Hintçe şarkılar sever misiniz?Ben çok severim ve dinlemek isteyen varsa da önerebilirim.
Yazarın ağzından
Genç kızın sorusuyla afallayan genç çocuk kısa sürede kendini toparlayabildi.Ama hala ne cevap vereceğini bilmiyordu ve bu yüzden maviş kızın sorusuna soru ile cevap vermeyi denedi.
"Bu seni neden bu kadar ilgilendiriyor Mavi Kafa?"
"Hey bu kaba oldu, ayrıca ben meraklı bir insanım o yüzen bu konu beni kesinlikle ilgilendirir."
"Pekala be ben bilmiyorum, oldu mu?"
"Hayır olmadı ne demek bilmiyorum?"
"Sadece bazen bazı erkekler anlaşamazlar.Luka ile ben de pek anlaşamıyoruz,belki de fikirlerimiz uyuşmuyordur.Erkek meseleleri işte."
"Bu sorduğum kolay soruya bir cevap alabilmem için cinsiyet değiştirmeme gerek yoktur herhalde?Neyse daha fazla irdelemek istemiyorum hem zil de çaldı.Sınıfa çıkalım mı?"
"Çıkmak mı ?Ah Mavi Kafa sonunda aşkını kabullenebildin ve bana çıkma teklifi mi ediyorsun?
Genç erkeğin patavatsız davranışı genç kızı şekilden şekle sokmuş ve en sonunda genç kızı sinirlendirmeyi başarmıştı.
"Iııhhh Adrien seni öldürmek istiyorum."
Genç kız ayağını unutup hırsla birden ayağa kalktı ama bu kalkış ağzından acıyla bir inleme çıkmasına neden oldu ve bir anda dengesini kaybedip genç çocuğun üzerine düştü.Şu an Marinette Adrien'ın üzerinde oturuyordu ve Adrien endişeli gözlerle Marinette'e bakmaya devam etti.Marinette iyi olduğunu söyleyip tekrar ayağa kalkmaya çalışmasıyla tekrar genç erkeğin üzerine düştü.Kızın mavileri erkeğin yeşillerini bulduğunda ise dünya sanki durmuştu onlar için.Sadece bakmıyorlardı ayrıca hissedebiliyorlardı birbirlerini ve birbirlerinin kalp atışlarını duyabiliyorlardı.Bakışları gözlerinden dudaklarına kaydı genç oğlanın.Gittikçe yaklaşmaya başladı genç kızın dudaklarına .Belki hüsrana uğrayacaktı belki de uğramayacaktı. Sadece o an için tutkularını bastırmak istemedi genç erkek ve cesaretini genç kızın mavilerinde bulmuştu.
Murphy Kanunları diye bir şey vardır.Bu kanunların içinde biriyle öpüşeceğiniz zaman bunun büyük ihtimalle bölüneceği yazmıyordu ama kesinlikle yazması gerek diye düşündü Adrien. Çünkü şu an dudakları onun dudaklarının üzerinde olması gerekirken böyle bir durum söz konusu değildi. Şu an hemşire al yanaklı genç kızın son kontrollerini yapıyordu ve genç çocuk şaşkınlıkla olanları düşünmekteydi.Evet tahmin ettiğiniz gibi tam öpüşecekleri sırada hemşire içeri girmişti.Ama ikisi de hemen ayrıldıkları ve hemşire onları görmediği için içlerinden bir çok kez şükrettiler.
İkili sınıfa girene kadar hiç konuşmadı. Hoş ne konuşabilirlerdi ki zaten.Ya da yarım kalmış öpücüklerini mi tamamlayacaklardı?Hayır ve ikisi şu an bütün bu yaşananların hiç olmamasını diliyordu.Sınıfa girdiklerinde genç kıza iyi olup olmadığını sordu herkes ve genç kız onaylayınca herkes yerine geçti.Ama arka sıradan bir tartışma sesi gelince herkes arkasına döndü.Tartışan ikili Alix ve Kim'den başkası değildi.Kavgaların sebebi ise tartışmasız Kim'in saçma iddialarıydı.
"Hey Alix rövanş istediğimi söyledim ve bunu kazanırsam tüm gün boyunca istediklerimi yapacaksın."
"Sanki rövanşı kazanabileceğini düşünüyorsun oysa defalarca kez yenildin ve saçma iddialarını bırakacağın konusunda söz verdin."
"Bu son hadi be güzelim hadi hadi hadi."
"Pekala."
Alix ayağa kalktı ve tüm sınıfın içinde şunları söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONA AŞIĞIM~Miraculous (Askıya Alındı)
Fanfiction"Meleğim biliyor musun? Eğer gözlerim bir kamera olsaydı daha iyi görmek için odaklayacağım tek yüz seninki olurdu." Genç erkek daha fazla dayanamayarak dudaklarını genç kızın dudaklarına sardı. İki saniye görmese deli gibi özleyeceği kızın dudakl...