ÖNEMLİ DUYURU!!!

440 50 71
                                    

 BU HİKAYEYE İLK DEFA BİR DUYURU BÖLÜMÜ ATIYORUM VE BU ÖNEMLİ.GERÇEKTEN!

DUYURUNUN KONUSU AKLIMDAKİ KURGULARLA İLGİLİ.

YAZMAK İSTEDİĞİM BİR SÜRÜ KURGU VAR VE HANGİSİ İLE BAŞLAYACAĞIMI BİLMİYORUM.HEPSİNİ BİR ANDA YAYIMLAYAMAM ÇÜNKÜ BAZEN BİR BÖLÜM ATMAM BİLE ÇOK UZUN SÜREBİLİR.O YÜZDEN SIRASI İLE KİTAPLARDAN BİRAZ BAHSEDECEĞİM VE SİZ DE OYLAYACAKSINIZ.

OYLAMA ŞÖYLE OLACAK:İSMİNİ YAZDIĞIM KİTABIN OLDUĞU SATIRA İLK OLARAK BU KİTABI İSTİYORUM DİYE BİR YORUM ATACAKSINIZ AMA SADECE BİR KİTABA VE O SATIRA SADECE BİR KEZ YORUM ATIN LÜTFENN!

1.KURGUM MARİCHAT:BU KİTAP BİLDİĞİNİZ MARİCHAT KİTAPLARI GİBİ OLMAYACAK.BAŞAŞAĞI BİR DÜNYA DESEM BİRAZ YARDIMCI OLUR SANKİ ANLAMANIZ İÇİN :)

2.KURGUM LADYNOİR:BU HİKAYEDE YETENEK OKULU OLACAK VE KAHRAMANLARIMIZIN MUCİZELERİNİ BU ŞEKİLDE ALACAĞI EĞLENCELİ VE BİRAZ HÜZÜNLÜ BİR KURGU.

3.KURGUM FELİGETTE:MIRACULOUS'UN 2D KARAKTERLERİ İLE HAZIRLADIĞIM TATLI BİR KURGU OLACAK :)

4. KURGUM LUKANETTE:BU KİTAP DA BİLDİĞİNİZ KİTAPLAR GİBİ OLMAYACAK.LUKA ÜNLÜ BİR YILDIZ VE MARİNETTE ONUN HAYRANI AMA DEDİĞİM GİBİ SIRADIŞI BİR KİTAP OLACAK.

EVET KİTAPLAR KISACA BU ŞEKİLDE.ŞİMDİ OYLAMAYI BAŞLATIYORUZ.

MARİCHAT HİKAYESİNİ İLK ÖNCE GÖRMEK İSTİYORSANIZ BU SATIRA BİR YORUM YAPIN.

LADYNOİR HİKAYESİNİ İLK ÖNCE GÖRMEK İSTİYORSANIZ BU SATIRA BİR YORUM YAPIN.

FELİGETTE HİKAYESİNİ İLK ÖNCE GÖRMEK İSTİYORSANIZ BU SATIRA BİR YORUM YAPIN.

LUKANETTE HİKAYESİNİ İLK ÖNCE GÖRMEK İSTİYORSANIZ BU SATIRA BİR YORUM YAPIN.

DEDİĞİM GİBİ SADECE BİR KERE YORUM YAPIN BİR KİTAP İÇİN!

BU ARADA BELLİ BİR SÜRE OLACAK VE BU SÜRE İÇERİSİNDE BİR ÇOK TANIDIĞINIZA BU BÖLÜME BAKMALARI İÇİN HABER VERİRSENİZ SEVİNİRİM.BUNU PRİM KASMAK İÇİN YAPTIĞIMI DÜŞÜNMENİZİ ASLA İSTEMİYORUM SADECE NE KADAR ÇOK KİŞİ GÖRÜRSE O KADAR İYİ OLUR DİYE RİCA EDİYORUM.

SÜREMİZ 3 HAFTA.BU SÜREYE KADAR HANGİ SATIRDA DAHA ÇOK YORUM VARSA İLK OLARAK O HİKAYEYİ YAYIMLAYACAĞIM. 

ŞİMDİLİK BU KADAR.KENDİNİZE İYİ BAKIN VE HOŞÇAKALINN~~

ONA AŞIĞIM~Miraculous (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin