başlıyoruzzzz
^Marinette^
Görüş alanım bembeyaz bir ışıkla kaplıydı. Işık fazlasıyla gözümü alıyordu ama yürüyordum,nereye varacağımı bilmeden. Sonra kıpkırmızı bir ışık, beyaz ışıkla kavga ediyormuşçasına yayılmaya başladı ve yuvarlak bir şekil aldı .Ardından beş siyah benek kırmızı ışığın üstünde yerini aldı.Karşımdaki bu şey bir uğur böceğine benziyordu.Kocaman bir uğur böceği sembolü .
WHEN YOU READY COME AND GET IT NA NA NA NAAAA
Alarmımın sesi beni hiçbir anlam çıkaramadığım rüyamdan uyandırmıştı.Garip bir şekilde bu rüyanın çok önemli olduğunu hissetmeye başladım.Ama şu an pek kafa yormadım,sonuçta bugün okulun ilk günüydü ve daha ilk günden ejderhamın maması bitti gibi sebeplerle hocanın karşısına çıkmak istemiyordum.
Hemen banyoya gidip rutin işlerimi hallettim.Belime kadar uzanan jet mavisi saçlarımı yandan güzel bir örük yaptıktan sonra aynanın karşısına geçip üstüme beyaz renkli ,üzerinde çiçek deseni olan tişörtümü altıma da siyah kotumu giydim ve gri hırkam ile çantamı alıp aşağıya annemlerin yanına indim.
Annem masayı güzelce donatmıştı.Birkaç salatalığı ve birkaç domatesi ağzıma tıktıktan sonra çayımı yudumlayıp,tezgahın üzerinde duran cicibebelere yöneldim.Annem oradan bana söylenmeye başladı.
"Gel de düzgünce kahvaltını yap, yoksa bir daha cicibebe göremezsin."annem beni en zayıf noktamdan vurmuştu.
"Ama cicibebe yemek çok güzel ve bu benim suçum değil.Ayrıca kahvaltıyı bu kadar güzel hazırlamışken bozmaya kıyamadım."deyip annemin yanağına öpücük kondurdum.Anneme ve koltukta oturup gazete okumakta olan babama görüşürüz diyerek kendimi evin dışına attım.
Telefonumu kontrol ettiğimde Alya'dan arama olduğunu gördüm.Adımlarımı hızlandırıp hemen okula vardım,gözüm hala telefonumdaydı.O anda kaslı bir yapıya toslamamla yere düşmem bir oldu.Telefonumu yerden alıp tam özür dileyecekken konuşmaya önce başlayan o oldu.
"Dikkat etsene.Senin yüzünden üstüm başım toz içinde kaldı.İnsan azıcık önüne bakar ama sen de o da yok anlaşılan,bari bir özür dileseydin."
Karşımda gözleri güzel bir yeşille boyanmış saç rengini ise güneşten almış yakışıklı mı yakışıklı birisi duruyordu. Ahh o çok ... bir dakika bu çocuk bana az önce ne dedi?
"Bir kere senin benimle böyle konuşmaya hakkın yok.İkincisi benim yolumun önünde durup bana dikkatsiz diyemezsin ve üçüncüsü.." bunu söylerken ayağa kalktım."...üçüncüsü ise senin gibi kaba birinden özür dileyecek değilim,önce sen bir kızla nasıl konuşulur onu öğrenmelisin."dedim ve etrafta bize bakanlara gösterinin bittiğini söyleyerek iki adım ötede duran Alya'nın yanına gittim.
Alya şaşkınca beni süzerken ona ne olduğunu soran bakışlarımı gönderdim.
"Kızım az önce çarpıştığın çocuk şu ünlü model Adrien Agreste.Kendisi senin en sevdiğin moda tasarımcısının oğlu,artık burda.Daha iyi anlaşırsınız diye düşünmüştüm ama anlaşılan yanılmışım."
"Amaaan kimse kim ,sonuçta onun bağırışlarını hak etmedim ve o kimseyle böyle konuşamaz.Ünlü bir model ve bir moda tasarımcısının oğlu olsa bile.Neyse ne hadi sınıfa gidelim birazdan zil çalacak."
Ve sınıfa doğru yürümeye başladık ama aklımdan bir türlü bakışlarını çıkaramıyordum.O güzel yeşil gözler...
Sınıfta Alya ile yerimize geçerken Chloe'nin cırlamalarına şahit olduk.Juleka ve sevgilisi Jack ile dalga geçiyordu.Hemen olaya bir el atma gereği duydum ve ben de Chloe'yi azarlamaya başladım.
"Yeter artık Chloe ,kimseyle böyle konuşamazsın,derdin ne senin ?"
"Hey DUPAİN CHENGGG,benimle böyle konuşabilmeye nasıl cürret edersin anlamıyorum. Sen ... Adrikinssssss ah bebeğim sonunda gelmişsin .Senin için kendi yanımda yer ayırdım eğer istiyorsan arkama da geçebilirsiiin." diyerek sabah gördüğüm çocuğun tabiri caizse üstüne hopladı.Adının Adrien olduğunu öğrendiğim çocuğun suratındaki bıkkınlık ifadesi kıkırdamama sebep olmuştu.Ve bir ande onunla göz göze geldik.Bu sefer suratında boş bir ifade vardı ya da anlamlandıramadığım diyelim.Anlaşılan onunla aynı sınıftaydık .
Alya'yla her zamanki yerimize geçtik ardından sınıftakiler yerini aldı ve Bayan Bustier geldi.Selamlaşmanın ardından tatilimiz hakkında konuştuk ve bu seneki programı aldık.Şimdi sıra yer düzenine gelmişti.Alya ile beraber oturacağımızı sanmıyordum ve öyle de oldu zaten.
Bayan Bustier yan yana oturacakları saymaya başladı.
"Alya-Nino ,Juleka-Jack,Kim-Alix,Chloe-Nathaniel,Sabrina-Max,Rose-Marc,I van -Mylene
VE son olarak Adrien sen yeni geldin ve okulumuza uyum sağlaman için Marinette ile oturmanı istiyorum.Marinette'in sana her konuda seve seve destek olacağına eminim ,öyle değil mi Marinette?"
"Benim için sakıncası yok fakat sandığım kadarıyla Adrien ve Chloe yakın arkadaşlar ve bu durumda Chloe Adrien'e destek olabilir."
"Evet ama ben senin destek olmanı isterim Marinette, hem daha çok arkadaşım olmuş olur öyle değil mi?"bunu söyleyen Adrien'dı.Sabah bana öyle şeyler söyleyip şimdi bunları demesi garipti.Hoca tekrar onayımı almak için bana baktığında başımla onayladım ve ikinci sırada yerimize geçtik.Bana bakıp sırıtıyordu ama nedenini anlayamadım.Bunu farketmiş olacak ki bana "Seninle eğleneceğimizi düşünüyorum mavi kafa."deyip derse döndü.Benim derse dönmem öye kolay olmamıştı ama.
EVET İLK KİTABIMLA KARŞINIZDAYIM.İLK BÖLÜMLER BİRAZ KLİŞE VE SIKICI OLABİLİR ANCAK İLERLEYEN BÖLÜMLER HEYECANLI OLACAK.LÜTFEN OY VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN VE KENDİNİZE DİKKAT EDİNN~~
HER ŞEY DAHİL:705 KELİME
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONA AŞIĞIM~Miraculous (Askıya Alındı)
Fanfiction"Meleğim biliyor musun? Eğer gözlerim bir kamera olsaydı daha iyi görmek için odaklayacağım tek yüz seninki olurdu." Genç erkek daha fazla dayanamayarak dudaklarını genç kızın dudaklarına sardı. İki saniye görmese deli gibi özleyeceği kızın dudakl...