Bölüm 7:Mari ve Kedi

551 70 228
                                    

    Riverdale izlediniz mi?Ben izledim ve ikinci sezonu bitirip  bıraktım ama medyadaki videoya bayılıyorum.İzleyip nasıl bulduğunuzu belirtebilirsiniz=3

 Yazardan

     Genç kahramanın bir anda bunu söylemiş olması genç kızı şaşırtmıştı.Ancak ne kadar şaşırsa da karşısındaki kahramana evet dedi.İkisi de bir süre birbirlerine baktılar.Kara Kedi nasıl başlayacağını bilmiyor gibiydi. Marinette ise ona nasıl yardımcı olabileceğini bilmiyordu.En sonunda genç kahraman bozdu bu bunaltıcı sessizliği.

"Hiç kendini yapayalnız hissettin mi Marinette?"

  Genç kız konunun ciddi olduğunu düşündü.Çünkü yalnızlık onun için tüm dünyadaki en acı verici durumdu.Milyarlarca insanın bulunduğu bir dünyada kendini yalnız hissedebilmek için bayağı kötü şeyler yaşamış olmak gerekirdi ona göre.Ve Kara Kedi'nin gözlerinden o ana dek rastlamadığı bir hüzün akıyordu.Tüm gün yaptığı aptal şakalar  arkasındaki gerçek Kara Kedi kimdi? 

"Kara Kedi sen iyi misin?"diye aptal soruyu tekrarladı.Kara Kedi de düşüncelerinden sıyrılarak kararlı bir şekilde anlatmaya başladı.

"Babam..." O adama baba demek zor geliyordu Adrien için.Hangi baba bile bile oğlunun mutluluğunu engellerdi ki?Düşüncelerin içine daha fazla çekilmeden devam etti .

"O sanki onun oğlu değil de kölesiymişim gibi davranmamı bekliyor.Benim her konuda mükemmel olmamı istiyor.Tüm gün odamda yapayalnız kalıyorum.Belki de aptal bir soruyu sorup ondan izin alabilmek için saatlerdir odasından çıkmasını bekliyorum.O ne yapıyor?Gülümsemiyor bile.Annem gittikten beri ..."devam edemedi genç çocuk.Dolan gözlerine hakim olamıyordu.Çok canını acıtıyordu babasının kendisine böyle davranması.Bu noktada Marinette araya girdi.Yavaşça parmağıyla Kara Kedi'nin yanağından usulca süzülen gözyaşını sildi.

"Kara Kedi,seni anlayamam belki.Sonuçta hiç ailem içinde böyle bir durum yaşamadım.Ve annen için...Ü ü üzgünüm.Keşke zamanı geriye alabilme şansımız olsa...Ama her gün korkunç görünümlü o yaratıklarla nasıl savaştığını izliyorum.Bir kere bile tereddüt etmeden başarılı bir şekilde dövüşüyorsun o canavarlarla.Baban konusunda belki onunla biraz daha iletişim kurarak ona destek olabilirsin.Bu tabi ki senin bilebileceğin bir şey.Ama düşmanlarla savaşan Kara Kedi'nin ruhsal olarak da ne kadar güçlü olduğunu  tahmin edebiliyorum.Demek istediğim de bu,sen güçlüsün ve buna inanman yeterli."Genç kızın sözlerinden sonra yine bir sessizlik oldu.Ardından genç kahramandan gelen bir kıkırdama sesi genç kızı mutlu etmeye yetmişti.Demek saçma olduğunu düşündüğü konuşmasıyla Kara Kedi'nin neşesini bir nebze olsun düzeltmişti.Bu onun için yeterliydi.

"Mari,teşekkür ederim.Seni kendi hayatımdan bahsederek biraz bunalttım galiba.Ama merak ediyorum, beni sürekli izlediğini söyledin de bir sapık falan mısın acaba?"Genç kız bu sözlerle kızarıp hemen bir bahane aradı.Ya onun Uğurböceği olduğunu anladıysa?Alya burada olsaydı belki ona yardım edebilirdi.Alya'nın adı bir anda aklına bir bahane getirmişti.

"H hayır Kara Kedi.B ben sadece şey olduğundan s s söylemiştim yani bilirsin belki de b bilmezsin.Alya'nın sen ve Uğurböceği hakkında bir bloğu var ,orada tüm mücadelelerinizin videosu var.B ben sadece orada gördüğümü söyleyecektim."Uzun bir kekelemenin ardından söylemek istediği şeyi söyleyince birazcık rahatlamıştı genç kız.Kahraman ise onun bu hallerine kıkırdamakla yetindi.

"Sadece şaka yapıyordum,ben yakışıklı olduğum için bir ton fanımın olması doğal Mari.Mari sana böyle demem de bir sakınca yok değil mi?"

"Hayır yok.Öyle diyebilirsin tabi."dedi genç kız,genç çocuğun ukalalığını görmezden gelmeye çalışarak.Ardından Kara Kedi saatin geç olduğunu ve babasından bir azar yememek için  gitmesi gerektiğini söyleyince genç kız üstelemedi.Birbirlerine görüşürüz dedikten sonra Kara Kedi çatıdan çatıya atlayarak yavaşça gözden kayboldu.

ONA AŞIĞIM~Miraculous (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin