Yazardan
"Anneler evlatlarını en cok destekleyen kisilerdir. Onlara değer verirler, onlara asla bir şey olsun istemezler. Luka... Seni temin ederim ki ben annesi tarafından hiç umursanmamış bir kızım. Aynı çatı altında yasayan iki yabancıdan farkımız yok. Sürekli baskalarıyla beraber, eve hep geç gelen umursamaz birisi. Bana sürekli hakaret ediyor. Bundan emin değilim ama sanırım babamla evlenmeden hamile kalmış ve babam da onu terk etmiş. Bu konu hakkında bana hiçbir şey söylmedi sadece eski aşk mektuplarını okurken bir şeyler gördüm ve böyle bir anlam çıkardım. Ahh bilemiyorum keşke annem daha güzel huylara sahip olsaydı!"
Lila derinden gelen bir hüzünle içini dökerken Luka sessizliğini koruyordu. Kelimelerini tartmaya çalışıyor gibi bir hali vardı. Açıkçası Lila'nın böyle şeyler yaşadığını aklının ucundan bile gecirmemişti şimdiye kadar. Ve kelimelerini sonunda hazırlamışcasına konusmaya girdi Luka.
"Lila bütün bunları tecrübe etmek senin için zor biliyorum. Annemizi hep arkamızda hissetmek isteriz manevi açıdan özellikle. Belki bu bakımdan zorluklar çekiyorsun ama istediğin zaman sana destek vereceğime emin olabilirsin. "
"Luka sen melek gibisin, biliyor musun?" Bunun karşısında Luka'nın yanakları kızarmıştı.
"Sana destek olmak istediğimi söyledim sadece, bunu da nereden çıkardın?"
"Çünkü melek gibi olduğun için." Luka hafifçe gülümsedi, sonradan gözleri iyice kısılana kadar kahkaka atmaya başladı. Lila ise bir süre sonra ona eşlik etmeye başladı.
**************
"Kara Kedi, daha kaç kere sana görev sırasında flörtöz davranmayı bırakman gerektiğini söylemem gerekiyor?" Gecenin bir yarısı çılgın bir akumalıyı zar zor yenmiş olan iki kahramandan Uğurböceği görev sırasında sakinliğini korumuş, görevlerini tamamlayınca da sevgilisini köşeye çekmiş ve kızgınca bunları söylemişti. Ama kızgın olan tek kişi o değildi, sevgilisi de en az onun kadar kızgındı.
"Asıl benim kaç kez sana kendini tehlikenin önüne atma demem gerekiyor?"
"Ben yapmam gerekeni yaptım, hem bana bir şey olma-"
"Olabilirdi ama! Hiç düşünmeden onun önüne atladın, sana zarar vereceğini bile bile."
"Planımızın bir parçasıydı."
"Sana zarar gelecek bir plan istemiyorum ben Uğurböceği."
"Konuyu değiştirme Kara Kedi, ben de senin bu konuda beni dinlememenden bıktım. Aramızda bir ilişki olduğu sezilirse Hawk Moth bunu alehimize kullanmak isteyebilir. Ne kadar tehlikeli olduğunun farkında değil misin?"
"Bunu bana sen mi söylüyorsun?"
"Bana bağırma Kara Kedi, zaten fazlasıyla sinirliyim sana."
"Ben daha çok sinirliyim. " Kara Kedi gitmek için sopasını hazırlarken Uğurböceği ekledi sinirle.
"Git tabi! Zaten başka ne yapacaktın ki?"
"Daha fazla sana bağırmak istemiyorum, buna bile atarlanıyorsun!"
"Beni yeterince kırdın zaten, yüzünü görmek istemiyorum! Defol!" Kara Kedi bu cümleyle geriledi ürkmüşcesine. Ama tek bir söz söylemeden evine doğru yöneldi. Uğurböceği ise sessizce ağlayarak oradan uzaklaştı.
(Hehehehehe sonunda bunları ayırdım.)
**************
Okul zilinin çalmasının ardından huzursuzca sınıfına doğru yürüdü genç kız. Kendini hiç bu kadar kötü hissettiğini hatırlamıyordu. Sevgilisi onu ilk defa bu kadar fazla kırmıştı. Şimdi ise stresli ve üzgündü. Üstelik kırmızı gözlerini Alya'dan nasıl saklayacağını bilmiyordu ve bu düşünceler eşliğinde sınıfa girdi. Adrien gelmemişti henüz, belki de gelmeyecekti. İç çekerek Alya'nın yanına oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONA AŞIĞIM~Miraculous (Askıya Alındı)
Fanfiction"Meleğim biliyor musun? Eğer gözlerim bir kamera olsaydı daha iyi görmek için odaklayacağım tek yüz seninki olurdu." Genç erkek daha fazla dayanamayarak dudaklarını genç kızın dudaklarına sardı. İki saniye görmese deli gibi özleyeceği kızın dudakl...