarıldı. Bunun gören Marinette eline bir koz geçmiş gibi gülümsedi ve ekledi.

"Nathaniel sen de ne buluyorsa, Adrien da ben de onu buluyor Chloe'cim!" Nathaniel bir şey anlamadığı için safsaf Marinette'e bakarken, Adrien kıkırdıyor ve Chloe ise sinirden köpürüyordu.

"Dupain Cheng, çok fazla oldun artık sen! Görürsün!" Ve Chloe sinirle sınıfı terk ettiğinde bütün sınıf gülmeye başlamıştı.  

  Okul çıkışı Alya, Nino, Adrien ve Marinette bir buluşmaya gideceklerdi. Adrien zorlukla da olsa babasını ikna edebilmişti ve Marinette'i de göreceğinden çok sevinçliydi. Onu her şeyden çok seviyordu.

  Gençler Andre'nin dondurmacısının önünde buluşmuşlardı. Bundan sonraki planları spor kulübüne gidip spor yapmak, atari salonuna gidip eğlenmek ve en son bir kafeye gidip  akşam yemeği yiyerek günü dolu bir şekilde geçirmekti. 

*********

"Dudaklar için şeftali, gözler için nane yeşili. Bulunmaz bu dünyada sizin gibi çiftten güzeli!"

  Her zamanki enerjik Andre'nin kendileri için yaptığı tanım, ikiliyi hem kıkırdatmış hem de mutlu etmişti. Dondurmalarını alan gençler 'Aşıklar köprüsü' boyunca yürüdüler. Yol boyunca Adrien ve Marinette, Nino ile Alya'ya nasıl sevgili olduklarını -kimliklerini nasıl öğrendiklerini anlatmadan tabi ki- anlattılar. Nino Adrien'a 'civcivim yumurtadan çıktı' bakışları atarken, Alya Marinette'e 'çok tatlısınız kızım' bakışlarını atıyordu. Bu ikilinin sevgili olmasına onlardan çok Alya ve Nino ikilisinin sevindiği açıktı. 

"Şimdiki istikametimiz spor salonu! Ben Louvre Müzesi yakınlarında çok iyi bir spor salonu biliyorum, bence oraya gitmeliyiz."

 Nino arkadaşlarına baktığında herkesin onunla hemfikir olduğunu gördü. Bahsettiği spor salonuna geldiklerinde giyinip spor aletlerinin yanına geçtiler. Sakin bir şekilde spor yapmak istiyorlardı ama aralarında Adrien Agreste vardı. Girdiği her mekanda mutlaka 10 hayranı bulunan Adrien Agreste... Onu gören bir kız topluluğu çığlıklarına hakim olamayıp hemen yanına koşmuştu. Koşarken farkında olmadan ezip, sonra da üstünden atladıkları masum Marinette ne olduğunu hala anlayamamış bir şekilde etrafına bakıyordu.Alya ve Nino da onun gibi şaşkınlıkla izliyordu olanları.

   Adrien'ın etrafındaki kızlardan bazıları onu kolundan çekiştiriyor, bazıları yüzünü kendine yaklaştırıp selfie çekmeye çalışıyor bazıları ise rujlu ağızları ile genç erkeğin kaslarını öpmeye çalışıyorlardı. Olayın şokunu sonunda atlatabilen Marinette, sinirle ayağa kalktı. Bu beyinsiz kızlar kendini ne sanıyordu? 

 Onun içindeki anlık öfkeyi hisseden Hawk Moth gülümsedi. Belki de bu kız onun çok istediği mucizelerle buluşmasını sağlayabilirdi. Ama çabuk olmalıydı. Hala öfkenin yoğunluğunu hissederken bembeyaz bir kelebeği daha kininin morluğuyla renklerdirdi ve genç kıza itti onu.

ONA AŞIĞIM~Miraculous (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin