Bölüm 6: Ladynoir

594 73 122
                                    

Öncelikle kitabıma ilgi gösteren herkese teşekkür etmek istiyorum.Kısa sürede iyi arkadaşlar edindim ve kitabıma gösterilen ilgi beni çoooooook mutlu etti.@Ma-ma-marinette,@svlgndz_, @Iamwizardxx,@bir-kucuk-ada,@otaku-chan2,@Luka_MMM,@_zehra_e,@gizemmkrgl_ ,@karpuzlumakarnaa,@lunalisararis ve @AdrienJAgreste e minnettarım,iyi ki varsınızzzz ❤❤❤❤❤❤❤❤

  Yazarın Anlatımı

     Akumalı büyük bir öfkeyle her tarafa saldırıyordu.Siyah saçlarının altı koyu bir mor rengine sahipti.Kıyafeti de mor ve siyah renklerden oluşan bir elbiseydi ve bembeyaz teni sayesinde havalı bir rock yıldızı gibi gözüküyordu.İstediği şey ise belliydi.Müziğini çalmasına izin vermemişler ve ona hakaret etmişlerdi.Ve şimdi sesi güzel veya kötü olan herkesi sihirli flüdünün içine hapsediyordu.Tüm bu olanları gören Marinette bir kenara geçip dönüşme komutları vereceği sırada tam yanında bir patlama hissetti.Az önce herkese büyük bir öfkeyle saldıran bu kız şimdi öfkesinden hiç bir şey kaybetmemiş şekilde  genç kızın önünde duruyordu.Sesli bir şekilde yutkundu genç kız.Tam akumalı ona saldıracakken bir hamlede karnına tekme attı ve var gücüyle koşmaya başladı,telaşlıydı.

"Kimsenin seni alt etmesine izin verme,Korkunç Müzisyen.Birazdan Uğurböceği ile Kara Kedi gelirler,hazır ol."

   Korkunç Müzisyen Hawk Moth'u onaylayınca yüzündeki mor kelebek şeklindeki sembol kayboldu.Ve yine kızgın bir şekilde düşmanlarını aramaya koyuldu.

   Marinette

  Akumalının yanından koşarak ayrılmıştım.Sanırım izimi kaybetmişti.Belki de kaçtıktan sonra beni aramaya bile koyulmamıştı.Dönüşebilecek bir yer bulma umuduyla başımı kaldırdığımda bir çift büyük yeşil gözle karşılaştım.Bu gözlerin sahibi şapşal  partnerimden başkası değildi.Yanıma iyice yaklaştı.

"Şu an burada bulunmam çok tehlikeli,bu yakışıklı kedinin seni güvenli bir yere götürmesine izin ver."

  Sanki ben burada olmamın  çok güvenli olduğunu düşünüyordum da.Ama bu düşüncelerimi unutup onun beni kucağına almasına izin verdim.Birkaç saniye göz göze geldik ama sonra ikimiz de hemen başka tarafa baktık.Şu an Kara Kedi'nin kucağında çatıdan çatıya atlıyorduk ve her seferinde daha çok yapışıyordum ona.Çok hızlıydı ve yerden bu kadar yüksekte olduğumda yanımda yoyomun olmasını yeğlerdim.Sessiz ve güvenli görünen bir çatıdaydık.Beni aşağıya indirdi.

"Bu yakışıklı kedi düşmanı yenene kadar buradan çıkmasan iyi edersin.Yoksa yeni yerin bu çılgın flütçünün flüdü olur."dedi ve gülümsedi.Hazır yanımdayken ona uğurböceği ile ilgili sorular soracaktım ama sonra bunun şu an doğru bir zaman olmadığını düşünüp bir teşekkürle yetindim.Gülümsemeyi de unutmadım tabii.

   O buradan ayrılınca komutlarımı verip dönüştüm ve Kara Kedi'nin yanına gittim.Sanırım birazcık sözünden çıkmıştım.Kara Kedi beni gördüğünde yüzündeki mutluluğa bir anlam veremedim.

"Leydim bir an için bugün gelmeyeceğinizi düşünmüştüm.Doğrusunu söylemek gerekirse biraz şansa ihtiyacımız var."Doğrusu Kara Kedi'yi beklettiğim için kendimi mahcup hissetmiştim.Korkunç Müzisyen bir anda bize saldırınca Kara Kedi'nin üstüne atladım.İkimiz de yuvarlandık.Şimdi ise benim üstümde uzanırken bana şaşkın şaşkın bakıyordu.Sonra görevimizi hatırlattım ve ayağa kalktık.Şanslı tılsımımı kullandım ve bir makas çıktı.Ne yapacağımı etrafıma baktığımda anlamıştım.Hemen Kara Kedi'ye planımı anlattım ve uygulamaya koyulduk.Kara Kedi düşmanımızı oyalarken ben bir ipi makasımla kestikten sonra Korkunç Müzisyen arkasından sessizce yaklaşıp elini ve flüdünü iple bağladım.Onu yere düşürdükten sonra Kara Kedi felaketini kullandı ve kara akuma bir kötünün içinden daha çıkmış oldu.Akumayı yakaladıktan sonra makası alıp yukarı fırlattım ve o sihirli sözcükleri söyledim.

ONA AŞIĞIM~Miraculous (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin