Bölüm 15: İmkansız Değil

401 48 154
                                    


Buraya sevdiğiniz bir şarkı sözü yazar mısınız, rica etsem?

Yazardan

  Yorucu geçen bir okul gününün daha ardından Marinette, atıldığı için giremediği matematik dersinin notlarını defterine geçirmiş, derslerini de çalışmış ardından yatağa uzanmıştı. Şimdi ise artık neden sürekli Adrien'ı düşündüğü konusunu bir açıklığa kavuşturması gerekiyordu. Ona gıcık mı oluyordu yoksa bu aşk mıydı? 

"Tikki, siz kwamiler hiç aşık olur musunuz?"

"Evet, hatta aldatıladabiliriz." Marinette kwamisine tip tip bakmıştı. Kwamisi de o küçük haliyle tatlı bir kahkaha patlatmıştı.

"Ah şaka yapıyorum Marinette, kwamilerin aşk hayatı insanlarınkinden daha değişik. Biz herbirimizi everiz ve sevgimizi uzaktan da gösteririz. Bana bu soruyu sorduğuna göre birine aşık olduğunu hissediyor olmalısın. Tahmin edeyim: Adrien."

"Çok mu belli ediyorum?"

"Onun yanındayken mutlu gözüküyorsun Marinette, bence çok da yakışıyorsunuz."

"Ama Tikki bilemiyorum. Ona gerçekten aşık mıyım? Yoksa bu sadece bir hoşlantı mı? Daha önce hiç böyle bir şey yaşamamıştım."

"Duygularını netleştirmende yardımcı olmamı ister misin?"

"İyi ama nasıl?"

"Kwamiler sana güç veren canlılardan fazlası olur bazen Marinette. Şimdi sana sorular soracağım ve sen de dürüstçe evet ya da hayır diyeceksin. "

"Tamam Tikki."

"İlk sorumuzla başlayalım. Adrien yanındayken mutlu oluyor musun?"

"Çoğunlukla."

"Peki aranızda yakınlaşmalar olduğunda çok heyecanlanıyor musun? Kalbin çok hızlı atıyor mu mesela?"

"Evet Tikki hem de çok."

"Aslında cevap çok belli ama birkaç soru daha sorayım. Onunla kavga ettiğiniz günlerde ondan uzakken kendini kötü hissediyor muydun? O üzgünken sen cde üzülüyor muydun?"

"Tikki sanırım ben platoniğim, olamaz Tikki ne yapacağım ben?"

"Hey sakin ol Marinette, aşık olmakla platonik olmak aynı şey değildir .Üstelik duygularının karşılıklı olduğunu düşünüyorum."

"Ciddi misin?"

"Evet. Belli değil mi? O da seninleyken hep mutlu, seninle kavgalıyken de  üzgündü. Üstelik seninle uğraşmayı seviyor ki bu en büyük belirtilerden."

"Bilemiyorum Tikki, aşık olmak gibi duygular bana çok uzaktı. Nasıl bir şey olduğunu bilmiyordum. "

"Artık biliyorsun bence. Peki ona bunu söyleyecek misin?"

"Ölmeden önce bir gün söylerim herhalde." Marinette işi şakaya vurmuştu ama bunu ne zaman yapacağını bilmiyordu. Sonra Tikki ile öz göze geldi ve ikisi de büyük bir kahkaha attı. Sabine ise kızı endi kendine kahkaha attığı için bir kez daha şizofren olduğunu düşünmeden edemedi.


  Ertesi gün okulda büyük bir telaş söz konusuydu. Sınav notları açıklanacaktı ve birçok kişi endişeliydi. Ama yine de düşük beklediğin bir dersten yüksek alabilme umudunu taşıyorlardı içlerinde. En azından bazıları diyelim. Sınıfta telaştan doğan gürültüyü engelleyebilecek ses sonunda gelmiş, kapı açılmış ve Bayan Mendeleyev elinde sınav kağıtları ve yüzünde hiç hoş olmayan bir gülümseme ile sınıfa girmişti. Onun gelmesiyle herkes ayağa kalkmıştı.

ONA AŞIĞIM~Miraculous (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin