Bu kitabın birinci yılına özel benden bir bölüm size. Aslında ilk bölümü 21 Mart'ta yayınladım ama şimdi yayınlayabiliyorum. Çerez tadında bir bölüm olacak keyifle okuyunuz <3
Yazardan
"Tamam Adrien hazırlanıyorum dedim yaa!"
"Ama yavaş hazırlanıyorsun güzelim. "
"Bir dakika ya sen benim yavaş hazırlandığımı nereden biliyorsun?"
"Arkandaki cama bakarsan küçük kediyi fark edeceksin." Genç kız hızla arkasına döndü. Bu kedinin burada ne işi vardı ? Hemen camı açıp onu içeriye çağırdı. Şimdi de büyük bir zevkle onu azarlayacaktı.
"Kara Kedi senin burada ne işin var? Neden beni gözetliyorsun? Azıcık daha sabırlı olamaz mıydın yani?" Genç kızın bu sorularına karşılık Kara Kedi dudaklarını büktü.
"Yani beni burada gördüğüne sevinmedin mi?"
"B ben yani... Aynı şey değil, beni aşağıda bekleyeceğini sanıyordum penceremde değil." Gerçekten üzülmüş gözüken Kediciğinin gönlünü almak için ses tonun oldukça yumuşatmıştı. Yüzünü başka bir tarafa çeviren Kara Kedi'nin çenesine elini yerleştirip kendine bakmasına sağladı. O gerçek bir kedi gibiydi.
"Kırıldın mı şimdi bana?" Genç erkeğin seksi dudağı tekrar yukarı doğru kıvrılınca genç kız rahatlamıştı. Çenesindeki elini tutup güzelce öptü. Genç kızın parmakları bile mükemmeldi.
"Sana nasıl kırılabilirim ki bebeğim?" Elleri ile genç kızın yanaklarını sıktı. "Şu yanakların yumuşaklığıı bak, tıpkı bir bebek gibisin!" Normalde yanaklarnın sıkılmasına kızarak tepki veren genç kız bu kez içten bir şekilde gülümsüyordu.
"Kara Kedi...." Genç kız kediciğine hemen sarıldı. Onu çok seviyordu, bunu hiçbir zaman kendine inkar etmemeliydi. Geri çekilince Kara Kedi sevgilisinin yüzünü elleri arasına aldı.
"Meleğim biliyor musun? Eğer gözlerim bir kamera olsaydı daha iyi görmek için odaklayacağım tek yüz seninki olurdu."
Genç erkek daha fazla dayanamayarak dudaklarını genç kızın dudaklarına sardı. İki sanıye yüzünü görmese deli gibi özleyeceği kızın dudaklarını öpmek onun için bir ayrıcalıktı. Alt kattan gelen seslerle tedirginleşen Marinette hemen geri çekildi.
"Kara Kedi şimdi git. Normal formunla kapıdan gel, 5 dakikaya aşağıda olacağım."
Marinette hazırlığını bitirip aşağıya indi. Adrien içeri gelmiş, Marinette'in ailesini selamlamış ve ikram ettiği kruvasanları yiyiyordu. Onun bu hali Marinette'i gülümsetmişti. Bu çocuğun kruvasanlara olan sadakatine bayılıyordu. Adrien, Marinette'i fark ettiğinde ailesi onları iyi dileklerle uğurladı.
"Adrien hala nereye gideceğimizi söylemedin ama!"
"Sen sürprizin ne demek olduğunu biliyor musun Mari?"
Adrien'ın sürprizi için oldukça heyecanlı olan Marinette bekleyemediğini her halinden belli ediyordu. Adrien sevgilisinin her haline bayılıyordu ve hazırladığı sürprizin çok güzel olduğunu hesaba katarsak her şey mükemmel olacaktı. Sonunda gelmişlerdi. Adrien çantasından çıkardığı bir şeyle Marinette'in gözlerini bağladı. Her şeyin özel olmasını istiyordu. Arabadan çıkıp Marinette'e kapıyı açtı ve onun da çıkmasına yardım etti. Marinette buna rağmen tökezleyince genç erkek kıkırdadı.
"Adrien ben önümü görürken bile düşüyorum, bir de gözüme bir şey bağlı olunca mı düşmeyeceğim?"
"Haklısın prenses, neyse hadi hemen gidelim. Nani eşyalarımızı getirir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONA AŞIĞIM~Miraculous (Askıya Alındı)
Fanfiction"Meleğim biliyor musun? Eğer gözlerim bir kamera olsaydı daha iyi görmek için odaklayacağım tek yüz seninki olurdu." Genç erkek daha fazla dayanamayarak dudaklarını genç kızın dudaklarına sardı. İki saniye görmese deli gibi özleyeceği kızın dudakl...