Bölüm 3:Mucizeler

685 77 142
                                    

   BİR HAFTA SONRA...

Marinette

     Sabah alarmımın güzel sesiyle uyanıp uyuşuk uyuşuk hareket etmeye başladım.20 dakikanın sonunda üzerime pembe bir tişört altıma da siyah pantolonumu giymiş ,saçımı taramış ve diğer rutin işlerimi de halletmiştim.Yeni bir haftaya başlamıştık,şu ana kadar Adrien ile iyi(!) anlaşmıştık.Aslında kötü birisi değil, sadece ukala ,gıcık,egoist birisiydi.

   Aileme görüşürüz diyerek çantamı da alıp evden çıktım.Bakalım bugün neler olacak?

  Okula vardığımda köşedeki bankta Mylene ve I van'ın sohbet ettiklerini gördüm,her zamanki utangaçlıkları üzerlerindeydi yine.Yanlarına merhaba demeye gidecekken,Chloe'nin de o tarafa gitmekte olduğunu gördüm.Sanırım yine kötü kötü şeyler söyleyecekti.Tahminim doğruydu.

"Aaa sizi çifte kumrular,aferin benden yılın en itici çifti ödülünü kazandınız.Gerçekten ayrılmalısınız,ikiniz hiç yakışmıyorsunuz."Tam konuşmaya başlayacakken konuşmaya benden önce başlayan biri oldu.

"Chloe,hemen onlardan özür dile.Söylediklerin doğru şeyler değil."Bu sesin sahibi sarı beladan başka biri değildi.Ben de onu destekledim ama neticede Chloe bunun tamamen saçma olduğunu söyleyerek uzaklaştı.

"Siz ona aldırmayın bence gayet güzel bir çiftsiniz."dedim Mylene'e.O ise "Siz de öylesiniz Adrien ile çok yakışıyorsunuz" dedi ve bunu söylemesiyle vücudumdaki tüm kanlar yanağıma çekildi.Hafifçe gözlerimi yana kaydırdığımda kızaran tek kişi olmadığımı gördüm.Hemen bir açıklama yapmak için ağzımı açtığımda Adrien ile aynı anda şu sözler ağzımızdan döküldü.

"Ne yakışmak mı? Biz mi,asla. Hayır öyle bir şey yok. Kesinlikle de olamaz."

  Konuştukça daha çok kızardığımı farkettiğimde bir bahane bulup koşarak ordan ayrıldım.Tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra sınıfa geçtim.Adrien çoktan yerini almıştı ve nedense yanına geçmeye utanıyordum,sonra bu absürt utancımı bir kenara koyup kendimden emin bir şekilde yerime geçtim.Yine her zamanki sırıtışı yüzündeydi.

"Bana deliler gibi aşık olduğunu bu kadar belli etmene gerek yoktu mavi şey,sonuçta senden alacağım aşk itirafı ilk olmayacaktı,son da olmayacaktı."Az önce zorlukla toparladığım güvenim yerini kızgınlığa bırakmıştı.

"Ne sanıyorsun kendini Jamie Dornan falan mı? Kusura bakma ama bu kadar egoist birine aşkımı itiraf edecek değilim.Hem sen de benimle aynı tepkiyi vermiştin hatırlatırım,seni egoist ,patavatsız,kaslı,ukala ama bir o kadar da ya.... "cümlemi tamamlamadan kendimi durdurmuştum.

"Niye durdun yoksa çok yakışıklı olduğumu ve bana olan sevgini ifade etmek zor mu geldi,"bunu söylerken iyice dudağıma yaklaştırmıştı dudaklarını."... mavişimm? "dedi ve bir anda yanağıma küçük bir buse kondurdu.Nefesimi o an için kesen bir buse ...

Adrien

 Yanağını neden öptüğümü ben de bilmiyordum ,bir anda olmuş ve yüzümü gülümsetmişti. 

"A ama s sen sen sen b b b beni öptün .Pis egoist ,neden ?Yoksa bana aşık mısın ,ha?"Bu sefer sırıtan o eli ayağına dolanan bendim.

"Ne? Tabiiki de hayır ,seni s sinir etmek için ö ö öptüm sadece." 

"Yaaaa öyle diyorsun demek?" 

"Öyle diyorum." 

"Peki,tamam."Sonunda önüne dönmüştü,gerçi ara sıra zafer kazanmış edasıyla bana dönüp sırıtıyordu ama olsun. Haketmiştim sanırım. 

ONA AŞIĞIM~Miraculous (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin